کود شیمیایی لردگان جدید

این شرکت در سال ۸۷ تاسیس شد و به منظور دسترسی مناسب به منابع آبی و گازی و نزدیکی به سه خط لوله گاز کشور و نیز دارا بودن زمین و موقعیت مناسب و بسیار خوب از نظر کار زیر بنایی از موقعیت بسیار خوبی برخوردار است. از محصولات تولیدی مجموعه تاجر پرور آراد برندینگ می توان به تولید آمونیاک  با ظرفیت تولید روزانه دو هزار و پنجاه تن و اوره با ظرفیت تولیدی روزانه سه هزار و دویست و پنجاه تن می باشد.

اگر می خواهید بزرگترین تولید کننده کود شیمیایی و اوره و کود مایع ایرانی را در غرب کشور بشناسید، حتما باید از نام شرکت کود شیمیایی اوره لردگان نام برد که نام آن در شرکت سهام یاب نیز موجود می باشد و سهم آن در بازار بورس رشد قابل توجهی داشته است.

این شرکت با توجه به تحقیقات علمی بسیار، در راستای نیازهای داخلی و خارجی وهمچنین صادرات محصول، اقدام به تامین و تولید محصولات با کیفیت بسیار بالا در چشم انداز جهانی کرده است و امروزه در سطوح بسیار بالایی از این تکنولوژی قرار دارد.

همچنین این کارخانه با هدف توسعه صنایع پایین دستی توسط بخشهای خصوصی و تکمیل زنجیره ارزش در استان زیر ساخت تامین خوراک این واحدها را در سطح بالایی از کیفیت فراهم آورده است.

کود شیمیایی لردگان

گیاهان برای رشد بهتر به عنصرهایی نیاز دارند که می توانند این عناصر را بوسیله خاک دریافت کنند، از کود شیمیایی جدید می توان برای جبران کمبود عنصر لازم برای گیاهان، استفاده کرد. بهتر است بدانیم که کود شیمیایی لردگان به صورت عمده و فله در بازار عرضه می شود که بسته بندی آنها مشخصات خاصی دارند.

کود شیمیایی لردگان

کودهای شیمیایی که دارای دو رنگ هستند: کود شیمیایی سفید و کود شیمیایی سیاه در تامین 40 الی 60 درصد از منابع غذایی مهم جهان نقش به سزایی دارند، کودهای شیمیایی به حالتهای جامد، مایع و گاز وجود دارند، کودهای شیمیایی معمولا هم می توانند به خاک اضافه شوند، هم اینکه به طور مستقیم به برگهای گیاه پاشیده شود یا اینکه آن را در آبی که گیاه مصرف می کند حل کنیم و بعد به خاک گیاه اضافه کنیم.

همانطور که ما انسانها برای زنده ماندن و بزرگ شدن به غذا و خوراک نیاز داریم، گیاهان هم برای زنده ماندن و تقویت شدن به غیر از آب و نور، برای تقویت و بهبود ریشه خود، رشد خوب و داشتن طول عمر زیاد به تغذیه کردن و استفاده از کود شیمیایی با کود گوگرد جدید نیاز دارند.

گیاهان برای رشد خود به عناصری از جمله: فسفر، ازت، پتاس، منیزیم، کلسیم که این عناصر جزء عناصر پر مصرف در گیاه محسوب می شود و آهن، مس، منگنز، گوگرد، روی که این عنصرها از عناصر کم مصرف گیاهان می باشد، نیاز دارند که عناصر موجود در خاک به تنهایی برای گیاهان کافی نمی باشد و باعث می شود که گیاهان در رشد خود دچار مشکل شوند.

کود شیمیایی جدید

با رشد جمعیت جهان و نیاز بیشتر مردم به گیاهان برای تغذیه کارشناسان کشوری استفاده از کودها را در کشاورزی ضروری اعلام کرده اند و کودها در کشاورزی یکی از کالاهای ضروری محسوب می شوند. استفاده از کودهای شیمیایی در صنعت کشاورزی برای کشاورزان آسان و کم‌ هزینه می باشد.

کود شیمیایی جدید

مقدار بازدهی و کیفیت کود شیمیایی جدید تولید شده در کشاورزی را افزایش و بهبود می‌دهد قیمت ارزان و مناسبی دارد. استفاده درست و مناسب از کودهای شیمیایی، فقر و بی کیفیتی خاک را در مناطق خشک و بی آب جبران می‌کند و بهبود می بخشد.

کودهای شیمیایی بر اساس عنصرهای تشکیل دهنده به سه دسته تقسیم می شود:

کود شیمیایی فسفاته که به کود شیمیایی سیاه معروف می باشد، این کود شیمیایی ریشه‌های گیاه را به خوبی تقویت می‌کند و باعث می شود که گیاهان بتوانند در مقابل بیماریهای گیاهی مقاومت کنند.

می توان گفت که خرید کود شیمیایی به صورت فله مناسبتر است، زیرا قیمت بسیار کمی دارد و برای سود بیشتر کمک زیادی به خریدار می کند، زمان کمتری برای خرید نیاز دارد و می توانیم در زمان و وقت خود صرفه جویی کنیم و کمک می کند که از نوسانات بازار دور باشیم.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.