تفریح آخر هفته اطراف تهران + اجاره ویلا

اگر اهل پایتخت هستید یا به تهران سفر کرده‌اید، پس مقدمات یک سفر هیجان‌انگیز که تنفس تازه‌ای به روح و جسمتان می‌بخشد را فراهم کنید. هیچ جذابیتی نمی‌تواند جای خوشی و گردش آخر هفته اطراف تهران را بگیرد. با اجاره ویلا اطراف تهران و گردش و تفریح در ییلاقات آن، فرصت آرامش و دوری از دغدغه‌های روزمره را برای خود و عزیزانتان فراهم کنید.

کردان، تجربه آرامشی بی‌نظیر

اکثر تهرانی‌ها یک تجربه مشترک دارند، آن هم دورشدن از دغدغه روزمره و پناه‌بردن به طبیعت بی‌مثال کردان است! اگر از همهمه و هیاهو خسته شده‌اید یا دلتان گرفته است، کافی است سفره دل خود و کوله‌بارتان را در آن جا باز کنید. اگر دلتان هوای یک منطقه شمالی کرده است، چرا راه دور بروید؟! کردان بغل گوش شماست! آب‌وهوای این منطقه آن‌قدر بکر و تازه بوده که محال است بتوانید از آن جا دل بکنید.

البته آب‌وهوای این مناطق ییلاقی خنک بوده و بهتر است لباس گرم همراه خود ببرید. هیچ آرامش و لذتی به هنگام روشن‌کردن یک آتش کوچک و گرم در وسط ویلا و به راه‌انداختن یک سیخ کباب یا سیب‌زمینی ساده نمکی نخواهد بود. به‌راحتی و مانند یک لیوان آب خوردن با اجاره ویلا در کردان، این امکانات ساده ولی بسیار لذت بخش که خستگی تمام سال را از تنتان بیرون می‌کند را برای خود فراهم کنید.

با این که تهران همیشه پر جنب و جوش و پر از سر و صداست، اما کمی آن طرف‌تر از شهر، روستا‌هایی زیبا و جذاب دارد که واقعا تصویری از بهشت پیش روی شما قرار می‌دهد. درست است که خود شهر تهران، کم مکان‌های توریستی و جذاب ندارد؛ اما لازم است آدم گاهی به دامن طبیعت پناه ببرد و جان تازه بگیرد! اگر می‌خواهید یک آخر هفته به یاد ماندنی را تجربه کنید، پس همراه ما باشید تا از توصیف بهشت رویایی اطراف پایتخت نهایت لذت را ببرید.

اگر کردان هنوز هم سبز است و روح و زندگی در آن جریان دارد، به دلیل رودخانه بکر کردان است. هزاران درخت در مسیر این رود، سیراب می‌شوند و هزاران گردشگر در کنار آن به آرامش روحی و جسمی می‌رسند. شما می‌توانید میوه‌های خوش‌رنگ و خوشمزه مانند زردآلو، توت، آلبالو و کلی میوه‌های بهشتی دیگر را از کردان با خود به‌عنوان سوغاتی بیاورید و طعم یک میوه ناب را که از دل طبیعت به ثمر رسیده، بچشید.

طالقان، بهشت ییلاق‌های پایتخت ایران

طالقان، بهشت ییلاق‌های پایتخت ایران

یکی از سرآمدترین و بهشتی‌ترین ییلاقات اطراف تهران، طالقان است که محال است تهرانی‌ها و البرزی‌ها آن را نشناسند. اگر در اردیبهشت به طالقان سفر کنید، یک پارچه سرسبزی می‌بینید که روح شما را به پرواز در می‌آورد‌. این شهرستان در بین تهران و البرز قرار گرفته که یک مکان عالی و دنج برای گردش در آخر هفته است. اگر یک مقصد بی‌نظیر برای گردشگری در تمام فصول سال می‌خواهید، شهر طالقان یک گزینه عالی و بدون نقص خواهد بود.

می‌توانید با پیاده‌روی در بین کوچه‌باغ‌های زیبا به آبشار‌های دائمی و فصلی از جمله آبشار شلبن برسید. یکی دیگر از باشکوه‌ترین آبشار‌های طالقان کرکبود بوده که می‌توانید در کنار آن اتراق کنید و یک محفل گرم و آتشی به راه بیندازید. اجاره ویلا طالقان خیال شما را از بابت یک گشت و‌گذار در بهشت، آن هم در آخر هفته راحت خواهد کرد. شاید طالقان یک شهر کوچکی باشد اما اقامتگا‌ه‌های آن واقعا مناظر زیبایی را روبروی چشمان شما به نمایش می‌گذارند.

