نتایج پژوهش  

براساس نتایج این بررسی، پرو از بالاترین سرعت نیروی کار برخوردار است و ۶۴ درصد از ماموریت‌ها یا وظایف شغلی محول شده، طی یک هفته به انجام می‌رسند. در این کشور به‌طور میانگین ۲/ ۱۰ روز طول می‌کشد تا یک ماموریت محول‌شده کاری انجام شود. پس از پرو، کشورهای سوئد و اندونزی به ترتیب با میانگین ۱۳ و ۳/ ۱۳ روز در جایگاه‌های بعدی جای دارند. کندترین سرعت انجام ماموریت‌های شغلی اما در امارات‌متحده‌عربی به ثبت رسیده است. در این کشور تنها ۳۳ درصد از کارها طی یک هفته انجام می‌شوند و به‌طور میانگین ۸/ ۲۳ روز (بیش از ۳ هفته) طول می‌کشد تا یک ماموریت کاری به انجام رسد. آلمان با میانگین ۲/ ۲۰ روز و دانمارک با ۶/ ۱۹ روز دررده‌های بعدی کندترین سرعت نیروی کار قرار دارند. به علاوه، جمهوری چک دارای بالاترین نرخ تکمیل ماموریت‌ها یا وظایف شغلی است و در این کشور ۵/ ۸۴ درصد از کل ماموریت‌ها به مرحله تکمیل شدن می‌رسند. براساس اعلام سازمان همکاری‌های اقتصادی و توسعه (OECD)، آلمان و دانمارک کوتاه‌ترین هفته کاری را دارند (۲/ ۲۶ و ۱/ ۲۷ ساعت در هفته). شاید همین موضوع است که باعث می‌شود توانایی نیروی کار آنها در انجام سریع وظایف شغلی کاهش یابد.

روسیه دارای پایین‌ترین نرخ تکمیل وظایف شغلی است و در این کشور تنها ۳/ ۵۹ درصد از کل وظایف شغلی به انجام می‌رسند. در این رابطه پس از روسیه کشورهای هندوستان، فیلیپین و پرو قرار دارند.  یکی دیگر از نتایج قابل تامل این پژوهش این است که در اغلب موارد، کشورهایی که نیروی کار آنها بیشترین سرعت را در انجام وظایف محول شده شغلی خود دارند،‌ وظایف کمتری را به مرحله نهایی می‌رسانند. درحالی‌که معلوم شده است کشورهایی که در انجام ماموریت‌های شغلی از سرعت متوسطی برخوردارند، بیشترین درصد تکمیل وظایف محوله شغلی را به خود اختصاص می‌دهند. چین را اما در این میان می‌توان یک استثنا دانست چون کشوری است که سرعت انجام ماموریت‌های کاری را در کنار نرخ بالای تکمیل وظایف شغلی، یکجا به نمایش گذاشته است.

بهره‌وری نیروی کار به تفکیک مناطق مختلف

براساس این پژوهش، کشورهایی که نیروی کار آنها سریع‌تر عمل می‌کنند، در مناطق مختلف جهان پراکنده‌اند. به‌عنوان مثال کشورهای پرو، سوئد و اندونزی در دورترین فاصله از یکدیگر قرار دارند، اما با وجود پراکندگی کشورهای صدرنشین جدول، به‌نظر می‌رسد که غرب اروپا (از پرتغال تا آلمان) تمایل بیشتری به سرعت کند در انجام وظایف دارند و حتی نام یک کشور از این منطقه هم جزو ۱۰ کشور صدرنشین این فهرست نیست. شاید این پرسش مطرح شود که اگر چارچوب زمانی را کوتاه‌ترین کنیم و به‌طور مثال یک هفته در نظر بگیریم، آنگاه وضعیت کارآیی نیروها در کشورهای مختلف چگونه خواهد بود و در کدام کشورها نیروی کار طی مدت یک هفته نخست از زمان محول شدن ماموریت، بیشترین حجم از کار را انجام می‌دهد؟ به بیان دیگر در چه کشورهایی نیروی کار قادر است طی مدت یک هفته بیشترین میزان از ماموریت‌های کاری را به مرحله تکمیل برساند؟

در پاسخ به این پرسش باید گفت در پرو، نیروی کار ۶۴ درصد از وظایف محول شده یا نزدیک به دو سوم آنها را در هفته نخست به مرحله تکمیل می‌رساند. پس از آن به ترتیب اندونزی با نرخ ۵۷ درصد، شیلی با نرخ ۵۶ درصد و چین و سوئد هر دو با نرخ ۵۵ درصد در رتبه‌های بعدی قرار دارند. از سوی دیگر کشورهایی که در آنها نیروی کار طی یک هفته نخست از زمان محول شدن یک وظیفه شغلی، کندترین سرعت را دارند و کمترین میزان از وظایف را به مرحله تکمیل می‌رسانند به ترتیب به این شرحند: امارات‌متحده‌عربی با تکمیل تنها ۳۳ درصد از وظایف (یک‌سوم از وظایف)، دانمارک با تکمیل ۴۱ درصد از وظایف و برزیل با تکمیل ۴۲ درصد از وظایف در هفته نخست.

هر چند سرعت انجام کارها توسط نیروی کار، یک دارایی مهم برای هر کشور محسوب می‌شود، اما هدف غایی محول شدن وظایف کاری و ماموریت‌های شغلی، به انجام رسیدن همه مراحل آنها است. در این مورد رتبه‌بندی کشورها از داستان دیگری حکایت دارد. در رتبه‌بندی کشورهایی که نیروی کار آنها بیشترین وظایف را به مرحله تکمیل می‌رسانند، جمهوری چک با ۵/ ۸۴ درصد از وظایف صدرنشین است. پس از آن فنلاند با ۴/ ۸۴ درصد از وظایف و چین با ۳/ ۸۱ درصد از وظایف در جایگاه‌های بعدی قرار دارند. در قعر این جدول اما، روسیه با ۳/ ۵۹ درصد از وظایف، هند با ۴/ ۶۰ درصد و فیلیپین با ۷/ ۶۰ درصد به ترتیب کشورهایی هستند که نیروی کار آنها کمترین میزان از وظایف را به مرحله نهایی می‌رساند.

براساس نتایج کلی این پژوهش، در مجموع اگر بخواهیم همچون رقابت‌های جهانی المپیک، مدال‌هایی را نصیب کشورها کنیم، کشورهای پرو، جمهوری چک و چین برنده مدال‌های طلا می‌شوند. نیروی کار در کشور پرو سریع‌تر از دیگر کشورها ماموریت‌های شغلی خود را به پایان می‌رساند. نیروی کار در جمهوری چک بیشترین میزان از ماموریت‌ها را به مرحله تکمیل می‌رساند و نیروی کار در چین موفق شده است که بیشترین تعادل و توازن را بین سرعت و تکمیل ماموریت‌ها ایجاد کند. مرکز «ردبوث» تاکید کرده است که این بررسی تنها به منظور ترسیم تصویری از وضعیت نیروی کار کشورهای جهان و سبک کار در جهان امروز ما انجام شده اما هنوز تا دستیابی به تصویری کامل و دقیق از آن، راه زیادی باقی مانده است.

آخر هفته میانگین تعداد روزهایی که یک ماموریت کاری به انجام می‌رسد