استارت‌آپ «بی‌‌‌یونیک‌نس‌»‌ (BeUniqeness)که یک آژانس بازاریابی دیجیتال واقع در بریتانیا و آمریکاست، با درک اهمیت این مساله پیچیده و با علم به کمبود خدمات متناسب، نوعی خدمات با مدل «متناسب‌‌‌سازی شده برای شما» (DFY) ارائه می‌کند تا راه‌حل‌‌‌هایی را در اختیار کارآفرینانی که با دردسر مواجه می‌‌‌شوند بگذارد و کمک می‌کند کسب‌و‌کارشان به مرحله بعد برود. این شرکت که پیشگام برنامه‌‌‌های سرمایه‌گذاری و خدمات متناسب‌‌‌سازی‌شده در حوزه بازاریابی دیجیتال است، مدعی است توانسته در مدت کوتاه شش ماه، بیش از یک میلیون پوند درآمد داشته باشد.

محمد الهواری، مدیرعامل و بنیان‌گذار بی‌‌‌یونیک‌‌‌نس در توضیح اینکه شرکتش چگونه در فضای بازاریابی دیجیتال اخلال نوآورانه ایجاد کرده می‌‌‌گوید: «مدل‌‌‌ متناسب‌‌‌سازی شده برای شما که ما معرفی کرده‌‌‌ایم، به تعداد بی‌شماری از افراد و تیم‌‌‌های بلندپرواز توانایی داده که کسب‌و‌کارهای خود‌ را داشته باشند. دلیلش این است که خدمات ما به طور دقیقی طراحی شده تا رویکرد متمرکز بر سفر مشتری را دنبال کند و این رویکرد خیلی فراتر از صرفا فروش است. برنامه‌‌‌های DFY، حتی اگر کسب‌و‌کارتان را به صورت قانونی ثبت نکرده باشید، کارهای‌تان را پوشش می‌دهند، با حفظ مشتریان آن را به اوج می‌‌‌رسانند و وفاداری مشتریان موجود را بهینه‌‌‌سازی می‌کنند. بنابراین هر کاری لازم باشد در مورد کسب‌و‌کارتان انجام می‌‌‌دهیم و این جنبه مهمی است که ما را از دیگر آژانس‌‌‌ها متمایز می‌کند.»

همچنین الهواری و تیمش در بی‌‌‌یونیک‌‌‌نس چارچوب «تفکر طراحی» را توسعه داده‌‌‌اند که به مشتریان آنها کمک می‌کند با دنبال کردن یک فرآیند سیستمی درست، به رویاهای خود نزدیک‌‌‌تر شوند. او می‌‌‌گوید: «فرآیند تفکر طراحی، بر ایجاد پرسونای برند (مجموعه‌‌‌ای از ویژگی‌‌‌های شخصیتی، رویکردها و ارزش‌‌‌هایی که برند شما در یک روال منظم به نمایش می‌‌‌گذارد و طبق آن با مخاطب هدف خود ارتباط می‌گیرد) متمرکز می‌شود و شخصیت برند را ارتقا می‌دهد تا تضمین کند هر برندی تامین‌‌‌کننده منحصر‌به‌فرد نیاز مشتریانش است.»

بی‌‌‌یونیک‌‌‌نس طیف مشتریان گسترده‌‌‌ای دارد؛ از سرمایه‌گذاران و کارآفرینان گرفته تا آژانس‌‌‌های بازاریابی دیجیتال، کسب‌و‌کارهای تجارت الکترونیک و بنگاه‌‌‌های کوچک و متوسط. واقعیت جالب این است که ‌درصد قابل‌توجهی از مشتریان بی‌‌‌‌‌‌یونیک‌‌‌نس را بازنشسته‌‌‌ها، کارمندان تمام وقت و مادرانی تشکیل می‌‌‌دهند که می‌‌‌خواهند یک کسب‌و‌کار پایدار برای خود‌ داشته باشند؛ کسب و‌کاری که کمک کند پرتفوی سرمایه‌گذاری خود را متنوع‌‌‌سازی کنند. الهواری در مورد دلیل انتخاب نام برندش می‌‌‌گوید: «ما از همان روز اول ایده واضحی داشتیم که می‌‌‌خواهیم چه کاری انجام دهیم. ترکیب کلمات بی‌‌‌یونیک‌‌‌نس‌(به معنی منحصر‌به‌فرد بودن) جلوه بینش ما در این کسب‌و‌کار است. می‌‌‌دانستیم که همه آژانس‌‌‌های بازاریابی دیگر، مدعی هستند خدمات متفاوت و منحصر به فردی ارائه می‌کنند. اما آیا واقعا این‌‌‌طور است؟ بیشتر مشتریان خدمات بازاریابی دیجیتال ایده‌‌‌ای در مورد خدماتی که می‌‌‌گیرند ندارند و نمی‌توانند آنها را مقایسه کنند. ما از همین اتفاق استفاده کردیم و این دیدگاه را داشتیم که ارزش واقعی برای مشتریان خود ارائه کنیم.»