هتل های تبریز برای بودجه های مختلف، از ارزان تا لوکس

رپرتاژ آگهی: تبریز شهری زیبا با آب‌وهوای کوهستانی، هوای پاک، جاذبه‌های طبیعی و تاریخی متعدد است که مسافرت به آن تجربه جالبی خواهد بود. شما می‌توانید با رزرو هتل تبریز اقامتی دلنشین و راحت در این شهر دوست‌داشتنی داشته باشید و با بودجه‌های مختلف اقامتگاهی مناسب را انتخاب کنید.

تبریز یکی از شهرهای زیبای ایران است که در دوران مختلف به‌عنوان پایتخت ملی یا منطقه‌ای حکومت‌ها انتخاب می‌شده است. به همین دلیل در این شهر علاوه بر طبیعتی سرزنده و بکر، بناهای تاریخی متعددی نیز چشم به راهتان است.

اگر قصد سفر به این شهر زیبا را دارید بهتر است پیش از هر چیز بهترین هتل های تبریز را بشناسید تا با انتخاب بهترینشان، سفری شیرین و به‌یادماندنی را تجربه کنید.

اگرچه انتخاب بهترین هتل تبریز میان گزینه‌های مختلف کار چندان ساده‌ای نیست، اما آگاهی از جزئیات هر یک از اقامتگاه‌ها به شما کمک می‌کند تا با تردید کمتری تصمیم بگیرید. رزرو بهترین هتل در این شهر به سلیقه، شرایط و بودجه شما بستگی دارد.

بهترین هتل های تبریز کدامند؟

با توجه به این که هدفتان از سفر به تبریز چیست و می‌خواهید در مرکز شهر ساکن شوید یا در نزدیکی طبیعت حاشیه شهر، محله‌های مختلفی برای رزرو در شهر وجود دارد.

برخی از هتل های این شهر که امکانات مناسبی دارند و مهمانان پیشین از اقامت در آن‌ها رضایت داشتند را در ادامه آورده‌ایم. برای اطلاع از جزئیات بیشتر و قیمت هتل های تبریز شما می‌توانید سری به سایت ایران هتل آنلاین بزنید و بهترین اقامتگاه را متناسب با شرایط خود رزرو کنید.

1- هتل لاله پارک تبریز

هتل لاله بهترین هتل تبریز در میدان شهید فهمیده و چسبیده به مرکز خریدی به همین نام است که فعالیت خود را در سال 1395 در محله باغمیشه آغاز کرده است. هتل 5 ستاره لاله تبریز ساختمانی 14 طبقه با نمایی شیشه‌ای و جذاب دارد و همچون الماسی درخشان میان بناهای اطراف می‌درخشد.

این هتل معماری مدرن و دکوراسیونی شیک دارد و دارای امکانات متعدد و متنوعی است. همان ابتدا که وارد لابی هتل لاله تبریز شوید، فضای باشکوه و مجلل آن با نورپردازی‌های حرفه‌ای چنان نظرتان را جلب می‌کند که از انتخاب خود احساس رضایت می‌کنید.

این هتل دارای 220 واحد اقامتی، 7 سالن کنفرانس، مرکز ورزشی و رفاهی، تالاری مجلل به وسعت 1053 متر مربع و امکانات کوچک و بزرگ بی‌شماری است و طبق استانداردهای هتلداری از مهمانان پذیرایی می‌کند.

2- هتل لاله کندوان تبریز

یکی از بهترین هتل های تبریز در روستای تاریخی کندوان واقع شده و طرفداران بسیار زیادی نیز دارد. هتل 5 ستاره لاله کندوان سبک معماری خاص و شگفت‌انگیزی دارد و به‌عنوان سومین هتل صخره‌ای در دنیا شناخته می‌شود.

این هتل در سال 1386 آغاز به کار کرده و شامل اتاق‌های سنگی در دل کوه‌های روستای کندوان است. هتل لاله کندوان به دلیل موقعیت جغرافیایی ویژه‌ای که دارد فاقد لابی و آسانسور است، اما چند آلاچیق برای استراحت در محوطه آن وجود دارد.

برای دسترسی به نزدیک‌ترین و دورترین اتاق این هتل شما باید به ترتیب از حدود 40 و 180 پله سنگی بالا بروید. اتاق‌های هتل لاله کندوان به‌طور طبیعی در دل کوه ایجاد شده‌اند و برخلاف طراحی سنتی، چیدمان مدرنی دارند و از امکانات خوبی برخوردارند.

با این که این هتل جزو بهترین هتل در تبریز است، اما به دلیل شرایط منحصربه‌فردش نباید انتظار برخی امکانات لوکس را از آن داشت.

هتل لاله کندوان دارای 16 واحد اقامتی با متراژ متفاوت از 30 تا 160 متر مربع است که هر کدام امکانات خاصی دارند. پارکینگ روباز با ظرفیت 16 خودرو، رستوران، کافی‌شاپ، سالن کنفرانس، جکوزی در برخی از اتاق‌ها، چایخانه، خدمات تور و لاندری برخی از امکانات این هتل معروف است.

