وی با اشاره به اینکه امروز تولید خودروهای برقی به موضوعی جدی در کشور تبدیل شده است، بیان کرد: مطلع شدیم که وزیر صمت و شهردار تهران دوشنبه هر هفته جلساتی را در راستای برنامه‌ریزی برای برقی‌سازی خودروهای شهر تهران برگزار می‌کنند. بنابراین شرکت‌های خدمات پس از فروش برای اینکه از این قافله عقب نمانند و پاسخگوی نیاز مشتریان باشند باید به این سمت حرکت کنند.

مدیرعامل گروه بهمن اضافه کرد: این در حالی است که وقتی سال‌های قبل در رابطه با یارانه‌ای که دولت باید برای تولید خودروهای برقی در اختیار خودروسازان قرار دهد، صحبت می‌کردیم همه با تعجب به این موضوع نگاه می‌کردند، اما امروز ساخت خودروهای برقی به واقعیت پیوسته و موجب تغییر نگرش مشتریان نسبت به صنعت خودرو خواهد شد.

علیمرادلو در ادامه یادآور شد: امروز با بالا رفتن انتظارات مشتریان هدف تنها جلب رضایت مشتری نیست و‌‌‌ رقابت برای ارائه خدمات پس از فروش جدی شده است. وی تاکید کرد: گروه بهمن همواره به مشتریان خود به عنوان خانواده خود نگاه کرده و‌‌‌ در بالاترین سطح سعی می‌کنیم مشکلات آنها را در اولویت قرار دهیم؛ این رویکرد را با برقی‌سازی خودروها نیز ادامه خواهیم داد. مدیرعامل گروه بهمن اذعان کرد: ما همیشه معتقدیم مشتری که برای دریافت خدمات به نمایندگی مراجعه می‌کند در موقعیت اورژانسی قرار دارد زیرا هنگام ورود از خرابی خودرو و هنگام خروج از هزینه‌ای که برای تعمیرات پرداخت کرده، عصبانی است. بنابراین قدم اول در ارتباط با مشتری خوش‌گویی و ‌‌‌برخورد خوب و در نهایت کمک به حفظ منافع مشتری است.

مدیرعامل گروه بهمن در پایان از واردات خودروهای کارکرده انتقاد و تصریح کرد: با واردات خودروهای کارکرده علاوه بر شرکت‌های خودروساز، شبکه نمایندگی‌ها نیز دچار بحران شده و شاهد ایجاد تعمیرگاه‌های متفرقه و افزایش قیمت قطعات یدکی در کشور خواهیم بود.