کلاب گپ چیست؟ راه بروید و درآمد کسب کنید

تا امروز، بازی‌های بلاک‌چینی با ایده‌های مختلفی رونمایی شده‌اند. در این بازی‌ها، افراد با انجام مأموریت‌های خاص یا شرکت در رقابت با دیگران درون محیط بازی، جایزه می‌گیرند، اما حالا شبکه اجتماعی جدیدی پا به دنیای بلاک‌چین گذاشته که ایده متفاوتی دارد.

توسعه‌دهندگان شبکه اجتماعی کلاب کپ، درپی این هستند که مردم را به تحرک بیشتر تشویق کنند. باورتان می‌شود که در قالب یک شبکه اجتماعی، می‌توانید از راه‌رفتن و پیاده‌روی روزانه‌تان درآمد کسب کنید؟

چگونه با کلاب گپ درآمد کسب کنیم؟

داستان شبکه اجتماعی کلاب کپ، پیچیدگی چندانی ندارد، شما پس از ورود به این شبکه، باید کفش مجازی اختصاصی خود را بخرید. در این پلتفرم، کفش‌های مختلفی با قیمت‌های مختلف وجود دارد که شما می‌توانید گزینه مناسب خود را از بین آن‌ها انتخاب کنید و در ادامه، با پیاده‌روی یا دویدن در فضای باز، کسب درآمد می‌کنید و پول دریافت می‌کنید.

پروژه کلاب گپ، با طراحی این شبکه اجتماعی به دنبال این است که میلیون‌ها نفر را از سراسر دنیا به سمت سبک زندگی سالم هدایت کند. از طرفی، نباید غافل شد که کلاب گپ، قصد دارد دروازه‌ای برای ورود به وب ۳.۰ باشد و در آینده قصد ساخت بلاکچین اختصاصی خود را دارد. کلاب گپ اولین شبکه اجتماعی است که با دعوت افراد به تحرک بیشتر، به آن‌ها وعده دریافت پاداش و کسب درآمد می‌دهد.

در شبکه اجتماعی کلاب گپ، شما می‌توانید چت کنید و مانند شبکه‌های اجتماعی دیگر پست و استوری بگذارید، اما تمرکز توسعه‌دهندگان این شبکه، بر روی درآمدزایی کاربران است.

چگونه وارد کلاب گپ شویم؟

برای ورود به دنیای کلاب گپ و عضویت در آن، تنها به آدرس ایمیل و یا شماره تلفن همراه نیاز دارید. با وارد کردن شماره تلفن همراه خود، پیامک کد تأیید به شماره شما ارسال می‌شود و با وارد کردن کد تأیید، فرایند ثبت‌نام شما انجام می‌شود.

 چگونه در کلاب گپ کفش ورزشی بخرم؟

درون کلاب کپ، فروشگاهی وجود دارد که فهرست کفش‌های ورزشی به همراه مشخصاتشان درج شده است. شما می‌توانید با جست‌وجو در این بازار کفش دلخواه خود را انتخاب کنید. هریک از کفش‌های موجود در فروشگاه، مشخصات خاصی دارد، باید با دقت مشخصات کفش‌ها را مطالعه کنید تا بتوانید کفش مناسب خود را بخرید.

کفش‌های شما به صورت ۹ ماهه و یک ساله قابل استفاده است و بعد از آن می توانید کفش را به مجموعه برگردانید و مبلغ اولیه خرید شما بازگردانده خواهد شد.

چگونه در کلاب گپ کسب درآمد کنم؟

شما می‌توانید کفش‌های مجازی خود را بپوشید و پیاده‌روی کنید یا بدوید! کلاب گپ، به‌صورت خودکار تعداد گام‌های شما را می‌شمرد و بر این اساس، جایزه به شما تعلق می‌گیرد. کلاب گپ با استفاده از فناوری جی‌پی‌اس، گام‌ها و مسیر حرکت شما را ردیابی می‌کند و اگر پیاده‌روی روزانه شما، ۳۰ دقیقه و بیشتر باشد شما پول دریافت می‌کنید، اما اگر اگر کمتر از ۳۰ دقیقه پیاده‌روی کنید، پولی به شما تعلق نمی‌گیرد.

 
 

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.