کارل لیندنر جونیور، بازرگان ثروتمند

 آن دو این کسب و کار خانوادگی را به یک فروشگاه زنجیره‌ای متشکل از خواربارفروشی‌های کوچک با نام «یونایتد دِری فارمرز» (UDF) بدل کردند. پس از آن، این دو به سمت حوزه‌هایی چون مالی و مخابرات رفتند و از طریق هلدینگ خود موسوم به «امریکن فاینانشنال گروپ» (AFG) یک هلدینگ مالی در حوزه سرمایه‌گذاری و بیمه واقع در سین‌سیناتی اوهایو، توانستند کنترل شرکت بیمه «گریت امریکن» را به دست بگیرند. ‌ای‌اف‌جی چهارمین بانک بزرگ در سین‌سیناتی شد. لیندنرها همچنین مالکیت ۷۰ مرکز خرید در منطقه سین‌سیناتی را در اختیار دارند.

لیندنر از مالکان و مدیرعامل تیم بیس‌بال «سین‌سیناتی ردز» بود تا آن که عمده سهام آن را در ۲۰۰۵ به گروهی تحت مدیریت رابرت کاستلینی فروخت و پس از آن از مدیریت این تیم کناره گرفت. هر چند پس از آن به عنوان یکی از شرکای فعال این تیم به فعالیت خود ادامه داد. وی در ۱۹۹۷ به تالار مشاهیر تجارت «جونیور اچیومنت» آمریکا راه یافت.

  سایر فعالیت‌ها

لیندنر در امور خیریه و نیز حمایت از برخی کارزارهای سیاسی فعال بود. خانواده لیندنر از چند مدرسه خصوصی در سین‌سیناتی حمایت مالی کرده‌اند. شرکت بیمه «گریت امریکن» لیندنر زمانی حامی مالی اصلی تورنمنت تنیس «سین‌سیناتی مسترز» بود.

در سال ۲۰۱۱ دانشگاه سین‌سیناتی به پاس خدمات و کمک‌های لیندنر و خانواده وی به این دانشگاه و جامعه تجاری، کالج بازرگانی خود را به «کالج بازرگانی کارل اچ. لیندنر» تغییر نام داد. آکادمی موفقیت آمریکا در ۱۹۷۸، جایزه لوح زرین خود را به لیندنر اهدا کرد.

لیندنر از حامیان حزب جمهوری‌خواه در آمریکا به شمار می‌رود. در جریان انتخابات سال ۲۰۰۴ خانواده لیندنر مبالغ هنگفتی به این حزب کمک کرد. کارل هنری در ۱۷ اکتبر ۲۰۱۱ در سن ۹۲سالگی درگذشت.