جدایی کوثری از «ورزش از نگاه دو»
تهیه‌کننده و مجری برنامه «ورزش از نگاه دو» کنار رفت. جهانگیر کوثری مجری و تهیه‌کننده برنامه «ورزش از نگاه دو» دیگر در این برنامه ورزشی حضور نخواهد داشت. این برنامه که شنبه‌ها پخش می‌شود، با عوامل جدید از این پس به روی آنتن خواهد رفت.گفته می‌شود نیما نهاوندیان به عنوان مجری در این برنامه حضور خواهد داشت.

حسین شمس تمدید کرد
حسین شمس قراردادش را با فدراسیون فوتبال ایران تا سال ۹۱ تمدید کرد. شمس که بیست و دوم دی سال ۸۹ قراردادش با فدراسیون فوتبال به پایان رسید، پس از انجام مذاکراتی طولانی با علی کفاشیان روز جمعه قراردادش را تا ۲۲ دی سال ۹۱ تمدید کرد. شمس در مدت حضورش در تیم ملی ایران با این تیم به قهرمانی در آسیا رسید و توانست تیم ایران را به مقام چهارمی در جام جهانی برزیل برساند.

مدیرعامل باشگاه شاهین استعفا کرد
مجید حسینی کنگانی مدیرعامل باشگاه شاهین بوشهر گفت: به خواست هواداران احترام گذاشتم و از سمتم استعفا کردم. من تمام توانم را برای باشگاه گذاشتم و بیشتر از این نمی‌توانستم کاری بکنم. شاید باشگاه به انرژی مضاعف و تازه‌ای نیاز دارد.وی در مورد اینکه استعفایش به دلیل مشکلات مالی بوده یا نتایج تیم گفت: ترجیح می‌دهم در حال حاضر در این مورد حرفی نزنم من استعفا کردم تا دست هیات موسس باشگاه برای انتخاب مدیر عامل باز باشد و هر فردی را که می‌خواهند برای مدیریت باشگاه انتخاب کنند.

انتخاب دروازه‌بان جدید من‌یونایتد
منچستر یونایتد جانشین ادوین فان درسار را انتخاب کرد و پیشنهادی 25 میلیون دلاری برای به‌خدمت گرفتن او ارائه کرده است.
بازیکن موردنظر آنها دیوید دیگا دروازه‌بان آتلتیکومادرید است که گفته می‌شود تا سال ۲۰۱۳ با باشگاهش قرارداد دارد و پیش از این یک بار پیشنهاد منچستری‌ها را رد کرده بود.