معایب و مشکلات زندگی در اسپانیا و نکاتی از آفریقا و برزیل

معایب و مشکلات زندگی در اسپانیا

 شاید بتوان گفت خرید بلیط ارزان هواپیما موقعیت مناسبی را در اختیار ما قرار می‌دهد تا با سفر به نقاط مختلف دنیا علاوه بر آشنایی با مردم و فرهنگ ملل مختلف بتوانیم بهترین مکان را برای مهاجرت انتخاب کرد. تور اسپانیا نیز به عنوان یک تور پرطرفدار می‌تواند تجربیات زیادی را در اختیار گردشگران قرار دهد.

 در این مقاله قصد داریم اطلاعاتی را در مورد شرایط زندگی در اسپانیا در اختیار شما قرار دهیم. پس اگر یکی از خریداران بلیط خارجی این کشور هستید و یا قصد خرید تور اسپانیا را دارید خواندن این مقاله را از دست ندهید. علاوه بر این می‌توانید با نحوه خرید بلیط ارزان هواپیما نیز در سایر مقالات آشنایی پیدا کنید.

شرایط و وضعیت بهداشت و درمان در اسپانیا

گردشگران تور اسپانیا باید بدانند که وضعیت بهداشت و درمان در این کشور مناسب است و تقریبا نزدیک به استانداردهای کشورهای مدرن اروپایی می‌باشد. اما برای افراد سالخورده‌ای که پس از خرید بلیط خارجی قصد اقامت در اسپانیا را دارند شرایط زندگی کمی متفاوت است.

 در واقع این کشور برخلاف سایر کشورهای اروپایی تقریبا از هیچ سیستمی جهت پشتیبانی از افراد سالخورده برخوردار نیست. استدلال در اسپانیا به این گونه است که افراد سالخورده باید به وسیله بستگان خود مورد مراقبت قرار گیرند.

موضوع دیگری که باعث تعجب بسیاری از خریداران بلیط ارزان هواپیما شده است موضوع کار کردن در اسپانیا بدون قرارداد و بیمه است. در واقع می‌توان گفت که شما حق استفاده از پزشک رایگان را ندارید، در نتیجه این موضوع زندگی شما را در معرض خطر قرار خواهد داد.

 البته می‌توان برای بیمه‌های خصوصی شخصا اقدام کرد و از مشاورین مختلف در این زمینه کمک گرفت.

کافی نبودن دستمزدها برای قشر متوسط جامعه

اگر با تور اسپانیا به این کشور سفر کرده باشید متوجه خواهید شد که شرایط زندگی در اسپانیا از نظر اقتصادی با سایر کشورهای اروپایی کاملا متفاوت است. بزرگ‌ترین نقطه ضعف این کشور دستمزد پایین آن نسبت به کشورهای آلمان، فرانسه و... است با وجود آنکه هزینه‌های زندگی در اسپانیا بسیار کم است.

 شاید برای خریداران بلیط خارجی اسپانیا جالب باشد که از زمان ورود واحد پولی یورو هزینه نیز افزایش پیدا کرده است و مانند گذشته نیست.

تبعیض نژادی

گردشگران تور اسپانیا همواره از خون گرمی و مهربانی مردم این کشور شنیده‌اند اما با این وجود تعداد زیادی از مردمان اسپانیا از به دنبال گشتن موقعیت شغلی آن هم پا به پای آن‌ها خوششان نمی‌آید و سعی می‌کنند موقعیت را به نفع خودشان تغییر دهند.

در نتیجه مردم این کشور از این نظر با کشورهای مترقی‌تر و پیشرفته‌تر اروپا نظیر اتریش متفاوت هستند.

تنها ۵۰ درصد مردم اسپانیا مدرک دیپلم دارند

در واقع باید بگوییم که اسپانیا گزینه مهاجرتی مناسبی برای افرادی که ارزش‌های علمی در بنیان فکری خود دارند نبوده و افرادی که موفق به خرید بلیط ارزان هواپیما و سفر به این کشور شده‌اند این موضوع را به خوبی درک کرده‌اند.

 میانگین افرادی که در سطح دبیرستان تحصیل کرده‌اند در سایر کشورهای اروپایی بالاتر از اسپانیا بوده و همین امر سبب تاثیر منفی بر کیفیت زندگی در اسپانیا گشته است.

فساد در اسپانیا

بسیاری از خریداران بلیط خارجی به دنبال خرید ملک در اسپانیا هستند. برای این افراد باید بگوییم که باید حواستان را حسابی جمع کنید زیرا خانه‌های بسیاری هستند که دارای بدهکاری مالی هستند و بهترین راه برای نقد کردن پول آن‌ها فروش این خانه‌ها به افراد غریبه است.

