بهترین هتل‌های چالوس با قیمت مناسب

 چالوس از شهرهای قدیمی استان مازندران است و جاده‌ای سرسبز و خوش‌منظره با همین نام به این شهر منتهی می‌شود. شهر زیبای چالوس به‌دلیل نزدیکی به سایر شهرهای توریستی و مراکز تفریحی به یکی از پرترددترین شهرهای شمالی تبدیل شده ‌است. اگر اهل سفر و طبیعت‌گردی هستید، امکان ندارد تا این لحظه از جاذبه‌های طبیعی این شهر چیزی نشنیده باشید. علاوه‌بر مراکز تفریحی مانند شهرک توریستی نمک آبرود، پارک جنگلی فین، ساحل رادیو دریا، ساحل سیترا و... چالوس بناهایی تاریخی دارد که در بیشتر آن‌ها کاربری عمومی و خدماتی دیده می‌شود؛ مانند کاخ چای خوران، کاخ ملکه مادر و هتل بنیاد پهلوی.

در شهر چالوس هتل‌های رده‌بندی شده مناسبی ساخته‌اند که با فراهم‌آوردن امکانات مختلف سعی در جلب رضایت مراجعه کنندگان دارند. بیشتر هتل های چالوس به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که مسافران در زمان اقامت در این هتل‌ها از مناظر زیبا و طبیعی شهر نیز بهره ببرند. یکی از نکاتی که قبل از سفر به چالوس باید به آن توجه کنید، رزرو هتل چالوس به‌ویژه در روزهای تعطیل است. درادامه نگاهی به اقامتگاه‌های چالوس خواهیم داشت تا با امکانات هریک از آن‌ها آشنا شویم.

هتل‌های پنج ستاره

چالوس هتل‌های پنج ستاره‌ای دارد که با ارائه امکانات و خدمات مختلف، پذیرای مهمانان داخلی و خارجی بسیاری هستند. قیمت یک شب اقامت در این هتل‌ها چندان ارزان نیست ولی اگر مایل هستید کنار لذت از طبیعت منحصربه‌فرد چالوس، از امکانات رفاهی این هتل‌ها نیز بهره‌مند شوید، بهتر است با انتخاب یکی از این اقامت‌گاه‌ها و رزرو هتل چالوس، سفر به این شهر شمالی را خاطره‌انگیز‌تر کنید.

هتل آزادی خزر

هتل آزادی خزر که با نام هتل هایت خزر نیز خوانده می‌شود، یکی از هتل‌های معروف و قدیمی چالوس به‌شمار می‌آید. این هتل مجلل با فاصله چند متری از دریا و چند صد متری از جنگل، از هر دو جاذبه طبیعی چالوس برخوردار است. اتاق‌های این هتل با انتخاب مسافر، یکی از زیباترین مناظر دریا یا جنگل را به‌نمایش می‌گذارند. هتل آزادی خزر در شهرک توریستی نمک آبرود و روبروی تله‌کابین واقع شده ‌است و به‌دلیل نزدیک‌بودن به امکانات تفریحی این شهرک، مراجعه‌کنندگان بسیاری دارد. از امکانات هتل خزر آزادی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

بالکن، مینی‌بار رایگان، یخچال، تلویزیون، اینترنت رایگان در اتاق، فروشگاه، مرکز خرید، کافی‌نت، سالن بیلیارد، آتلیه، کافی‌شاپ، فضای سبز، جکوزی، خدمات پزشکی، پارکینگ، خودپرداز، خدمات برای معلولان، خدمات باربری، سونا، اینترنت رایگان در لابی، خشکشویی و...

درباره جاهای دیدنی چالوس بیشتر بخوانید

هتل ونوس پلاس

هتل ونوس پلاس یکی دیگر از هتل‌های پنج ستاره چالوس واقع‌در شهرک نمک آبرود بوده که در سال ۱۳۹۶ با برخورداری از بهترین امکانات ساخته شده است. هتل ونوس پلاس با چشم‌اندازی از درختان سربه‌فلک کشیده و جنگل‌های سرسبز شمالی به استقبال میهمانان خود می‌رود. یکی از مزایای این هتل نسبت به رقیب پنج ستاره خود، استخر بزرگ و مجلل آن است. مسافرانی که با رزرو هتل چالوس، هتل ونوس پلاس را برای اقامت انتخاب کرده‌اند، از امکانات زیر بهره‌مند خواهند شد:

روم‌سرویس، خدمات تهیه بلیط، پارکینگ، مینی‌بار با هزینه، کافی شاپ، رستوران، استخر، سونا و جکوزی، سالن ورزش، سالن بیلیارد، ماساژ، خشکشویی، فضای سبز، اینترنت رایگان در لابی، چایخانه سنتی و... 

هتل‌های چهار ستاره

همان‌طورکه گفته شد، چالوس یکی از مناطق پرتردد گردشگری شمال ایران به‌شمار می‌آید. به‌همین دلیل هتل‌ها و اقامتگاه‌های مختلفی هم از نظر امکانات و هم از نظر طیف قیمت، آماده خدمات‌رسانی به گردشگران هستند. هتل‌های چهار ستاره چالوس با هزینه‌ای کم‌تر از هتل‌های پنج ستاره و امکانات مناسب، پذیرای مراجعه‌کنندگان خواهند بود.

