شماره روزنامه ۶۱۰۵
|
آرشیو روزنامه شماره ۶۰۶۵ دنیای اقتصاد

اخبار ورزش - روزنامه شماره ۶۰۶۵

  • بحران ابدی لباس

    دنیای اقتصاد: اغراق نیست اگر بگوییم اعتراض‌های عمومی به طرح لباس‌های کاروان اعزامی ایران به مسابقات ورزشی قاره‌ای و جهانی، قدمتی همپای اصل برگزاری همین بازی‌ها دارد! هر زمان قرار بوده کاروانی از کشورمان راهی چنین تورنمنت‌هایی شود، نخستین دعوا مربوط به همین داستان بوده است.
  • پاریس، شهر بی‌دفاع!

    دنياي اقتصاد: ۳ روز از افتتاح المپیک ۲۰۲۴ گذشته و شاید بد نباشد واکنش‌ها نسبت به مراسم برگزار شده و نیز نحوه میزبانی از این رویداد را مرور کنیم. البته غالب آنها هم نه تعریف و تمجید که انتقاد محض بوده نسبت به ایده‌ای که فرانسوی‌ها در سر داشتند، اما در اجرای کامل آن ناکام بودند.
  • حذف سه ورزشکار ایرانی

    دنیای اقتصاد: دیروز و در دومین روز از برگزاری بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس، کاروان ایران در سه رشته نماینده داشت و ورزشکاران کشورمان در قایقرانی رویینگ، تیراندازی و تنیس روی میز به رقابت پرداختند. در ابتدای روز دوم، فاطمه مجلل، ملی‌پوش رویینگ و پرچم‌دار ایران در مراسم اختتامیه توانست به مرحله یک‌چهارم نهایی صعود کند. با این وجود شرمینه چهل‌امیرانی و فاطمه امینی در مرحله مقدماتی تفنگ بادی یازدهم و بیست‌وششم شدند و از رسیدن به فینال بازماندند. نیما عالمیان نیز در نخستین بازی خود مقابل بازیکن چین تایپه شکست خورد و حذف شد. قایق دونفره رویینگ ایران نیز نتوانست به‌طور مستقیم به نیمه‌نهایی برود و به شانس مجدد رفت.
  • شکایت در شکایت!

    دنياي اقتصاد: به نظر می‌رسد داستان جدایی علیرضا بیرانوند از باشگاه پرسپولیس به همین راحتی‌ها پایان نخواهد پذیرفت؛ به‌طوری که طرفین همچنان به‌شدت علیه هم موضع می‌گیرند. بیرانوند که چند روز پیش همراه با کاروان تراکتور برای پشت سر گذاشتن تست پزشکی راهی ایفمارک شده بود، در گفت‌وگو با خبرنگاران به رضا درویش تاخت و مدعی شد چون مدیرعامل پرسپولیس می‌داند قرار است برکنار شود، رو به تخریب او آورده. بیرانوند همچنین تهدید به شکایت کرد و دیروز یک خبرگزاری مدعی شد مراحل حقوقی این شکایت در حال سپری شدن است. از سوی دیگر مدیرعامل سرخ‌ها هم بار دیگر به‌شدت علیه سنگربان پیشین این تیم موضع گرفت و مدعی شد بیرانوند برای توجیه جدایی‌اش به در و دیوار می‌کوبد. در آخرین خبر، دومین جلسه رسیدگی به شکایت باشگاه پرسپولیس از علیرضا بیرانوند قرار است امروز در کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال برگزار شود.
  • زوج ۷۸ ساله در خط حمله فولاد

    دنیای اقتصاد: امین قاسمی‌نژاد به فولاد خوزستان پیوست و در این تیم شاگرد یحیی گل‌محمدی شد. قاسمی‌نژاد که سه فصل پیش به عنوان بمب نقل‌وانتقالات به استقلال پیوست و البته نتوانست انتظارات را برآورده کند، حالا در ۳۷ سالگی شاگرد یحیی گل‌محمدی شده است. جالب اینکه سرمربی پیشین پرسپولیس در این تیم لوسیانو پریرا ۴۱ ساله را هم به عنوان مسن‌ترین بازیکن لیگ برتر در اختیار دارد تا مجموع سن این دو بازیکن در خط حمله سرخ‌پوشان اهوازی به ۷۸ سال برسد. دیروز همچنین فولادی‌ها محمد عباسی ۲۳ ساله، هافبک فصل گذشته هوادار را هم به خدمت گرفتند تا پرونده لیگ برتری‌های جذب‌شده توسط این تیم بسته شود. فولاد تا پیش از این علی نعمتی، محمدجواد محمدی، اوتکیر یوسوپوف، محمدرضا سلیمانی و امیرمسعود سرآبادانی را به خدمت گرفته بود.

پربازدیدهای سایت خوان

بیشتر