حماس: نتانیاهو نمی‌خواهد به هیچ توافقی دست یابد

عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی «حماس» تاکید کرد که «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی و ارتش این رژیم به خاطر شکست ها و خسارت هایی که از سوی دلیرمردان مقاومت متحمل شده اند و همچنین به خاطر انزوای بین المللی و موج خشم روزافزون جهانی از جنایت های این رژیم در حالتی از اضطراب و تشنگی به خونریزی و قتل و انتقام جویی به سر می برند.

خبر مرتبط
اسرائیل وحشت زده شد/ خطر قرارگیری در لیست سیاه سازمان ملل

در پی جنایت هولناک اخیر صهیونیست‌ها در اردوگاه آوارگان در شهر رفح، منابع صهیونیستی از تکاپوی گسترده شورای امنیت داخلی این رژیم در ممانعت از قرار گرفتن نام این رژیم در لیست سیاه سازمان ملل در پی هدف قرار دادن کودکان بی‌گناه در غزه خبر دادند.

مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین گزارش داد، عزت الرشق طی اظهاراتی خاطر نشان کرد که «برای جهانیان آشکار شده است که تصمیم رژیم صهیونیستی، کشتار مستقیم و عمدی بیشترین تعداد ممکن از شهروندان فلسطینی در رفح و سراسر نوار غزه است.»

وی افزود: زنان و کودکان و سالخوردگان اهداف مستقیم ارتش صهیونیستی و موشک های آمریکایی هستند که مدعی است «بسیار دقیق» اهداف مورد نظر را هدف قرار می دهند.

نتانیاهو نمی‌خواهد به هیچ توافقی دست یابد

رئیس دفتر روابط ملی جنبش مقاومت اسلامی حماس تاکید کرد که رژیم صهیونیستی دولتی سرکش و خارج از قوانین بین‌المللی است و تلاش این رژیم برای توجیه کشتارها و قتل عام آوارگان در رفح شکست خورده و جهان را فریب نخواهد داد.

حسام بدران افزود که نتانیاهو همچنان در حال دروغگویی است و ما چیز تازه‌ای در مورد ازسرگیری مذاکرات دریافت نکرده‌ایم.

بدران اشاره کرد که صحبت‌های نتانیاهو در مورد مذاکرات، تلاشی برای خرید زمان بیشتر جهت ارتکاب جنایات بیشتر علیه ملت فلسطین است.

وی تصریح کرد که نتانیاهو نمی‌خواهد به هیچ توافقی دست یابد.

بدران تاکید کرد که توقف کامل جنگ و بازگشت آوارگان به محل زندگی خود بارزترین خطوط قرمز ما است که برای دست‌یابی به توافق از آن کوتاه نخواهیم آمد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.