حمیدرضا مرادی تاکید کرد: پیگیر تصویب طرح تفصیلی شهر ساری هستیم و امیدواریم طی ماه‌های پیش‌رو، پس از تصویب به شهرداری ساری ابلاغ شود که تصویب این طرح یکی از بزرگ‌ترین خدمات شهرداری به شهروندان خواهد بود. 

وی افزود: تک‌برگ شدن پروانه و پایان کار ساختمان در قالب سیستم یکپارچه شهرسازی نیز درحال انجام است و به‌زودی به‌طور کامل اجرا خواهد شد. 

مرادی تصریح کرد: دفترچه عوارض ساختمان سال 1400 نیز مصوب شده و از سوی استانداری مازندران ابلاغ شده و به‌زودی برای اطلاع شهروندان در دسترس قرار می‌گیرد. 

سرپرست شهرداری مرکز مازندران با اشاره به لزوم توسعه فضای سبز شهری گفت: احداث پارک‌های محله‌ای با استفاده از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های درون‌سازمانی از فعالیت‌های درحال اقدام شهرداری است.  وی افزود: احداث پارک زعفرانیه در کوی زعفرانیه به مساحت 790 مترمربع با هدف توسعه فضای سبز شهری و ایجاد نشاط شهروندی نیز درحال انجام و در آستانه افتتاح است. 

مرادی ادامه داد: پارک محله‌ای کوی پزشکان نیز در روزهای منتهی به آغاز سال‌جدید به بهره‌برداری رسید. 

سرپرست شهرداری ساری با اشاره به احداث پارک موزه دفاع‌مقدس گفت: تفاهم‌نامه همکاری بین اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران و شهرداری ساری برای طراحی، ساخت، تکمیل و تجهیز پارک در مرکز فرهنگی و موزه دفاع‌مقدس استان با عنوان پارک پایداری به امضا رسیده و اجرای این طرح نیز به‌زودی آغاز می‌شود.  مرادی اصلاح هندسی و اجرای طرح‌های مختلف به منظور روان‌سازی ترافیک را از دیگر برنامه‌های شهرداری ساری دانست و گفت: تعریض و ساماندهی ترافیکی محور جاده گلما محدوده شهرک زیتون درحال انجام است.