کف هزینه تورهای اردیبهشت

در این تور دو صبحانه، ‌‌‌یک ناهار و ‌‌‌یک شام با برگزارکننده است.  چهارمحال و بختیاری از استان‌‌‌هایی است که به واسطه طبیعت‌‌‌ زیبایش در اردیبهشت هواخواهان بسیار دارد. یک تور سه و نیم روزه طبیعت‌‌‌گردی که در آن گردشگران یک شب را در وسیله نقلیه و دو شب را در چادر خواهند بود، ‌‌‌ به ازای هر گردشگر چهار میلیون و ۴۵۰‌هزار تومان هزینه دارد. در این تور که با اتوبوس و مینی‌بوس اجرا می‌شود، پیمایش روستای گزستان تا آبشار زردلیمه، مسیر تاریخی دزپارت، تجربه عبور از رودخانه با جره، رودخانه بازفت، بازدید از پل خدا‌آفرین و طبیعت دامنه‌های زاگرس انجام شده و یک صبحانه و یک ناهار توسط تور به گردشگران ارائه می‌شود.

لرستان از دیگر استان‌‌‌های جذاب برای طبیعت‌‌‌گردی در اردیبهشت ماه است. یک تور دو و نیم‌روزه به مقصد این استان برای هر گردشگر پنج میلیون و ۷۵۰‌هزار تومان هزینه دارد و اقامت آن یک شب وسیله نقلیه و‌‌‌ یک شب هتل است. در این برنامه که با اتوبوس و مینی‌بوس انجام می‌شود بازدید از آبشار بیشه، آبشار گریت و سرکانه، پل شاپوری و گرداب سنگی خرم‌آباد، دور‌نمای قلعه فلک‌الافلاک و آبشار نوژیان گنجانده شده، ‌‌‌ ضمن آنکه دو صبحانه و یک ناهار بر عهده تور است.

گلستان در این سال‌ها میزبان گردشگران زیادی بوده که قصد دیدن آبشارها و جنگل‌‌‌هایش را داشته‌اند. یکی از تورهای سه و نیم روزه اردیبهشت هم بار دیگر به همین جاذبه‌‌‌ها اختصاص دارد. در این تور که برای گردشگر هشت میلیون و ۳۵۰‌هزار تومان هزینه دارد و اقامت آن یک شب وسیله نقلیه و ‌‌‌ دوشب هتل است بازدید از آبشار شیرآباد، ‌‌‌ بازدید از آبشار لوه، جنگل‌‌‌های ناهارخوران، آبشار زیارت و روستای زیارت گنجانده شده است. این تور با اتوبوس و مینی‌‌‌بوس انجام شده و سه صبحانه و یک ناهار به گردشگران ارائه می‌شود.

جنگل‌‌‌های ایلام جزو زیباترین جنگل‌های زاگرسی ایران هستند. توری که به مقصد اردیبهشت به مقصد ایلام و بازدید از طبیعت زیبای این استان تعریف شده سه و نیم روزه بوده و اقامت آن یک شب وسیله نقلیه و دو شب اقامتگاه بوم‌‌‌گردی تعریف شده است. این تور برای هر گردشگر هفت میلیون و ۹۵۰‌هزار تومان هزینه دارد، ‌‌‌ بازدید از تنگه رازیانه، تماشای رود سیمره، شهر باستانی سیمره، پل گاومیشان دره شهر، چهارطاقی دره شهر، دریاچه دوقلو سیاه گاو آبدانان، آبشار ماهوته، تنگه بهرام چوبین و قایق‌سواری تنگه کافرین جزو برنامه‌‌‌های این تور است ضمن آنکه سه صبحانه، ‌‌‌ دو ناهار و دو شام به توریست‌‌‌های شرکت‌کننده ارائه می‌شود.  نگاهی به این تورهای معرفی شده در کنار سایر تورهایی که در جدول آمده نشان می‌دهد یک خانواده سه‌نفره حداقل ۱۳ میلیون و ۸۰۰‌هزار تومان باید برای شرکت در یک تور دو‌روزه هزینه کند، ضمن آنکه در این تور هزینه‌های جانبی مانند سایر غذاها، ‌‌‌ سوغات و... را خواهد داشت. چنانچه این خانواده تصمیم بگیرد سراغ تورهای سه و نیم روزه برود آنگاه حداقل هزینه به ازای هر نفر هفت میلیون و ۱۵۰‌هزار تومان است که برای یک خانواده سه‌نفره به عدد ۲۱ میلیون و ۴۵۰‌هزار تومان می‌‌‌رسد.

p18 copy