راهنمای خرید آیفون تصویری مناسب

یکی از این تجهیزات هوشمند سیستم‌های کنترل گذر هستند که یکی از مهم‌ترین آنها آیفون و دربازکن‌های صوتی و تصویری هستند. صنعت تولید دربازکن‌های صوتی و تصویری در ایران صنعتی بسیار بزرگ است.

برندهای تولید آیفون تصویری در ایران شامل برند‌های محبوب و پرطرفدار سوزوکی، سیماران، تکنما، تابا، الکتروپیک و... می‌شوند. این برند‌ها همگی تولید ایران با کیفیت و گارانتی‌های متفاوت هستند. در ادامه شرح مختصری از هرکدام از این برندها ملاحظه می‌کنید که برای خرید بهتر به شما کمک خواهند کرد.

 برند سوزوکی

سوزوکی یکی از برند‌های برتر در حوزه تولید آیفون تصویری در ایران است، این برند که اصالتا ژاپنی است با گواهینامه‌های معتبر جهانی و کیفیتی مورد اطمینان اقدام به تولید انواع مدل‌های دربازکن‌های صوتی و تصویری در ایران و برخی کشورهای دیگر کرده است. این برند به صورت تخصصی مانیتورهای آیفون تصویری در سایز‌های ۳/ ۴ و ۷ اینچ را با ۸ مدل مختلف که هر کدام از این مدل‌ها دارای رنگ‌بندی و مدل‌های حافظه‌ای هستند تولید می‌کند. همین طور این برند تولید‌کننده تخصصی پنل‌های آیفون تصویری در چند نوع کدینگ، نامبرینگ، نامبرینگ کارتی، کدینگ کارتی و  ... است که این مدل‌ها توانسته‌اند به دلیل زیبایی منحصر به فرد و قیمت مناسب و همخوانی با تکنولوژی بسیاری از برند‌های جدید و قدیمی تبدیل به یکی از محصولات معروف و پرفروش شوند.

برند آیفون تصویری سوزوکی محصولات خود را با قطعات انحصاری و کیفیت تولیدی بالا در استان تهران تولید می‌کند. محصولات این شرکت همگی دارای یک سال گارانتی تعویض و دو سال گارانتی تعمیر و خدمات در محل هستند که این موضوع یک امتیاز مثبت برای محصولات این برند به حساب می‌آید.

 برند تکنما

شرکت ارتباط‌سازان پیشرو تکنما در سال ۱۳۸۰ به صورت تخصصی تولید آیفون‌های صوتی و تصویری را در شهر کرج آغاز کرد. این شرکت یک تکنولوژی پیشرو در زمینه تولید آیفون تصویری با انتقال صدا و تصویر با سیستم دیجیتالی بود که هنوز هم یکی از بهترین انتخاب‌ها برای ساختمان‌های پرواحد با هزینه سیم‌کشی بسیار پایین است.  این برند چند مدل پرفروش و مشهور با نام‌های D۴۳، D۷۰، C۴۳tm و... دارد که مدل جدید ۱۰ اینچی آن با نام f۱۰ نیز به تازگی معرفی شده است که از یک صفحه نمایش ۱۰ اینچی با رزولوشن full HD تمام لمسی با تکنولوژی LED و پردازنده قدرتمند برخوردار است که این امکان را می‌دهد که بتوانیم چهار دوربین مداربسته آنالوگ یا پنل آیفون تصویری را به آن متصل کنیم یا حتی بتوانیم از طریق مانیتور آیفون تصویری درب پارکینگ را باز یا بسته کنیم. این برند نیز خدمات پس از فروش و ۳۶ ماه ضمانت پس از فروش دارد و مدل‌های تمام لمسی آن فروش بیشتری دارد.

 برند سیماران

این برند یکی از قدیمی‌ترین تولید‌کنندگان لوازم الکترونیکی و تجهیزات حفاظتی و مراقبتی در ایران است که در سال ۱۳۵۰ تاسیس شد. این شرکت نماینده انحصاری برند‌های بزرگ جک پارکینگی proteco، سیستم‌های اتوماتیک Simens، سیستم‌های اتوماتیک SD۳ و... در ایران است. شرکت سیماران که هم‌اکنون بیش از ۳۰۰ نماینده مستقیم در سراسر کشور دارد یکی از شرکت‌های بزرگ در زمینه تولید آیفون تصویری و جک پارکینگی در ایران است. آیفون‌های تصویری و دربازکن‌های صوتی این شرکت کیفیتی مناسب دارند و از تنوع بالا، کیفیت تصویر و صدای عالی، امکانات و نوآوری‌های جذاب و جدید و... بهره‌مند هستند.

سیماران در آیفون‌های تصویری خود از نوآوری‌های خاصی استفاده می‌کند، برای مثال یکی از مدل‌های این برند با قابلیت اتصال به وای فای و اتصال اینترنت می‌تواند تصاویر و زنگ را به تلفن همراه شما مخابره کند، همین طور می‌توانید با اتصال به مانیتور آیفون تصویری خود از راه دور در را باز کنید یا با شخصی که در مقابل پنل شما قرار گرفته است مکالمه کنید.

 قیمت‌های فروش در بازار

در ادامه قیمت فروش چند نمونه از آیفون‌های تصویری در بازار را ملاحظه می‌کنید: پکیج آیفون تصویری سیماران با مانیتور ۳/ ۴ اینچ (مدل HS-۴۳TKM۲۰۰) یک میلیون و ۴۰۰ هزار، آیفون سیماران (مدل HS-۷۸-M۱۰۰WiFi) ۳ میلیون و ۵۵۰ هزار، آیفون تصویری برند تک نما مدل D۴۳M (با حافظه) ۹۸۰ هزار، آیفون تصویری برند تک نما مدل D۷۰M (با حافظه) یک میلیون و ۷۰۰ هزار، در بازکن آیفون تصویری سوزوکی (مدل۴۱۳i) یک میلیون و ۱۰۰هزار، در بازکن تصویری تابا (مدل TVD – ۲۰۷۰) ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار، در بازکن تصویری تابا (مدل TVD – ۳۰۷۰) ۲ میلیون و ۷۰۰هزار و دربازکن تصویری الکتروپیک (مدل ۱۱۹۸) به قیمت ۴ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان فروخته می‌شود.