هتل کاخ امیران

کاخ امیران، هتلی چهار ستاره و یکی از بهترین هتل های چالوس است. این هتل نوساز و تازه تاسیس، ابتدای جاده ذوات و جنب کاخ مادر واقع شده و با نمای بیرونی بسیار زیبا و خدمات رفاهی مناسب و امکانات مختلف رضایت مسافران را جلب می‌کند. هتل کاخ امیران نزدیک به شهرک توریستی نمک آبرود است و دسترسی آسانی به مراکز تفریحی، بازار روز و سواحل خزر دارد. این هتل امکانات زیر را دراختیار مسافران قرار می‌دهد:

رستوران، کافی‌شاپ، پارکینگ، اینترنت، صندوق امانات، روم‌سرویس، سیستم تهویه و... 

بسیاری از گردشگران با رزرو هتل چالوس، در زمان و هزینه خود صرفه‌جویی کرده و سفری به‌یاد ماندنی را تجربه می‌کنند.

هتل‌های سه ستاره

تعداد هتل‌های سه ستاره در این شهر بیشتر از رقبای چهار و پنج ستاره است. این هتل‌ها که در مناطق مختلف چالوس واقع شده‌اند، هزینه‌ای پایین‌تر برای یک شب اقامت، دریافت می‌کنند. روشن است که مسافران نیز انتظار امکانات و خدمات یک هتل مجلل را از این هتل‌ها ندارند. گردشگرانی که لذت طیبیعت‌گردی و استفاده از آب‌وهوای منحصربه‌فرد این شهر سرسبز را به امکانات رفاهی هتل‌ها ترجیح می‌دهند، انتخاب این دسته از هتل های چالوس را در اولویت قرار داده‌اند.

هتل کوروش

هتل کوروش، هتلی سه ستاره واقع‌در کیلومتر دو جاده چالوس-نوشهر است. این هتل با فراهم‌آوردن امکانات خدماتی مختلف که بارزترین آن‌ها استخر رو باز به‌شمار می‌رود، طرفداران بسیاری بین گردشگران دارد. همچنین لازم به‌ذکر است که هتل کوروش دسترسی آسان و نزدیکی به پارک جنگلی فین داشته که تاثیر به‌سزایی در آب‌وهوای مطبوع آن منطقه دارد. مسافرانی که اقامت در این هتل را در برنامه سفر خود قرار می‌دهند، از امکانات زیر بهره می‌برند: 

آسانسور، تهویه مطبوع، آلاچیق سنتی کنار استخر، کافی‌شاپ، فضای سبز، رستوران، فست فود، سالن بیلیارد، استخر، سونا و جکوزی، سالن اسپا و ماساژ، سالن پذیرایی، پارکینگ و...

هتل کوشال

هتل آپارتمان کوشال

هتل کوشال یکی از بزرگ‌ترین هتل های چالوس در زمینی به وسعت ۵۰۰۰ مترمربع  واقع‌در ساحل فرج‌آباد است. این هتل در چهار بلوک مجزا احداث شده و اتاق‌های آن با مناظر دریا و جنگل از میهمانان خود پذیرایی می‌کنند. هتل آپارتمان کوشال امکانات زیر را دراختیار مسافران قرار می‌دهد:

لابی، کافی‌شاپ، خدمات آژانس مسافرتی، رستوران، اینترنت در لابی، تاکسی سرویس، خشک شویی، سالن ورزشی، سفرخانه سنتی، مینی‌بار در اتاق و...

هتل ملک

هتل ملک، یکی دیگر از هتل‌های سه ستاره چالوس واقع‌در بلوار چالوس به نوشهر است. این هتل زیبا با فضای باز و نورپردازی چشم‌نواز دسترسی آسانی به سواحل خزر و پارک جنگلی فین دارد. از امکانات این هتل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

اینترنت بی سیم، تهویه مطبوع، صندوق امانات، خشکشویی، استخر روباز، سالن بیلیارد، کافی‌شاپ، رستوران، پارکینگ و... 

هتل‌های دو ستاره

چالوس هتل‌های دو ستاره متعددی دارد که با قیمتی پایین و خدمات مناسب پذیرای مراجعه‌کنندگان خواهند بود. این هتل‌ها گرچه مانند همتایان چند ستاره خود امکانات رفاهی مختلفی را ارائه نمی‌کنند؛ اما اتاق‌ها و سوئیت‌های تمیز و مناسب آن‌ها باب میل گردشگرانی‌ است که سفری ارزان را برنامه‌ریزی کرده‌اند. از بهترین هتل‌های دو ستاره چالوس می‌توان به این هتل‌ها اشاره کرد: هتل نارین، هتل جهانگردی، هتل کلار و هتل فلامینگو

با درنظر گرفتن مدت و زمان سفر و همچنین انتظارات و محدودیات‌‌های خود و همراهان‌تان، می‌توانید هتلی مناسب برای اقامت در این شهر خوش آب‌وهوای شمالی بیابید و سفری خاطره‌انگیز را تجربه کنید. 

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.