شماره روزنامه ۶۰۲۳
|

آرشیو اخبار : گزارش ویژه

  • مجمع عمومی عادی سالانه منتهی به پایان اسفندماه 96 شرکت سیمان فارس با حضور 100 درصد سهامداران برگزار شد. در این مجمع که به ریاست سعید حیدری، نظارت آقایان حسین فاتح و بیژن جواهری و دبیری بهنام خوشکلام تشکیل شد، تقسیم مبلغ 380 ریال سود به ازای هر سهم مورد تایید سهامداران قرار گرفت. همچنین در پایان صورت های مالی شرکت شامل صورت سود و زیان و ترازنامه به تایید سهامداران رسید. در ابتدای این جلسه علیرضا بستانیان، مدیرعامل شرکت سیمان فارس به قرائت گزارش عملکرد شرکت برای سال مالی منتهی به پایان اسفندماه 96 پرداخت و به سوالات اکثر حاضران پاسخ داد. علیرضا بستانیان گفت: استمرار عملیات اجرای پروژه انتقال سیمان به سایت خرامه، ارتقا و به روزآوری فرآیند فروش، بهینه سازی سیستم آسیاب‌های مواد خام و افزایش تولید آسیاب 200 تنی از…
  • مجمع عمومی عادی سالانه شرکت سیمان قاین با حضور صاحبان بیش از 26/ 96 درصد سهام برگزار شد. ریاست این جلسه را سعید حیدری و نظارت آن را رضا اسماعیلی و حسین فاتح بر عهده داشتند. همچنین دبیری این جلسه برعهده سید محمد میردهقان بود. در این مجمع پس از تصویب صورت‌های مالی از سوی حاضران، تقسیم مبلغ 2700 ریال سود به ازای هر سهم به تایید سهامداران رسید. در ابتدای این جلسه حمید اقبالیان، مدیرعامل شرکت به گزارش عملکرد هیات‌مدیره برای سال مالی 96 پرداخت و به سوالات اکثر سهامداران پاسخ داد.
  • مجمع عمومی عادی سالانه شرکت سیمان سفید نی‌ریز با حضور 34/ 98 درصد صاحبان سهام برگزار شد. در این مجمع که به ریاست سعید حیدری، نظارت آقایان حسین فاتح و کیانوش صافی و دبیری رامین راهب تشکیل شد، صورت‌های مالی شرکت مورد تایید سهامداران قرار گرفت.
  • مجمع عمومی عادی سالانه شرکت سیمان خاش برای سال مالی منتهی به پایان اسفندماه 96 با حضور صاحبان بیش از 93/ 91 درصد سهام شرکت برگزار شد. مجمع مزبور به ریاست سعید حیدری، نظارت آقایان شهرام بابالویان و محمدرضا عزیزی و دبیری خسروجامعی، مدیرعامل شرکت سیمان خاش تشکیل شد. دراین مجمع پس از تصویب صورت‌های مالی از سوی سهامداران، تقسیم مبلغ 1600 ریال سود به‌ازای هر سهم به تایید حاضران رسید.
  • مجمع عمومی عادی سالانه شرکت سرمایه‌گذاری نور کوثر ایرانیان (سهامی عام) برای سال مالی منتهی به 30 آذرماه 1396 در ساعت8:30 روز یکشنبه 27 اسفند 96 در محل باشگاه بانک مسکن با حضور صاحبان بیش از ۸۹ درصد سهام برگزار شد. پس از انتخاب هیات رئیسه‌ و اعلام رسمیت جلسه، آقای دکتر مهدی قلی‌پور، مدیرعامل و نایب‌رئیس‌ هیات مدیره شرکت گزارش فعالیت هیات مدیره در سال مالی را قرائت کرد و با استماع گزارش حسابرس و بازرس قانونی، تصمیمات زیر اتخاذ شد:
  • در واپسین روزهای سال 1396، سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال در مصاحبه‌ای با حضور آقای دکتر علیرضا برکتین، مشاور برنامه‌ریزی و توسعه کسب‌وکار گروه صنایع گیتی پسند اصفهان به بررسی اقدامات این گروه بزرگ صنعتی در مقوله اقتصاد مقاومتی پرداخته شد.
  • بسیاری از تحلیلگران بورس را نمادی از وضعیت اقتصادی یک کشور قلمداد می‌کنند. بورس کالای ایران به‌عنوان یکی از مهم‌ترین ارکان بازار سرمایه کشور از مهرماه 1386 فعالیت خود را آغاز کرد و در یک دهه اخیر ‌به‌رغم فراز و نشیب‌های گوناگون، توانسته به روند مثبت خود ادامه دهد.
  • گروه سارایه اسپانیا، یکی از پیشگامان و الگوهای طراحی، ساخت و تامین تجهیزات فولادسازی در جهان، در قراردادی با شرکت SIDENOR از بزرگان این صنعت پیشی گرفت. شرکت SIDENOR به عنوان رهبر صنعت فولادسازی اروپا در زمینه تولید محصولات طویل فولادی خاص و یکی از سازندگان قطعات خاص ریخته‌گری و فورج مشغول به فعالیت است. این شرکت تا به حال کارخانه اصلی خود در شهر باسوری اسپانیا تجهیزات مورد نیاز برای تولید یک میلیون تن فولاد با رده‌های خاص در سال را نصب و راه‌اندازی کرده است.دستگاه ریخته‌گری مداوم تولید شده از سوی گروه سارایه به SIDENOR امکان تولید رده‌های جدید فولاد از جمله بیلت‌هایی با ابعاد بزرگ‌تر تا 240 در 240 میلی‌متر را می‌دهد. از سوی دیگر این سرمایه‌گذاری به SIDENOR در کنار بهبود کیفیت محصولات، کاهش پسماند و افزایش…
  • شرکت بالاست به منظور افزایش سرمایه اقدام به برگزاری مجمع عمومی فوق‌العاده کرد.