بیت کوین راه نجاتی برای اقتصاد ایران

کم کم به لطف وبسایت های داخلی و خارجی، زمینه آشنایی مردم با ارزهای دیجیتال فراهم شد به طوری که اکنون بیت کوین به یکی از گزینه های سرمایه گذاری برای مردم تبدیل شده است!

آینده ای روشن در گرو صبر

بسیاری از کارشناسان و تحلیلگرها، سرمایه گذاری و نگهداری بلند مدت برای بیت کوین را توصیه کرده اند و حتی آن را بسیار سودآور می دانند. تصور آینده ای روشن تنها مختص به بیت کوین نیست و شامل تمامی ارزهای دیجیتالی است که می توان به کاربرد و آینده ی آن ها امید داشت.

در زمان نگارش این مقاله قیمت بیت کوین نزدیک به ۸۰۰۰ دلار است که بسیاری از کارشناسان قیمت آن را تا پایان امسال تا ۱۰۰هزار دلار نیز پیش بینی کرده اند! منظور از صبر که در تیتر ذکر شده، تخصیص بخشی از سرمایه به بیت کوین و نگهداری آن تا زمانی است که قیمتش چندین برابر شود. در صورت سرمایه گذاری روی بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال، نیاز به منبعی دارید که بتوان قیمت ارزهای دیجیتال را به دلار و ریال مشاهده کرد که می توانید از طریق صفحه قیمت ارز دیجیتال در سایت میهن بلاکچین از این موضوع آگاه شوید.

اطلاعات و آگاهی، دستیار شما در سرمایه گذاری بهتر!

همواره برای هر سرمایه گذاری در هر زمینه ای نیاز به مطالعه و پیگیری مطالب مربوط به آن بازار را دارید. شاید مطالعه چندین منبع خارجی برای شما زمان بر و گیج کننده باشد. از این رو وبسایت میهن بلاکچین به عنوان وبسایتی تخصصی در زمینه ارزهای دیجیتال و تکنولوژی بلاکچین، بستری است که می توانید از طریق آن تمامی اتفاقات و اطلاعات لازم برای سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال را دنبال کنید.

ارز دیجیتال بر مبنای ارزهای رایج

قطعا اگر جز سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال باشید نیاز دارید تا میزان دارایی خود را به ریال، دلار و... محاسبه کنید. به عنوان مثال اینکه یک بیت کوین در حال حاضر، به تومان و دلار و... چه قیمت است موضوع مهمی است که می تواند راهنمای خوبی برای ادامه سرمایه گذاری شما باشد.

بنابراین برای تبدیل ارزش بیت کوین به ریال و دلار و ... نیاز به یک ماشین حسابی دارید که به طور خودکار و راحت این کار را برایتان انجام دهد. به این منظور می توانید به ماشین حساب ارز دیجیتال وبسایت میهن بلاکچین مراجعه کنید که علاوه بر ریال و دلار، شمال سایر ارزها مانند فرانک، یورو، پوند، لیر و... است که می توانید معادل ارزهای دیجیتال خود را به ارزهای فیات (ارزهای رایج سنتی) به صورت لحظه ای مشاهده کنید.

 

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.