افتتاح نمایشگاه کتاب نفت‌ستاره خلیج‌فارس

محمد علی دادور، مدیرعامل شرکت نفت‌ستاره خلیج‌فارس از نمایشگاه نفت‌ستاره خلیج‎فارس به‌عنوان هدیه‌ای فرهنگی نام برد تا این پالایشگاه و صنعت در رونق بخشی بیشتر نسبت به مطالعه نقش‌آفرینی کند. نمایشگاه کتاب در بلوار ولایت در منطقه سیم‌بالا بندرعباس تا یک هفته آینده دایر است و کتاب‌ها با تخفیف ۳۰ تا ۵۰ درصدی عرضه می‌شود.

دادور خاطرنشان کرد: حمایت از تیم‌های ورزشی و تعمیر مدارس و همچنین بازسازی آنها را در برنامه داریم و تداوم می‌یابد.وی در ادامه با اشاره به اینکه با سودآوری پالایشگاه نفت‌ستاره خلیج‌فارس تلاش می‌کنیم که سود آن به مردم نیز برسد، افزود: پالایشگاه به موضوع مسوولیت‌های اجتماعی توجه ویژه‌ای دارد، به همین منظور احداث بیمارستان ۲۶۴ تختخوابی را در جوار بیمارستان شهیدمحمدی آغاز کرده است.

وی گفت: رسالت ما، تولید فرآورده‌های نفتی است که با تاکیدات استاندار هرمزگان مقرر شد که در این بخش‌ها نیز حمایت‌هایی صورت گیرد.

مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس ادامه داد: بازسازی مدرسه در روستاهای رودخانه شهرستان رودان نیز درحال انجام است. به‌دنبال این هستیم که شهرک‌سازی نکنیم تا در استان اشتغال‌زایی شود و ساخت وساز در شهر رونق یابد.

وی از افتتاح فاز سوم پالایشگاه نفت‌ستاره خلیج‌فارس تا بهمن سال‌جاری خبرداد و گفت: فاز چهارم همزمان با افتتاح فاز سوم، وارد عملیات اجرایی می‌شود و شامل تقطیر و واحد هیدروژنی نفتا است.

دادور درخصوص جذب نیروهای بومی استان گفت: برای جذب حداکثری نیروی انسانی از ظرفیت استانی، جلوی جذب نیروی انسانی را از خارج استان گرفته‌ایم تا تعیین تکلیف کنیم.

مدیرعامل شرکت نفت‌ستاره خلیج‌فارس تاکیدکرد: تخصص‌های موجود در استان را جذب می‌کنیم و اگر جلوی جذب را نمی‌گرفتیم، شاید نسبت جذب از نیروهای استان کمتر می‌شد.

وی تاکیدکرد: این صنعت به تنهایی نمی‌تواند کل نیروهای بیکار استان را جذب کند؛ اما تا جایی که در حد توانمان باشد، جذب نیروهای مورد نیاز از استان در اولویت قرار دارد و امیدواریم با وجود نفت‌ستاره در استان بتوانیم شغل‌های خوبی ایجاد کنیم.