حتما این نکته را جدی بگیرید و برای اجاره خانه در اسپانیا نیز بابت پرداخت پول پیش با وکیل خود مشورت کنید.

نکات کلیدی برای سفر به کیپ تاون

کیپ تاون از شهرهای گردشگری وتوریستی  جهان می‎باشد که در آفریقای جنوبی قرار گرفته است. همه ساله گردشگران بسیاری با تور آفریقای جنوبی برای دیدن این شهر زیبا و دیدنی راهی این منطقه از جهان می‎شوند.

 داشتن اطلاعاتی در مورد آداب و رسوم و فرهنگ مردمان ساکن در این شهر زیبا به افرادی که با پرواز خارجی  به این شهر سفر می‎کنند ضروری به نظر میاید.

در ادامه به بیان چند نکته کلیدی که رعایت کردن آنها می‎تواند به شما کند تا در این سفر لذت بیشتری ببرید و احتمال بروز مشکل را برای شما به حداقل می‎رساند خواهیم پرداخت.

سام سیر2

استفاده از عابر بانک

هنگامی که با تور آفریقای جنوبی به این شهر سفر کردید برای استفاده از عابر بانک از کسی کمک نخواهید. زیرا کیپ تاون شهر بزرگی است که همانند دیگر شهرهای بزرگ میزان وقوع جرم در آن زیاد می‎باشد.

 در صورتیکه با پرواز خارجی و یا پرواز داخلی  برای دیدن این شهر به این منطقه سفر کردید توجه به این نکته که سارقان همیشه عاشق عابر بانک‎ها هستند ضروری می‎باشد.

در صورتیکه با تور آفریقای جنوبی به این شهر سفر کردید و از کسی برای استفاده از عابر بانک کمک خواستید ممکن است در زمان کوتاهی سارقان خود را به شما نزدیک کنند و با کارت شما پا به فرار بگذارند و تا زمانیکه شما اقدامات امنیتی مورد نظر جهت ابطال کارت را انجام دهید هزاران یورو از حساب شما خارج شده باشد.

 توجه داشته باشید که از عابر بانک‎های محیط‎های بسیار شلوغ استفاده نکنید و از کمک خواستن از افرادی که به عابر بانک نزدیک می‎شوند جدا خودداری کنید.

زمان مناسب جهت استفاده از تله کابین

کیپ تاون در تابستان‎ها تبدیل به یک شهر شلوغ توریستی می‎شود که گردشگران زیادی برای دیدن آن با پرواز داخلی و پرواز خارجی به این منطقه سفر می‎کنند. در صورتیکه می‎خواهید در این فصل با تور آفریقای جنوبی به این شهر سفر کنید و از جاذبه‎های گردشگری مهم آن نظیر جزیره روبن و یا کوه تیبل دیدن بعمل آورید بهتر است خودتان را برای ایستادن در صف‎های طولانی آماده کنید.

البته اگر از آمادگی جسمانی خوبی برخوردار هستید و یا قصد کوهنوردی را دارید زمانیکه با پرواز داخلی و پرواز خارجی به این شهر سفر کردید می‎توانید با پای پیاده از این کوه بالا بروید. راه دیگری که می‎توانید برای نجات از این صف‎های طولانی از آن استفاده کنید موکول کردن این بازدیدها به عصر می‎باشد.

مراقب ته سیگارتان باشید

در طول تابستان بدلیل گرمای زیاد بیشتر علفزارهای موجود در این منطقه خشک و قابل اشتعال می‎باشند. با توجه به این نکته که ممکن است پرت کردن ته سیگار سبب بروز آتش سوزی در این منطقه شود از پرت کردن ته سیگار خود زمانیکه با تور آفریقای جنوبی به این شهر سفر کردید جدا خودداری کنید.

در ساعات خلوت ترافیکی به سمت فرودگاه بروید

یکی از نکاتی که در این شهر می‎تواند جالب توجه باشد ترافیک آن است. زیرا کاملا غیر قابل پیش بینی است. اما تجربیاتی که در این مورد بدست آمده است نشان می‎دهد در صورتیکه در پایان هفته قصد رفتن به مرکز شهر را داشته باشید قطعا به ترافیک برخورد خواهید داشت. علاوه‎بر این عصرها در خروجی شهر نیز ترافیک دیده می‎شود. فرودگاه این شهر نیز در این مسیر قرار گرفته است پس به افرادی که با پرواز داخلی و یا پرواز خارجی به این شهر سفر کرده‎اند پیشنهاد می‎شود زمان مناسبی را برای رفتن به فرودگاه انتخاب کنند. بهتر است گردشگرانی که با پرواز داخلی و خارجی به دیدن این شهر آمده‎اند برای بازگشت به فرودگاه زمانی بین ساعات 4 تا 7 عصر را انتخاب کنند تا بدون مشکل به فرودگاه برسند.

