درباره شرایط اعطای نمایندگی قنادی به ‌صورت انحصاری چه می‌دانید؟

در شرایط اقتصادی که این روزها بر بازار ایران حاکم است، راه‌اندازی یک کسب‌وکار جدید کار چندان ساده‌ای به نظر نمی رسد و ریسک بالایی دارد. اما این موضوع نباید مانع ایجاد کسب‌وکارهای جدید و کسب درآمد افراد بشود. با اندکی جستجو در سایت‌ها و مجلات اقتصادی می‌توان به این نتیجه رسید که در این آشفته‌بازار هنوز هم راه‌هایی وجود دارد، که بتوان از آن طریق با کمترین سرمایه‌ی اولیه و کمترین میزان ریسک، کسب‌وکار خود را راه‌اندازی نمایید. یکی از این راه‌ها مراجعه به برندهایی است که در زمینه صنایع مختلفی همچون شیرینی‌پزی فعالیت می‌کنند و قصد اعطای نمایندگی قنادی دارند.

اخذ نمایندگی از این برندها به‌عنوان اولین قدم برای شروع کسب‌وکار جدید، می‌تواند بهترین کار باشد. اگر شما هم به برندهایی که با شرایط ویژه قصد اعطای نمایندگی قنادی را دارند مراجعه کرده باشید، حتماً واژه‌ی اعطای نمایندگی انحصاری زیاد به گوشتان خورده است و ممکن است این سؤال برایتان پیش‌آمده باشد که نمایندگی انحصاری چیست و چه شرایطی دارد؟ برای رسیدن به پاسخ این سؤال‌ها در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

نمایندگی انحصاری چیست؟

امروزه اعطای نمایندگی قنادی یکی از کسب‌وکارهای هوشمندانه و منحصربه‌فردی است که می‌تواند موجب افزایش فروش چند برابری یک برند شود و در کنار آن برای عده بسیاری کارآفرینی نماید. اغلب برندهایی که قصد اعطای نمایندگی به افراد واجد شرایط را دارند ترجیح می‌دهند از شیوه اعطای نمایندگی انحصاری به شهرستان‌ها و تهران استفاده نمایند؛ اما سؤالی که در اینجا مطرح می‌شود این است که نمایندگی انحصاری چیست و چه تفاوتی با نمایندگی فروش دارد؟ نمایندگی به این معنی است که شما با یک شرکت و یا فرد صاحب کالا توافق نمایید که کالاهای او را در یک منطقه مشخص به فروش برسانید.

نمایندگی انحصاری نیز یکی از مصادیق نمایندگی است. با این تفاوت که در قرارداد آن ذکر شده است که فرد نماینده تنها شخصی است که در منطقه‌ی موردتوافق طرفین، مجاز به فروش محصولات می‌باشد. نمایندگی انحصاری ممکن است به دو صورت یک‌جانبه و دوجانبه وجود داشته باشد. در نمایندگی انحصاری یک‌جانبه، شرکت عامل موظف است محدوده‌ی بازاریابی و فعالیت نماینده خود را به‌طور انحصاری معین نماید و اجازه ندارد نماینده تجاری دیگری در این منطقه به کار گیرد. در نمایندگی انحصاری دوجانبه، علاوه بر موارد بالا نماینده نیز موظف است کالاها را از منابع دیگر تأمین نکند و در واقع اجازه اخذ نمایندگی از سایر شرکت‌ها و افراد را ندارد.

 اغلب برندهای معتبر شیرینی و قنادی‌های زنجیره‌ای در کشور، ترجیح می‌دهند از طریق اعطای نمایندگی قنادی به‌صورت انحصاری در مناطق موردنظر، نیاز مشتریان خود را به بهترین شکل ممکن برطرف نمایند. اخذ نمایندگی انحصاری از شرکت‌ها و برندهای معتبر یک معامله برد_ برد برای هر دو طرف است و از این طریق شما می‌توانید با کمترین هزینه و ریسک و بدون نگرانی کسب‌وکار خود را راه‌اندازی نمایید.

