مراحل اجاره ویلا کردان

  برخی از افراد برای این‌که آخرهفته‌هایی خاطره‌انگیز داشته باشد، ویلاهای کردان را اجاره می‌کنند. ما در این مطلب می‌خواهیم ۲ مورد از بهترین ویلاهای استخردار کردان را معرفی کرده و مراحل اجاره ویلا را هم بررسی می‌کنیم. اگر می‌خواهید ویلا کردان را اجاره کنید، این مطلب را تا پایان بخوانید. 

ویلا استخردار یک خواب

چند سالی است که تقاضا برای اجاره ویلا کردان افزایش پیدا کرده و بسیاری از افراد آخر هفته‌های خود را در این منطقه خوش‌آب‌وهوا می‌گذرانند. این ویلا استخردار است و یکی از بهترین پیشنهادها برایتان محسوب می‌شود. 

این ویلا حدود ۲۵۰ متر مساحت داشته و ساختمان آن ۸۰ متر است. در حیاط آن یک استخر ۴ فصل روباز ساخته شده. در فصل‌های سرد سال هم می‌توانید در این استخر تنی به آب بزنید، چون تجهیزات برای گرم کردن آب هم دارد. 

اطراف استخر چند صندلی و یک میز قرار داده شده تا بتوانید روی آن‌ها بنشینید و میان‌وعده موردعلاقه‌تان را میل کنید. ازجمله امکانات این ویلا می‌توانیم به سرویس فرنگی، حمام، سرویس بهداشتی، دمپایی، مبل، کمد، آویز لباس، تلویزیون، سیستم صوتی، پارکینگ، تراس، باربیکیو، کولر آبی، بخاری، فوتبال دستی، تخته نرد، یخچال و... اشاره کنیم.

برای این‌که بتوانید در این ویلا غذا بپزید، در آشپزخانه آن وسایل مختلف قرار داده شده و می‌توانید با استفاده از آن‌ها غذای موردعلاقه‌تان را بپزید. ویلا در یکی از بهترین بخش‌های ویلا قرار گرفته و امنیت بالایی هم دارد. این ویلا در بست بوده و از آن تا مکان‌هایی مانند نانوایی، سوپر مارکت و قصابی فاصله زیادی نیست. 

این ویلا ۱ اتاق خواب داشته و تجهیزات برای استراحت ۴ نفر وجود دارد. ظرفیت عادی آن ۴ نفر بیان شده، اما می‌توانید ۸ نفر را با خود به ویلا ببرید. به ازای هر نفر اضافه باید مبلغ اضافه‌تری را بپردازید. پارکینگ این ویلا فضایی برای پارک ۲ خودرو بوده و همین موضوع آن را به یکی از بهترین پیشنهادها برای کسانی که قصد اجاره ویلا استخردار اطراف تهران دارند، تبدیل کرده. 

ویلا استخردار

ویلای دوبلکس

اگر قصد اجاره ویلا دماوند یا کردان را دارید، یک ویلای خوب و لوکس را می‌خواهیم به شما معرفی کنیم. زمین این ویلا حدود 1000 متر بوده و 450 متر آن به ساختمان اختصاص داده شده. ویلا دوبلکس ساخته شده و دارای 3 اتاق خواب است. وسایل برای استراحت 6 نفر در این ویلای دوبلکس وجود دارد و می‌توانید 4 نفر دیگر را هم با خود به این ویلا ببرید. البته به این مورد توجه داشته باشید که برای حضور افراد اضافه، باید مبلغی اضافه‌تر بپردازید. 

این ویلا یکی از بهترین ویلاهایی است که می‌توانید در کردان اجاره کنید. اگر قصد اجاره ویلا کردان را دارید، این ویلای دوبلکس برایتان بهترین پیشنهاد محسوب می‌شود، ولی قبل از انتخاب این مکان باید به قیمت آن هم توجه داشته باشید. هزینه اقامت در این ویلا بسیار زیاد بوده و اگر می‌خواهید ویلا، امکانات متعددی داشته باشد، آن را انتخاب کنید.

این ویلا هم مانند ویلای قبلی استخردار است و اگر قصد اجاره ویلا استخردار اطراف تهران را دارید و می‌خواهید ویلا لوکس باشد، می‌توانید آن را انتخاب کنید. برای امکانات این ویلا دوبلکس می‌توانیم سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، حمام (وان)، تلویزیون، سیستم صوتی، مبل، پارکینگ، تراس، اسپلیت، باربیکیو، حیاط، یخچال و پکیچ را نام ببریم.

این ویلای دوبلکس یک حیاط بزرگ دارد که امکانات مختلفی در آن وجود دارد. بخشی از این حیاط چمن‌کاری شده و می‌توانید چندین ساعت را در فضای حیاط سپری کنید. در تراس ویلا چندین صندلی قرار داده شده. فقط کافی است یک لیوان نوشیدنی برداشته و روی یکی از صندلی‌ها بنشینید. از تراس حیاط ویلا و خیابان‌های اطراف قابل مشاهده است.

استخر

چطور ویلا کردان را اجاره کنیم؟

حالا شاید سوال برایتان پیش بیاید که چطور باید مراحل اجاره ویلا کردان را انجام بدهیم؟ برای این کار دو روش پیش‌رویتان است؛ اول این‌که به کردان رفته و از محلی‌ها، ویلا رزرو کنید و روش دوم این‌که به یکی از وبسایت‌های اینترنتی مراجعه کرده و ویلای مدنظرتان را اجاره کنید.

بدون‌شک اجاره آنلاین بهترین روش مسحوب می‌شود، چون می‌توانید قبل از آماده شدن برای سفر از محل اقامتتان مطمئن باشید.علی بابا یکی از بهترین وبسایت‌هایی است که با مراجعه به آن می‌توانید مراحل را برای اجاره ویلا استخردار اطراف تهران انجام دهید. برای رزرو ویلا باید به بخش اقامتگاه بروید، سپس تاریخ، شهر مقصد، تاریخ اقامت و تعداد افراد را وارد کرده و از بین ویلاهای نمایش داده شده، بهترین آن‌ها را انتخاب کنید. 

علی بابا با بسیاری از شرکت‌های ارائه خدمات گردشگری طرف قرارداد بوده و به‌همین‌دلیل کمترین قیمت را به گردشگران ارائه می‌کند. در این سایت می‌توانید بلیط و هتل هم رزرو کنید. مراحل اجاره ویلا دماوند هم مثل مراحل گفته شده برای بقیه ویلاهاست و آن را هم می‌توانید در سایت علی بابا رزرو کنید. 

ما در این مطلب 2 مورد از بهترین ویلاهای استخردار کردان را به شما معرفی کردیم. همچنین مراحل اجاره ویلا دماوند، کردان و دیگر شهرها در سایت علی بابا را بررسی کردیم تا بتوانید قبل از سفر اقامتگاهتان را رزرو کنید. اگر تجربه رزرو ویلا در علی بابا را داشته‌اید، نظراتتان را درباره این سایت و امکانات آن با ما به اشتراک بگذارید. 

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.