غار‌های متنوعی مانند غار وی ورکش، غار زالن دنبلید، غار بزج یزج و غیره که هرکدام داستان شنیدنی و جالبی دارند؛ می‌توانند خوراک یک تفریح گردشگری و تاریخی در این شهرستان زیبا باشند. اگر اهل کوهنوردی هستید با اجاره ویلا اطراف تهران، حتما از مسیر روستای پاراچان طالقان، راه خود را شروع کنید. جذابیت و زیبایی این شهرستان کوچک آن‌قدر زیاد و وصف‌ناپذیر است که از هر روستای آن به روستای بعد که بروید مبهوت قدرت دست طبیعت می‌شوید.

لواسان، گنجی در سرزمین عجایب

لواسان، گنجی در سرزمین عجایب

اگر ییلاقات ایران را سرزمین عجایب در نظر بگیرید، به‌جرئت می‌توان گفت لواسان گنج این سرزمین به شمار می‌رود. یک منطقه توریستی و جذاب که در اطراف پایتخت جا خوش کرده است و یکی از محبوب‌ترین جاذبه‌های گردشگری به شمار می‌رود. مهم نیست در چه فصلی مهمان این روستای هنری باشید، هر زمان که بروید طبیعت سرسبز و جذاب آن شما را متحیر و شگفت‌زده خواهد کرد. حالا چرا لواسان را گنج سرزمین عجایب نامیدیم؟! شاید بر روی این طبیعت بکر و پر پیچ‌وخم یک اسم لواسان گذاشته شده باشد، اما در صندوقچه خود جذابیت‌های گردشگری دیگری را هم پنهان کرده است.

با اجاره ویلا اطراف تهران و تنها کمی شور و ذوق برای گردش و تفریح، جذابیت‌های متنوع آن را کشف کنید. به‌عنوان‌مثال دشت هویج روستای افجه لواسان، آب‌وهوای سردسیری و بکری دارد که خوراک گردش در تابستان است. اما اگر ترجیح می‌دهید، لباس سفید بر تن این دشت را در زمستان ببینید، این موقعیت را از خود دریغ نکنید. در ادامه مسیر افجه، روستای سینک و لالون هم به چشم می‌خورند که برای یک اتراق دلپذیر واقعا یک مکان ارزشمند است. از جاذبه‌های طبیعی دیگر لواسان می‌توان به گردنه قوچک باشکوه، تپه تاریخی حصارک، پارک جنگلی تلو، دشت لار، کوه مهرچال و چندین نمونه‌های دیگر که قابل‌شمارش و مقایسه نیستند اشاره کرد.

جمع‌بندی

سفر به ییلاق‌های اطراف تهران یکی از مهم‌ترین و بی‌نظیرترین کار‌هایی است که توصیه می‌کنیم حتما آخر هفته در برنامه خود بگنجانید. طبیعت‌های بکر و زیبایی مانند لواسان، فشم، طالقان، کردان و... بهشت‌هایی گمشده هستند که فتح آن‌ها خستگی روح و روان را از بین می‌برد و یک انرژی تازه به انسان می‌بخشد. شاید داشتن یک پناهگاه در این مناطق بهشتی، بتواند هیاهوی شهر را از تن و جسمتان خارج کند و شکوفه‌های ریز صورتی در ریه شما به هنگام تنفس در این طبیعت پاک نقش ببندد!

کردان منطقه‌ای فوق‌العاده عالی برای یک اقامتگاه یکی دوروزه در آخر هفته

کردان منطقه‌ای فوق‌العاده عالی برای یک اقامتگاه یکی دوروزه در آخر هفته است که با اجاره ویلا در کردان می‌توانید، طعم یک اقامت بی‌مثال و راحت را بچشید. اجاره ویلا اطراف تهران یا اجاره ویلا طالقان این امکان را نیز در اختیار شما گذاشته است که تنها با یک رزرو ساده، یک سفر رویایی و خاطره‌انگیز برای تمام عمر خود رقم بزنید. الحق که ییلاق‌های اطراف تهران بی‌مثال در سطح خاورمیانه هستند و هیچ جایی به‌پای زیبایی‌های بهشتی ایران نمی‌رسند!

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.