تئاتر شهرداری سائوپائولو در سائوپائولو برزیل

سائوپوئولو که از بزرگترین شهرهای برزیل می‎باشد یکی از شهرهای گردشگری در برزیل است که همه ساله برای دیدن آن گردشگرانی از سراسر جهان با تور برزیل برای دیدن آن به این منطقه از جهان سفر می‎کنند. این شهر برای افرادیکه به شلوغی و هیجان علاقه‎مند می‎توانند با تهیه بلیط هواپیما به دیدن این شهر بروند.

این شهر بزرگ و پرجمعیت از نظر مکانی در جنوب شرق برزیل قرار گرفته است و اگر بخواهیم موقعیت مکانی این شهر را نسبت به دو نیم کره بیان کنیم شهر سائوپائولو در نیم کره جنوبی قاره آمریکا قرار گرفته است. این شهر همه ساله پذیرای مسافران و گردشگرانی است که با تور برزیل و با استفاده از بلیط خارجی به این منطقه سفر کرده‎اند.

سام سیر3

این شهر مساحتی 152 کیلومتر مربعی را دارا می‎باشد و با توجه به آماری که در سال 2017 منتشر شده است دارای جمعیتی 12 میلیون نفری می‎باشد. این شهر از نظر اقتصادی، فرهنگی و سیاسی اهمیت بسیاری در کشور برزیل دارد  و می‎توان این شهر را از شهرهای مهم بشمار آورد.

این شهر در صنعت توریسم نیز نقش مهمی را ایفا می‎کند با توجه به میزان گردشگرانی که همه ساله با تور برزیل و تهیه بلیط هواپیما به این شهر سفر می‎کنند سبب ورود ارز به کشور می‎شود و از همین رو نقش بسیار پررنگی در اقتصاد این کشور دارد.

در ادامه به معرفی برخی از این آثار و جاذبه‎های گردشگری موجود در این شهر خواهیم پرداخت که برای دیدن آن جهانگردان با تور برزیل و با استفاده از بلیط خارجی به این شهر سفر می‎کنند.

تئاتر شهرداری سائوپائولو

این ساختمان به دلیل داشتن معماری زیبا و منحصربفردش به یکی از جاذبه‎های گردشگری موجود در این شهر تبدیل شده است که برای دیدن آن گردشگران با تور برزیل و با بلیط هواپیما به این شهر سفر می‎کنند.

 این ساختمان نماد ابهت و اهمیت این شهر در فضای هنر بین‎الملل می‎باشد. دلیل اهمیت این ساختمان داشتن معماری بسیار منحصر بفرد و همچنین تاریخ کهن آن می‎باشد.

این ساختمان که در سال 1922 و بعد از تئاتر palais garnier پاریس افتتاح شد از آن به عنوان محلی برای برگزاری مراسم‎های گوناگون استفاده می‎شده و در آن به نمایش هنر مدرن خود به جهانیان می‎پرداختند. این اثر تاریخی یکی از مهمترین آثار گردشگری و تاریخی موجود در این شهر است که برای دیدن آن می‎توانید با بلیط هواپیما و با استفاده از بلیط خارجی به این شهر سفر کنید و از نزدیک این اثر تاریخی زیبا را مشاهده کنید.

امروزه در این تئاتر  مهمترین اپراها و اجراهای درام و باله صورت می‎پذیرد که هنرمندان بسیاری که از شهرت فراوانی برخوردار هستند در آن به  نقش آفرینی مشغول هستند. در صورتیکه با بلیط هواپیما و با بلیط خارجی به این شهر سفر کردید حتما از این اثر تاریخی گردشگری دیدن کنید.

این بنا در سال 2011 مورد مرمت و بازسازی قرار گرفته است و همین موضوع سبب شده تا همچنان ابهت و زیبایی خود را حفظ کند و گردشگرانی که با بلیط خارجی به این شهر سفر می‎کنند از زیبایی‎های آن بتوانند استفاده کنند و از دیدن معماری منحصر بفرد آن لذت ببرند.

در صورت سفر به این شهر پیشنهاد می‎شود به تهیه بلیط اپرا به دیدن این نمایش زنده در این مکان منحصر بفرد بروید و از دیدن آن لذت ببرید و لحظاتی خاص و تکرار نشدنی را در این سفر سپری کنید.

محل قرار گیری این تئاتر به گونه‎ای است که به راحتی با استفاده از وسایل نقلیه عمومی قابل دسترس می‎باشد و می‎توانید به راحتی به آن دسترسی داشته باشید و برای دیدن آن اقدام کنید. مطمئنا در اولین نگاه مجذوب معماری خاص و منحصر بفرد این ساختمان خواهید شد.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.