اعطای نمایندگی قنادی توسط ناتلی

 شیرینی ناتلی یکی از برندهای معتبر و باتجربه در زمینه شیرینی است که توانسته با تولید انواع محصولات تازه و باکیفیت و توسعه شعب خود در سطح تهران رضایت مشتریان خود را بیش‌ازپیش جلب نموده و خاطراتی به‌یادماندنی از نام ناتلی را در ذهن آن‌ها ثبت نماید. این برند قدیمی و نام‌آشنا به‌منظور توسعه فروشگاه‌های خود و ایجاد فرصت کاری مناسب برای علاقه‌مندان به فعالیت در حوزه‌ی کار شیرینی، اقدام به اعطای نمایندگی قنادی با شرایط ویژه نموده است. یکی از ویژگی‌های خاص و منحصربه‌فرد شیرینی ناتلی اعطای نمایندگی و همچنین اعطای نمایندگی انحصاری به شهرستان‌ها است.

شرایط اعطای نمایندگی قنادی ناتلی به‌صورت انحصاری چیست؟

همان‌طور که قبلاً گفتیم شیرینی ناتلی به‌منظور ایجاد فرصت مناسب برای علاقه‌مندان، اقدام به اعطای نمایندگی نموده است. البته افرادی که قصد فعالیت در این زمینه را دارند باید اطلاع داشته باشند، که یکی از شرایط اعطای نمایندگی قنادی، حضور فعالانه خود شخص امتیاز گیرنده در فروشگاه و فعالیت حداقل ۱۵ ساعته فروشگاه‌ها در کل سال در تمام‌روزهای سال است. با توجه به اینکه نماینده هر برند بیانگر آبرو و اعتبار آن برند است، شیرینی ناتلی شرایطی را برای ملک موردنظر جهت نمایندگی در نظر گرفته است که به شرح زیر می‌باشد:

۱. ملک باید در نقاطی از شهر با تراکم مسکونی مناسب باشد.

۲. حریم شعب دیگر رعایت شود.

۳. حداقل دارای یک انشعاب برق سه فاز ۵۰ آمپر 

۴. مالکیت ملک (داشتن سند یا مبایعه نامه) و یا اجاره‌نامه با مدت اعتبار حداقل (۵ سال)  و یا سرقفلی (با رعایت قانون موجر و مستأجر) با رضایت مالک 

۵. دارای کاربری تجاری 

۶. حداقل ۷۰ مترمربع فضای فروش در طبقه و سطح همکف با بر حداقل ۶ متر و ارتفاع سقف حداقل ۳.۵ متر

۷. حداکثر اختلاف ارتفاع با سطح خیابان ۵۰ سانتی‌متر 

چنانچه ملک مورد نظر شما این شرایط را دارا باشد می‌توانید به‌ راحتی و از طریق سایت شیرینی ناتلی درخواست خود را برای اخذ نمایندگی به شرکت ارسال نمایید. کارشناسان این شرکت در اسرع وقت به درخواست شما رسیدگی نموده و با شما تماس خواهند گرفت.

ویژگی‌های برندهای معتبر اعطای نمایندگی قنادی چیست؟

افراد حرفه‌ای و باتجربه در زمینه‌ی راه‌اندازی کسب‌وکارهای جدید اغلب توصیه می‌کنند، اگر در ابتدای کار هستید یا می‌خواهید کسب‌وکاری جدید را راه‌اندازی کنید بهتر است در ابتدا با پشتوانه و زیرساخت مناسب شروع نمایید و اصطلاحاً تحت برند کارکنید. چنانچه شما کسب‌وکار خود را با اخذ نمایندگی از یک برند معتبر با پشتوانه فنی، حقوقی و تجاری خوب آغاز نمایید می‌توانید با استفاده صحیح از سازوکاری که برند در اختیار شما قرار می‌دهد با سرعت بیشتری به سمت شناخته شدن پیش بروید.

ناتلی2

در این مسیر باید این نکته را به خاطر داشته باشید، برندی که انتخاب می‌کنید در بین عموم جایگاه مطلوبی داشته باشد و رضایت مشتری و کیفیت خدمات مجموعه را در اولویت قرار دهد. همچنین این برند باید دارای یک تیم متخصص در امر پشتیبانی و گردآوری بروزترین راهکارهای فنی و تبلیغاتی باشد تا بتواند با ارائه‌ی جدیدترین راهکارهای بازاریابی و تبلیغاتی روز، به موفقیت هر چه بیشتر شما کمک نماید. اخذ نمایندگی از قنادی ناتلی با بیش از 80 سال تجربه در زمینه‌ی پخت انواع کیک و شیرینی و رضایت حداکثری مشتریان، بهترین گزینه برای علاقه‌مندان به فعالیت در صنعت شیرینی و قنادی است.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.