هدیه نوروزی  وزیر به مردم/ سواحل آزاد شده به مردم می رسد

به گزارش دنیای اقتصاد به نقل از ایرنا، احمد وحیدی دوشنبه شب پس از نشست استانداران در جمع خبرنگاران افزود: در نشست امروز دغدغه های  رئیس‌جمهور درمورد سفرهای نوروزی، بحث جاده‌ها و حوادث جاده‌ای و  دستورات ایشان در این باره مطرح و بررسی شد. در این نشست عملیاتی کردن این دستورها و کاهش و کنترل تلفات جاده ها مورد تاکید قرار گرفت.

وزیر کشور از تصویب مصوباتی در این نشست برای درنظر گرفتن محدودیت‌های ضروری در صورت لزوم خبر داد و اظهار داشت: همچنین مصوب شد تا با متخلفان رانندگی در صورت نیاز برخورد جدی شود زیرا رعایت مقررات رانندگی داخل و بیرون شهر برای کنترل آسیب‌های جاده ای نیاز است و درغیر اینصورت نیروی انتظامی برخوردهای قاطع خواهد داشت.

وی ادامه داد: در بحث امداد هم هلال احمر و دانشگاه علوم پزشکی همکاری خواهند داشت.

وحیدی با تاکید بر استفاده مردم از سواحل آزاد شده در ایام نوزوز گفت: بحث آماده سازی سواحل برای بهره بیشتر مردم در ایام نوروز در نشست مطرح و از استانداران استان‌های ساحلی خواسته شد تا نسبت به در اختیار قرار دادن سواحل به مردم تمهیدات لازم را در نظر بگیرند.

وی ادامه داد: در نشست استانداران سراسر کشور، تاکیدات مربوط به حوزه کرونا در سفر و رعایت مقررات شیوه‌های نامه‌های بهداشتی موضوعات دیگری بود که مورد بررسی قرار گرفت‌.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.