بهترین هتل های تبریز

3- هتل پارس ائل گلی تبریز

هتل پارس ائل گلی معروف‌ترین و بهترین هتل تبریز در محله ائل گلی و جنب بوستانی به همین نام است. این هتل 5 ستاره موقعیت جغرافیایی فوق‌العاده‌ای دارد و دارای دسترسی آسان به مراکز مهم شهری است.

هتل پارس ائل گلی مشرف به پارک ائل گلی و کوهستان اطراف است و چشم‌اندازی زیبا رو به شهر و طبیعت دارد.

این هتل هفده طبقه در سال 1380 افتتاح شده است و 180 واحد اقامتی با امکاناتی مناسب دارد. اتاق‌های هتل پارس ائل گلی اندازه‌های مختلفی دارند که رنگ چیدمان هر اتاق متناسب با متراژش است تا فضای آن دلگیر نباشد.

از امکانات این هتل می‌توان سالن بدنسازی، پارک بازی و اتاق نگهداری کودکان، امکانات مخصوص افراد معلول، سالن‌های همایش و کنفرانس، سالن عقد و عروسی، اتاق سیگار و پارکینگ اشاره کرد.

4- هتل شهریار تبریز

یکی دیگر از بهترین هتل های تبریز در بلوار شهید باکری، هتل بین‌المللی شهریار است. این هتل بی‌نظیر در محیطی آرام واقع شده و فضایی مجلل و موقعیت جغرافیایی ممتازی دارد.

هتل 5 ستاره شهریار تبریز ساختمانی 10 طبقه با نمایی لوکس دارد که با شیشه‌های آبی و سنگ‌های گرانیتی روشن تزئین شده است. این هتل دارای 200 اتاق و سوئیت زیبا با امکانات قابل‌قبول است و در آن مطابق با استانداردهای جهانی از مهمانان پذیرایی می‌شود.

هتل شهریار تبریز هر آنچه شما از یک اقامتگاه مجلل انتظار دارید را برآورده می‌کند و در فضایی دلنشین اقامتی راحت را به شما هدیه می‌دهد.

از امکانات این هتل لاکچری می‌توان به رستوران‌های شیک، مجموعه‌های ورزشی، بوتیک‌ها و فروشگاه‌ها، اتاق‌های کنفرانس و سالن آمفی‌تئاتر اشاره کرد.

5- هتل گسترش تبریز

هتل گسترش تبریز را می‌توان بهترین هتل 4 ستاره در در خیابان امام خمینی، چهارراه آبرسان دانست. این هتل باسابقه از سال 1350 تا به امروز توانسته به خوبی انتظارتان مهمانان را برآورده کند و رضایت آن‌ها را جلب کند.

هتل گسترش تبریز معماری جذاب و دکوراسیونی شیک دارد و به منظور بازسازی امکانات در سال 1394 بازسازی شده است. این هتل دارای 76 واحد اقامتی و امکاناتی همچون رستوران، استخر، باشگاه ورزشی، اینترنت رایگان و سالن‌های همایش و کنفرانس است.

بهترین هتل تبریز

6- هتل پتروشیمی تبریز

یکی دیگر از بهترین هتل های تبریز در بلوار استاد شهریار و جنب بلوار گلکار، هتل 5 ستاره پتروشیمی است. این هتل قدیمی در سال 1370 تأسیس شده و در سال 1391 بازسازی شده است.

هتل پتروشیمی تبریز ساختمانی 5 طبقه با معماری آتریوم دارد و دارای 26 واحد اقامتی است. این هتل دسترسی آسانی به جاهای دیدنی تبریز دارد و امکانات و خدمات خوبی را به مهمانان ارائه می‌دهد.

7- هتل بین المللی تبریز

هتل بین‌المللی بهترین هتل تبریز در خیابان امام خمینی، نرسیده به فلکه دانشگاه است. این هتل 4 ستاره در نزدیکی جاذبه‌های گردشگری شهر قرار گرفته و فعالیش را در سال 1351 آغاز کرده است.

هتل بین‌المللی تبریز 132 اتاق با امکانات رفاهی مناسب دارد و معماری آن تلفیقی از سنت و مدرنیته است. این هتل به منظور به‌روزرسانی خدمات در طول فعالیت خود چند باری بازسازی شده است.

8- هتل آزادی تبریز

آزادی از دیگر هتل های تبریز در خیابان امام خمینی و حدفاصل چهارراه شریعتی و باغ گلستان است. این هتل 4 ستاره و نوساز در سال 1397 افتتاح شده و در مدت زمان کوتاهی توانسته توجه مهمانان را به خود جلب کند.

هتل آزادی تبریز ضمن دسترسی راحت به جاذبه‌های گردشگری شهر، امکانات تمام و کمالی را نیز برای مهمانان خود فراهم کرده است.

9- هتل رویال پالاس تبریز

رویال پالاس از جدیدترین و بهترین هتل های تبریز در جاده ائل گلی، مابین چهارراه گلشهر و میدان ائل گلی است. این هتل در سال 1401 در ساختمانی شیک و کلاسیک افتتاح شده و دارای 7 طبقه و 46 واحد اقامتی است.

از امکانات هتل رویال پالاس تبریز می‌توان به سالن کنفرانس، پارکینگ و اینترنت رایگان، سالن بدنسازی و رستوران و کافی‌شاپ اشاره کرد.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.