پنت هاوس‌های رویایی در سایت دیوار چند میلیارد هستند؟

 اکثر آن‌ها روی بامشان استخر، سونا و جکوزی، آسانسور اختصاصی، دستگیره‌هایی با آب طلا، سیستم صوتی مخصوص، سیستم گرمایشی و سرمایشی از کف یا بالا و ...دارند. پنت هاوس‌ها باشکوه هستند و خیره‌کننده. در ادامه به سراغ قیمت چند پنت هاوس پایتخت رفتیم که در سایت دیوار آگهی شده‌اند.

فرمانیه

فرمانیه یکی از محله‌های تهران است که پنت هاوس‌های نسبتا زیادی دارد. با یکی از گران‌ترین آن‌ها آغاز می‌کنیم. در سایت دیوار پنت هاوسی هزار متری با 720 متر بنا و 280 متر تراس و با دو سال سن ساخت، به قیمت 55 میلیارد تومان به فروش می‌رسد. از ویژگی‌های این پنت هاوس می‌توان به سالن 200 متری فلت بدون ستون، 4 خواب مستر که هر کدام پنجره‌های تمام قد دارند و یک اتاق آفیس و متریال تماما برند اشاره کرد.

در آگهی دیگری که به نظر می‌رسد قیمت آن استثنایی است، پنت هاوسی 740 متری با بنایی 540 متری و 200 متر تراس به همراه 7 اتاق خواب مستر با مشاعاتی از قبیل سالن سینما، سالن بیلیارد، استخر، سونا، جکوزی، روف گاردن و سالن تنیس 48 میلیارد تومان ارزش‌گذاری شده است.

نکته جالب اینجاست که اکثر پنت هاوس‌هایی که در بنگاه‌های املاک فایل می‌شوند، برای رهن و اجاره هستند چون مالکین آن‌ها کمتر به فروش آن‌ها رغبت نشان می‌دهند اما در سایت دیوار خرید و فروش پنت هاوس در فرمانیه و نقاط دیگر، آگهی‌های زیادی دارد و جالب‌تر اینکه بیشترشان قیمت توافقی دارند. مثلا در یک آگهی، 600 متر پنت هاوس نوساز در فرمانیه با یک میلیارد تومان ودیعه و اجاره ماهیانه به صورت توافقی ارزش‌گذاری شده است.

ولنجک

ولنجک یکی دیگر از محله‌های پایتخت است که پنت هاوس‌های بی‌نظیری دارد؛ آن هم به یمن وجود برج‌هایی که در چند سال اخیر در این محدوده ساخته شد. البته قیمت خرید پنت هاوس در ولنجک از پنت هاوس‌های فرمانیه کمتر است. این را آگهی‌های سایت دیوار می‌گویند.

برای مثال در این سایت یک پنت هاوس 430 متری با سونا، استخر و جکوزی اختصاصی، 4 مستر خواب و به قول مشاورین املاک با «ویوو ابدی» از قرار هر متر 60 میلیون تومان به فروش می‌رسد؛ یعنی جمعا 25 میلیارد و 800 میلیون تومان. در آگهی دیگری پنت هاوس 1300 متری در این محله، 6 خوابه با یک سال سن ساخت 104 میلیارد تومان قیمت‌گذاری شده است؛ متری 80 میلیون تومان که به نظر می‌رسد معقولانه باشد.

سعادت آباد

خرید پنت هاوس در سعادت آباد هم امکان‌پذیر است و حتی قیمت‌هایی کمتر از پنت‌ هاوس‌های ولنجک و محله‌های مشابه دارند. در سایت دیوار خرید پنت هاوس در سعادت آباد در چند آگهی دیده می‌شود.

برای مثال 435 متر پنت هاوس 4 خوابه در این محله با امکاناتی از قبیل کافی شاپ و اتاق انتظار، سیستم هوشمند، سه پارکینگ، استخر، سونا و جکوزی و سالن ورزشی به صورت مشاعات به قیمت 10 میلیارد و 875 میلیون تومان به فروش می‌رسد؛

یعنی متری 25 میلیون تومان. در مورد دیگری نیز 650 متر پنت هاوس 4 خوابه با 40 متر تراس و حیاط خصوصی، 200 متر بام سبز و استخر خصوصی به قیمت 32 میلیارد و 500 میلیون تومان به فروش می‌رسد؛ هر متر آن 50 میلیون تومان ارزش دارد.

بهتر نیست تا بیشتر از این دیر نشده، خودتان سایر آگهی‌های پنت هاوس در سایت دیوار را ببینید؟

منبع :‌ ویرلن

 

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.