در همان زمان سیگنال خرید در این صنعت صادر شد و یک روند صعودی جدید روی خط روند صعودی را آغاز کرد  که  تا  مرداد ۹۹ ادامه داشت.   با رسیدن شاخص این صنعت به محدوده مقاومتی ۸۴.۰۰۰ واحد و تشکیل الگوی سقف دو قله، روند صعودی آن متوقف شد و با شکست خط گردن که در محدوده ۷۲.۰۰۰ واحد بود وارد اصلاح شد.  اولین محدوده حمایتی در این اصلاح بین ۵۷.۰۰۰ الی ۵۸.۰۰۰ واحد است که انتظار می‌رود مورد حمایت قرار بگیرد و در این محدوده همپوشانی فیبوناچی اصلاحی و هم خطوط روند را داریم و در حال حاضر عدد شاخص ۶۵.۹۸۷ واحد است و در حال حرکت به سمت محدوده حمایتی ۵۸.۰۰۰ واحد است.  در صورت بازگشت از این محدوده اولین هدف شاخص لمس کردن خط گردن  محدوده ۷۲.۰۰۰ واحد است. در صورت عبور از این محدوده مقاومتی هدف بعدی محدوده سقف تاریخی یعنی ۸۴.۰۰۰ واحد است.

ویتانا با نماد غویتا: قیمت در یک روند صعودی در حال حرکت است و پس از رسیدن به محدوده مقاومتی ۶۹۰۰ تا ۷ هزار تومان وارد اصلاح شد.  این اصلاح ۱۵ درصدی  نسبت به کلیه بازار اصلاح ناچیزی داشت و قیمت تا محدوده ۵۵۰۰ تومان افت داشته است. با رسیدن قیمت به این محدوه حمایتی (سطح۵۰ درصد فیبوناچی اصلاحی) مورد حمایت قرار گرفت و در حال حاضر در حال حرکت به سمت سقف تاریخی است در صورت عبور از سقف تاریخی محدوده ۷هزار تومان هدف اول محدوده ۷۵۰۰ تا ۷۷۰۰ است و هدف دوم در بلند مدت ۸۸۰۰ الی ۹هزار تومان است و حد ضرر برای سهامداران این شرکت تثبیت قیمت زیر محدوده ۵۳۰۰  تومان است.

صنعتی بهشهر با نماد غبشهر

قیمت در یک روند صعودی در حال حرکت بود و پس از رسیدن به محدوده مقاومتی ۳۹۰۰ تومان وارد اصلاح شد و این اصلاح ۳۵ درصدی که هنوز هم ادامه دارد باعث شده است قیمت تا محدوده ۲۵۰۰ تومان اصلاح آن فعلا ادامه پیدا کند. که انتظار داریم با رسیدن قیمت به یک محدوه حمایتی حوالی ۲۲۰۰ تومان (سطح۵۰ درصد فیبوناچی اصلاحی) مورد حمایت قرار بگیرد پس اصلاح می‌تواند تا محدوده ۲۲۰۰ تومان ادامه داشته باشد.  در صورت برگشت از این محدوده هدف اول حوالی ۲۷۰۰ تا ۲۸۰۰ تومان است و  حد ضرر برای سهامداران این شرکت تثبیت قیمت زیر محدوده ۲هزار تا ۲۲۰۰  تومان است.