رایان فایندینگ فعالیت خود را در حوزه تأمین مالی به صورت رسمی آغاز کرد

سکوی تأمین مالی جمعی رایان توسعه پایا، با نام رایان فایندینگ با تکمیل اولین طرح جذب سرمایه خود، پر قدرت به بازار تأمین مالی جمعی پا گذاشت. به گزارش روابط عمومی رایان توسعه پایا، رایان فاندینگ به عنوان سکوی تأمین مالی جمعی رسمی دارای مجوز از سازمان فرابورس ایران، با جذب سرمایه اولین طرح خود به جمع دیگر بازیگران حوزه تأمین مالی جمعی پیوست.

اولین پروژه تأمین مالی جمعی رایان فاندینگ، پروژه ۱۰۰ میلیارد ریالی، شرکت تجارت گستر اریسا بود که پس از ارزیابی به عنوان اولین طرح مورد تأیید رایان فاندینگ انتخاب و به سرمایه‌گذاران خود، معرفی شد. رایان فاندینگ در اولین پروژه خود توانست رکورد تامین مالی را زیر ۴۸ ساعت بزند.

این پروژه در روز دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ روی سکوی تأمین مالی جمعی رایان فاندینگ جای گرفت و در کمتر از ۴۸ ساعت توسط سرمایه‌گذاران حقیقی و حقوقی سرمایه خود را جذب نمود و تامین مالی شد. سرمایه‌گذاران این طرح رایان فاندینگ طی یکسال، ۴۰ درصد سود، در ۳ مرحله ۳ ماهه ۹ درصد و یک مرحله پایان طرح ۱۳ درصدی دریافت خواهند کرد.

رایان فاندینگ اعلام کرده است در روزها و هفته‌های آینده پروژه‌های دیگری هم به سامانه خود اضافه می‌کند و سرمایه‌گذاران می‌توانند با مراجعه به سایت این سکو به آدرس ryan-funding.ir، در پروژه‌های تأمین مالی این سکو مشارکت کنند.

کد سجام و شماره شبا پیش‌نیاز سرمایه‌گذاری در سکوی تامین مالی

برای سرمایه‌گذاری در طرح‌های تأمین مالی جمعی رایان فاندینگ در ابتدا لازم است، افراد در سکوی تامین مالی رایان فاندینگ ثبت نام نمایند. شما هنگام ثبت‌نام باید کد سجام و شماره شبای خود را داشته و از سوی سامانه سجام، هویت خود را تأیید کرده باشید. جذب سرمایه یکی از بزرگترین دغدغه‌های صاحبان کسب‌وکارها می باشد، که امروزه تأمین مالی جمعی به عنوان یکی از راهکارهای مؤثر و نوین در این حوزه می باشد.

امروزه تأمین مالی جمعی به یک کانال قابل اتکای جذب سرمایه در جهان تبدیل شده است. آنچه که تأمین مالی جمعی را از سایر روش‌های جذب سرمایه متمایز می‌کند، تکیه بر مشارکت مردمی به جای سرمایه‌گذاران حرفه‌ای مرسوم در بازارهای مالی است. در رایان فاندینگ هدف اصلی تأمین مالی جمعی برای کسب وکارهای نوآورانه، استارتاپ‌ها و حتی پروژه‌های فرهنگی و هنری است که افراد دارای ایده‌ و جسور علاقه‌مند به استفاده از آن هستند.

سکوی تأمین مالی جمعی چیست؟

سکو یا سامانه تأمین مالی جمعی، ارتباط دهنده سرمایه‌پذیر و سرمایه‌گذار به شمار می‌رود. سامانه تأمین مالی جمعی با سنجش طرح‌ها و ایده‌ها، شرایط سرمایه‌گذاری واقعی در طرح‌ها را بررسی می‌کند و با معرفی به سرمایه‌گذاران، به جذب سرمایه یا همان تأمین مالی جمعی برای سرمایه‌پذیران می‌پردازد.

معرفی رایان فاندینگ

سامانه تأمین مالی جمعی رایان فاندینگ، وابسته به شرکت بین المللی دانش بنیان رایان توسعه پایا، یکی از مراجع جمع‌آوری سرمایه مورد نیاز توسط تأمین مالی جمعی یا  Crowdfunding است. پلتفرم تأمین مالی جمعی رایان فاندینگ، پل ارتباطی میان کارآفرینان نوآور و سرمایه‌گذاران جسوری است که به دنبال روش متفاوت و صحیح برای خلق ثروت هستند.

در این سامانه، طرح‌ها و ایده‌های نوآورانه به سرمایه‌گذاران معرفی می‌شوند، تا بتوانند به آسانی در این طرح‌ها و ایده‌ها شریک شوند و بابت سرمایه‌گذاری خود سود مشخص دریافت کنند.

همان طور که اشاره شد، رایان فاندینگ یکی از زیرمجموعه‌های شرکت دانش بنیان بین‌المللی رایان توسعه پایا است که مجوز سازمان فرابورس ایران را دارد. تمام مراحل تأمین‌ مالی جمعی این مجموعه فقط با داشتن کد سجام انجام می‌شود و افراد فاقد کد باید در سامانه سجام ثبت نام نموده و مجوز سرمایه گذاری دریافت کنند.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.