وی هدف از راه‌‌‌اندازی این سامانه را ارائه مشوق‌‌‌های مختلف به گردشگران و افزایش جذب آنها، خدمتی نوین در تهیه بلیت تفریحات متنوع و استفاده از جاذبه‌‌‌های توریستی، کوتاه شدن دست دلالان از سفره خدمات‌‌‌دهندگان تفریحات دریایی و سایر تفریحات عنوان کرد. مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش ادامه داد: گردشگران و مسافران می‌توانند با ورود به سامانه فروش بلیت و مشاهده خدمات کلوپ‌‌‌های دریایی نسبت به خرید خدمات تفریحاتی اقدام کنند. راه‌‌‌اندازی این سامانه باعث شفاف شدن قیمت‌‌‌ها شده و گردشگران می‌‌‌توانند نسبت به هزینه‌‌‌ها و تعداد تفریحات قابل استفاده برنامه‌ریزی کرده و با آگاهی از قیمت‌‌‌ها به این جزیره سفر کنند. سرهنگی اظهار کرد: سامانه فروش بلیت جامع گردشگری با توجه به نیاز گردشگران در فصل گرم تابستان به استفاده از تفریحات دریایی و آبی در نخستین فاز، اقدام به فروش بلیت تفریحات دریایی کیش کرده است.

 وی با اشاره به مزایای این طرح گفت: مدیریت نرخ عرضه بلیت‌‌‌های تفریحات دریایی، مدیریت سفر و هزینه‌‌‌ها، سهولت دسترسی، امکان نظارت مستمر، درجه‌‌‌بندی کیفی و کمی خدمات ارائه شده از نگاه مشتریان و عرضه خدمات با نرخ واقعی و بدون واسطه از مزایای این طرح است. سرهنگی ادامه داد: هوشمندسازی فروش بلیت تفریحات، حلقه مفقوده گردشگری این جزیره بود که با راه‌‌‌اندازی سامانه جامع گردشگری تحولی نوین در صنعت گردشگری و تهیه بلیت تفریحات در این جزیره را رقم زد که دستاورد آن باعث افزایش اعتماد بیشتر برای گردشگران و رقابت در کیفیت ارائه خدمات از سوی کلوپ‌داران خواهد شد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش همچنین گفت: بازرسی سازمان منطقه آزاد کیش این سامانه را رصد خواهد کرد و‌‌‌ سلامت این طرح به صورت مداوم پایش و رقابت‌‌‌های قیمتی و دلالی جای خود را به رقابت‌های کیفی خواهد داد.  سرهنگی، مزیت دیگر سامانه جامع گردشگری را کمک به رونق کلوپ‌داران تفریحات دریایی دانست و افزود: یک درصد از درآمد تفریحات دریایی کیش به کنسرسیوم توسعه گردشگری جزیره کیش و ۳ درصد به جامعه کلوپ‌داران تفریحات دریایی اختصاص می‌‌‌یابد تا در زمینه تبلیغات و برگزاری رویدادهای آبی و تفریحی گردشگری هزینه شود تا بتوانند خدمات با کیفیت‌‌‌تری به گردشگران ارائه کنند.  مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش اظهار امیدواری کرد: تعمیم این طرح به دیگر حوزه‌‌‌های گردشگری منجر به رضایتمندی بیشتر گردشگران از خدمات و جذب توریست در این جزیره شود.