هتل های نوساز کیش؛ تجربه ای از اقامت مدرن در قلب خلیج فارس

رپرتاژ آگهی: اقامت در هتل های نوساز کیش، فارغ از تمیزی و نو بودن تمام امکاناتی که در اختیار شما قرار می‌دهند، تجربه‌ای جدید و متفاوت از اقامت را برایتان به ارمغان می‌آورد. در سال‌های اخیر، شاهد ساخت و ساز هتل‌های جدید و مدرن در جزیره کیش بوده‌ایم که به تنوع و کیفیت هتل‌های این جزیره افزوده‌اند. انتخاب‌های شما برای رزرو هتل نوساز در کیش به ۵ گزینه که در ۵ سال اخیر افتتاح شده‌اند، خلاصه می‌شود. در ادامه می‌توانید نوسازترین هتل کیش را به ترتیب سال افتتاح بشناسید و درباره خدمات و امکانات آن بیشتر بدانید.

هتل آریا کیش

نوسازترین هتل کیش، هتل آریا است که در سال ۱۴۰۲ افتتاح شده است. این هتل پنج ستاره در ۲۰ طبقه با ۲۵۴ واحد اقامتی در خیابان جهاد، میدان هور جزیره کیش قرار دارد. از لحاظ موقعیت مکانی، هتل آریا در ضلع غربی جزیره و در نزدیکی ساحل کلبه هور قرار گرفته است و فاصله کمی با تم پارک سنتر کیش و کشتی یونانی دارد. هتل آریا کیش تحت نظر برند هتل‌های میلیا اینترنشنال اسپانیا و با طراحی برگرفته از بادگیرهای یزد و معماری اصیل ایرانی ساخته شده است. استفاده از نمادهای ایران باستان در فضای داخلی هتل، زیبایی و اصالت خاصی به این هتل بخشیده است. اگر می‌خواهید اقامتی منحصر‌به فرد در لوکس ترین هتل تازه ساز جزیره را تجربه کنید، در هنگام رزرو آنلاین هتل کیش هتل آریا را انتخاب کنید.

هتل آریا؛ از هتل های نوساز کیش

هتل امیرکبیر کیش

دومین گزینه در لیست هتل های نوساز کیش، هتل امیرکبیر کیش است که در سال ۱۴۰۱ به بهره‌برداری رسیده است. این هتل پنج ستاره مجلل، در بلوار میرمهنا واقع شده و چشم‌اندازی زیبا از خلیج فارس را به نمایش می‌گذارد. از لحاظ موقعیت مکانی این هتل در نزدیکی اسکله کیش، پارک ساحلی میرمهنا و بازار عرب ها قرار دارد. هتل امیرکبیر کیش با ۱۵۴ اتاق و سوئیت لوکس، امکانات مدرن و خدمات عالی، انتخابی ایده‌آل برای مسافرانی است که به دنبال اقامتی لاکچری در کیش هستند.

هتل امیرکبیر؛ یکی از نوسازترین هتل کیش

هتل پالاس کیش

هتل پالاس کیش، سومین هتل ۵ ستاره در بین هتل های نوساز کیش است که در سال ۱۴۰۰ افتتاح شده است. این هتل لوکس، در میدان سیری واقع شده و دسترسی آسان به میکامال و مرکز خرید مرجان دارد؛ علاوه‌بر این، هتل پالاس در فاصله کمی از ساحل سیمرغ، ساحل مرجان و پارک دلفین‌ها نیز قرار گرفته است. این هتل جدید ۲۳۳ اتاق و سوئیت لوکس با ظرفیت دو تا پنج نفره دارد، که نظر شما را برای اقامت در نوسازترین هتل کیش جلب خواهد کرد. امکانات رفاهی ازجمله استخر، ماساژ و سالن ورزشی، تجربه‌ای منحصر به فرد از اقامت در کیش را به شما هدیه خواهد داد.

هتل پالاس؛ هتل نوساز در کیش

هتل آرامیس پلاس کیش

چهارمین گزینه در لیست هتل های نوساز کیش، هتل آرامیس پلاس است که ۴ سال از افتتاح آن می‌گذرد. این هتل ۵ ستاره در میدان پردیس کیش از سال ۱۳۹۹ فعالیت خود را آغاز نموده است. با اقامت در هتل آرامیس پلاس دسترسی سریعی به پارک هنگام، مرکز خرید و تله کابین میکا مال، مرکز خرید پردیس و اسکله تفریحی کیش خواهید داشت. هتل آرامیس پلاس کیش با ۱۷۱ اتاق و سوئیت مجهز، امکانات مناسب و خدمات خوب، اقامتی مقرون به صرفه و راحت را برای شما رقم خواهد زد.

هتل پانوراما کیش

هتل پانوراما کیش که از سال ۱۳۹۸ شروع به کار کرده است، در انتهای لیست هتل های نوساز کیش قرار می‌گیرد. این هتل پنج ستاره در طی ۵ سال اخیر، از هتل های محبوب کیش از نظر مسافران بوده است. هتل پانوراما با قرارگیری در بلوار رودکی کیش از ساحل جزیره و پارک ساحلی کیش، تله‌کابین میکامال و مرکز خرید مروارید فاصله کمی دارد. جالب است بدانید بسیاری از کنسرت‌های جزیره کیش در سالن رویال هال هتل پانوراما برگزار می‌شوند.

رزرو تور کیش با هتل دلخواه شما

قیمت تور کیش بر حسب هتل انتخابی، تاریخ سفر و نرخ پروازهای شما متغیر است. اگر می‌خواهید سفری مقرون به صرفه داشته باشید، در ایام غیر تعطیل، روزهای اول هفته به جزیره سفر کنید و ساعات پروازی مختلف را برای خرید بلیط هواپیما بررسی کنید. به طور معمول تور کیش از تهران به خاطر تعداد پروازهای بیشتر قیمت بهتری نسبت به سایر شهرها دارد. تورهای کیش در هتل‌های مختلف و با امکانات متنوع ارائه می‌شوند، بنابراین می‌توانید با توجه به سلیقه و بودجه خود، هتل دلخواهتان را انتخاب کنید. با رزرو تور کیش، هتل و پرواز خود را به صورت همزمان رزرو کنید و سفری به یادماندنی به این جزیره زیبا داشته باشید.

یکی از روش های رزرو تور کیش قیمت مناسب، انتخاب هتل هایی است که امکانات خاص و ویژه و ساحل اختصاصی ندارند اما در کل کیفیت و نوع خدمات کاملا پاسخگوی انتظارات و نیاز شما خواهد بود. هتل های اقتصادی و قیمت مناسب مثل هتل 3 ستاره پارس نیک، گاردنیا، آرامش، پارسیان، جام جم، آفتاب شرق و غیره را پیشنهاد می کنیم. بنابراین با اقامت در این هتل هم تور کیش را با قیمت مناسبتری رزرو کرده اید هم از اقامت خود لذت خواهید برد.

جمع بندی

هتل های نوساز کیش با ارائه امکانات مدرن و به‌روز، موقعیت مکانی مناسب و دسترسی آسان به جاذبه‌های گردشگری، اقامتی ایده‌آل را برای مسافران این جزیره رقم می‌زنند. اگر شما هم به دنبال تجربه‌ای جدید از سفر به کیش هستید، از لیست ارائه شده، بهترین هتل نوساز در کیش را برای اقامت خود انتخاب کنید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.