آشنایی با بخش‌های مختلف شهرک چیتگر؛ پهنه‌ A تا C چه تفاوتی با یکدیگر دارند؟

در چشم‌انداز شهرک چیتگر، حدود ۵ پهنه دیده می‌شود که سه پهنه آن یعنی A،B و C در حال حاضر در دست احداث هستند. آنطور که به نظر می‌رسد، صاحب خانه شدن در این شهرک، می‌تواند فرصت بسیار خوبی برای سرمایه‌گذاری باشد؛ با توجه به موقعیت مکانی، دسترسی و شکل و شمایل خانه‌های ساخته شده. در ادامه به معرفی این سه پهنه و قیمت خرید آپارتمان در شهرک چیتگر در هر پهنه با کمک آگهی‌های سایت دیوار خواهیم پرداخت.

پهنه A

در جنوب شرقی شهرک، نزدیک به اتوبان حکیم پهنه A یا بوستان ساخته شده است. فاصله این پهنه تا دریاچه هزار و صد متر گزارش شده است. در سند توسعه این پهنه، ۲۱ برج باید ساخته شود که در حال حاضر بسیاری از آن‌ها به اتمام رسیده‌اند. برج‌های پامچال و ارکیده، از معروف‌ترین برج‌های ساخته شده در این پهنه محسوب می‌شوند.

برای مثال برج‌های ارکیده ۲۷ طبقه دارند و رو به دریاچه، باغ ملی گیاه شناسی و پارک چیتگر هستند و مانند همه آپارتمان‌ها و برج‌های شهرک چیتگر فضای سبز اختصاصی دارند.

در سایت دیوار واحدی ۸۸ متری در برج ارکیده و دوخوابه با امکاناتی از قبیل سیستم سرمایش و گرمایش مرکزی، مانیتورینگ و دوربین مدار بسته، سیستم هشدار و اعلام حریق، سالن اجتماعات و ورزشی، دیوارهایی با عایق صوتی و ضدزلزله به قیمت ۹۰۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد. در آگهی دیگری ملکی ۷۰ متری با همین امکانات در برج ارکیده ۷۷۰ میلیون تومان ارزش‌گذاری شده است.

پهنه B

پهنه B یا سروستان، برخلاف پهنه A در شمالی‌ترین بخش شهرک قرار دارد. این قسمت از شهرک چیتگر با توجه به امکانات رفاهی تعریف شده برای آن و پروژه‌های هزار و یک شب و چهارباغ به نظر می‌رسد در آینده‌ای نه چندان دور به پرطرفدارترین بخش شهرک چیتگر تبدیل شود.

خرید و فروش آپارتمان در پهنه B شهرک چیتگر در سایت دیوار همین حالا هم در مقایسه با پهنه A متقاضیان بیشتری دارد. مثلا در این سایت 126 متر آپارتمان در برج G2 بال غربی و در طبقه 9 آن از قرار هر متر 8 میلیون و 500 هزار تومان به فروش می‌رسد.

این برج 30 طبقه در مقابل پروژه پارک هزار و یک شب قرار دارد و فروشنده می‌گوید به دلیل نیاز مالی، با این قیمت آگهی کرده است و گرنه در فایل‌های مشابه، متری 10 میلیون تومان هم به فروش می‌رسد. همچنین در صورت تحویل در سال 98، همین خانه متری 14 میلیون تومان می‌ارزد. در میان آگهی‌ها می‌توانید خرید و فروش سهام در این پهنه را هم پیدا کنید.

پهنه C

پهنه C یا نارنجستان، به نوعی خانه‌های تعاونی برای کارمندان نیروی دریایی، زمینی و هوایی است. آپارتمان‌های این قسمت از شهرک چیتگر، آنطور که گفته‌اند بعد از سال 1400 تحویل داده می‌شود.

با این حال در سایت دیوار چند آگهی خرید آپارتمان در پهنه سی به چشم می‌خورد. برای مثال در یک مورد واحدی 93 متری در برج دوم این پهنه که در مرحله دیوارچینی است، با قیمتی توافقی به فروش می‌رسد. موعد تحویل نیز سال 1400 ذکر شده است.

همانطور که مشاهده کردید خرید آپارتمان در این شهرک، هم فال است و هم تماشا. قیمت آپارتمان در شهرک چیتگر در مقایسه با برج‌ها و خانه‌های اطراف نیز حرفی برای گفتن باقی نمی‌گذارد؛ آنقدر که به‌صرفه، معقول و منطقی ارزش‌گذاری شده‌اند.

منبع :‌ ویرلن

 

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.