بازرگان و چهره مشهور اجتماعی یونان

 او همراه با تنها برادرش الکساندر در فرانسه، یونان و انگلیس رشد یافتند. کریستینا در آموزشگاه هدینگتون و کالج کویینز لندن آموزش دید. والدین وی در ۱۹۶۰ از هم جدا شدند و او از ۱۹۷۳ تا ۱۹۷۵ به ترتیب شاهد مرگ برادر، مادر و پدر خود بود. پس از مرگ پدرش، کریستینا تابعیت آمریکایی خود را ترک کرد و سهم هلدینگ خود در آمریکا از کمپانی پدرش را به بیمارستان آمریکایی پاریس اهدا کرد. وی در زمان حیاتش تابعیت دوگانه یونانی و آرژانتینی داشت.

ارسطو اوناسیس در حالی درگذشت که در حال آماده کردن دختر خود برای عهده دار شدن مسوولیت کسب و کار خانواده اوناسیس بود و از همین رو وی را به نیویورک فرستاده بود تا در دفترش کار کند. پس از مرگ ارسطو، کریستینا ۵۵ درصد از ثروت پدر را به میراث برد که در آن زمان حدود پانصد میلیون دلار برآورد می‌شد. بقیه ثروت خانواده اوناسیس به بنیاد خیریه الکساندر اس. اوناسیس، برادر جوانمرگ کریستینا اختصاص یافته بود. کریستینا که از همان آغاز مورد توجه پدرش به‌عنوان جانشین خود و آموزش‌های تجاری وی قرار داشت پس از مرگ پدر، عهده دار ریاست امپراتوری کشتیرانی اوناسیس شد و به خوبی از عهده چنین کاری برآمد.

کریستینا به دلیل سبک زندگی توام با ولخرجی، اعتیاد و روح طغیانگرش سخت مورد توجه رسانه‌ها بود. او با وجود برخورداری از ثروتی عظیم در زندگی شخصی خود ناموفق بود و در سن ۳۰‌سالگی دچار افسردگی شدید شد. اوناسیس معتاد شد و به‌طور مکرر و به‌دلیل سوء مصرف در دهه هفتاد بستری می‌شد.

کریستینا اوناسیس در طول زندگیش چهار بار ازدواج کرد و هر چهار بار جدا شد. نخستین بار با انبوه‌سازی به نام جوزف بالکر ازدواج کرد اما تنها پس از ۹ ماه زندگی و در پی فشارهای ارسطو اوناسیس این زوج از هم جدا شدند. دو ازدواج بعدی وی با ثروتمندی یونانی و فردی روس نیز فرجامی تلخ یافت. آخرین ازدواج وی با تیری راسل، بازرگان فرانسوی در ۱۹۸۴ صورت گرفت و آنها صاحب یک دختر شدند. این پیوند نیز یک سال بعد به دلیل دروغگویی‌های راسل از هم گسست. مرگ کریستینا اوناسیس در ۱۹ نوامبر ۱۹۸۸ در یوینس آیرس به دلیل حمله قلبی رخ داد.