افتتاح مرکز «پت اسکن» کرمانشاه با حضور وزیر کشور

شیرزادیان گفت: از نکات مهم این مجموعه همجواری آن با بیمارستان بهارستان به عنوان مرکز جامع درمان بیماران سرطانی است که اوایل سال آینده افتتاح می‌شود و می‌‌‌تواند نقش مهمی در درمان بیماران سرطانی داشته باشد. دستگاه تصویربرداری پت اسکن یک سیستم تصویربرداری پیشرفته است که با دقت بالا به تشخیص بیماری کمک‌‌‌ می‌‌‌کند و همزمان می‌‌‌تواند هم تصویر ساختاری و هم تصویر عملکردی از بدن را به پزشک نشان دهد. این دستگاه در تشخیص انواع سرطان‌ها، مرحله‌‌‌بندی سرطان و بررسی بازگشت مجدد بیماری به بدن بسیار کمک کننده است و پزشک می‌‌‌تواند پاسخ به درمان را توسط این دستگاه بررسی کند. وزیر کشور در ادامه بازدید خود از طرح‌‌‌های استان کرمانشاه در مراسم افتتاح چند واحد تولیدی در این استان با تاکید بر لزوم رفع معضل بیکاری گفت: راهکار رفع این معضل ایجاد و توسعه واحدهای تولیدی است.

وی با تقدیر از دست اندرکاران راه‌‌‌اندازی این مجموعه‌‌‌های تولیدی گفت: این واحد تولیدی در شهرستان صحنه که یکی از شهرستان‌‌‌های مهم است راه‌اندازی شده و این جای تقدیر دارد. با حضور وزیر کشور فاز دوم کارخانه پلیمر بافت مدلل هم افتتاح شد. عبدالوحید محمدی، معاون امور اقتصادی استانداری کرمانشاه در حاشیه افتتاح این طرح گفت: این طرح فاز دوم کارخانه تولید کیسه سیمان است که ظرفیت تولید آن ۴هزارتن کیسه در سال است. وی افزود: در این مجموعه، علاوه بر کیسه سیمان، انواع کیسه‌‌‌های پلیمری هم تولید می‌شود. بازدید از کارخانه خودروسازی کرمانشاه و شرکت ایلیا ذرت هم از دیگر برنامه‌‌‌های سفر وزیر کشور بود. همچنین با حضور وزیر کشور فاز اول طرح مسکن کارکنان انتظامی کرمانشاه به بهره‌‌‌برداری رسید.

سردار مهدی حاجیان، فرمانده انتظامی استان در این باره گفت: این طرح در مجموع ۱۳۷۶ واحد است که در قالب طرح نهضت جهادی کارکنان انتظامی در حال احداث است. حاجیان گفت: فاز اول این طرح ۶۴ واحد است که به بهره‌‌‌برداری رسید و در فاز دوم هم ساخت ۵۴۸ واحد را در برنامه داریم که از پیشرفت بالایی برخوردار است.