مزیت چنین انتخابی در این است که احتمال  استهلاک و دست‌کاری در خودرو پایین‌تر است. هم‌چنین از طرف دیگر راه سودجویی دلالان نیز مسدود می‌شود و خودرو به قیمت واقعی آن قابل خریداری است. همین‌جاست که اهمیت وجود سایت‌هایی مانند دیوار که این فضا را آماده کرده‌اند تا فروشنده محصول خود را عرضه و خریدار به طور مستقیم آن را تهیه کند، مشخص می‌شود. در میان خودروها، محصولات داخلی یا خودروهای خارجی‌ای که نمایندگی‌های مجاز و فروشگاه‌های قطعات آنها در سراسر کشور یافت می‌شود، بیشتر در بازار خودروهای دست دوم حضور دارند. یکی از این بازارهای پررونق بازار خرید پژو 206 صندوق دار دست دوم است.

خرید 206 صندوق دار صفر 1

اگر به سایت دیوار مراجعه کنیم و عبارت پژو 206 صندوق دار یا اس‌دی را جست‌وجو کنیم به موارد زیادی برخواهیم خورد که با توجه به تیپ خودرو، کارکرد، سال ساخت، تمیز و سالم بودن و حتی رنگ آن بازه قیمتی وسیعی را پوشش می‌دهد. اگر قصد خرید پژو ۲۰۶ صندوق دار دست دوم را داشته باشید مشاهده می‌نمایید که این بازه قیمتی از حدود 18 میلیون تومان آغاز می‌شود و به حوالی 45 میلیون تومان می‌رسد. به عنوان مثال پژو 206 صندوق دار تیپ v2، تولید سال 89، 125 هزار کیلومتر کارکرد، دو سال تخفیف بیمه، بدون تصادف، خودروی vip مدیران ایران خودرو و خاص به قیمت 30 میلیون تومان آگهی شده است که برای خریدار انتخابی مناسب و مطمئنی است. همین خودرو در بازار واقعی با حداقل یک میلیون و 500 هزار تومن افزایش قیمت، قابل خریداری است.

اگر شما از کسانی باشید که علی‌رغم بودجه محدود، علاقه دارند خودرویی سدان و اتوماتیک سوار شوند، با کمی پرس و جو به سراغ پژو 206 صندوق دار تیپ v9 خواهید رفت. در میان آگهی‌های دیوار، خواهید دید که با حدود 30 میلیون تومان هم می‌توان صاحب خودوریی اتومات شد. به عنوان مثال در یک آگهی، پژو 206 صندوق دار، تیپ v9، مدل 87، 118 هزار کیلومتر کارکرد، ده سال تخفیف بیمه، فنی سالم 32 میلیون و 500 هزار تومان قیمت‌گذاری شده است.

ممکن است شما قصد خرید پژو 206 صندوق دار صفر را داشته باشید اما کمی کمبود بودجه داشته باشید. در این صورت پیشنهاد می‌شود با جست‌وجوی دقیق به خرید پژو ۲۰۶ صندوق دار دسته دوم که در حد نو، کم‌کارکرد، تمیز و سالم است، اقدام کنید. در اینجا هم با جست‌وجو در سایت دیوار به نمونه‌های زیادی برخواهید خورد. به عنوان نمونه خودروی پژو 206 صندوق دار، تیپ v8، مدل 96، کارکرد 20 هزار کیلومتر، دارای شش ماه مهلت بیمه، بدون رنگ و خط و خش، تمام سرویس‌ها انجام شده و سفید رنگ 44 میلیون و 500 هزار تومان قیمت‌گذاری شده است که در مقایسه با مدل صفر پژو 206 صندوق دار بیش از 5 میلیون تومان ارزان‌تر است که مبلغ قابل توجهی به حساب می‌آید. اگر هنگام خرید پژو 206 صندوق‌دار دست دوم، کارشناسی دقیق انجام دهید، در دیوار قطع به یقین خریدی به صرفه رقم خواهید زد.

 

منبع : ویرلن

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.