کیوان کاشفی، رئیس اتاق کرمانشاه و عضو هیات رئیسه اتاق ایران در افتتاحیه این نمایشگاه گفت: ۷۰ شرکت ایرانی و ۱۲ شرکت کرمانشاهی در قالب یک پاویون در این رویداد حضور داشتند. وی افزود: پاویون ایران دارای ۲ هزار مترمربع فضای مفید بود که ۲۳۰ مترمربع آن در اختیار شرکت‌‌های تولیدی و صنعتی استان کرمانشاه قرار گرفته بود. کاشفی از حضور قابل توجه مسوولان اقلیم و صاحبان صنایع و مخاطبان خاص این رویداد یاد کرد و گفت: امیدواریم این نمایشگاه بتواند بازارهای صادراتی جدیدی پیش روی کشور و واحدهای تولیدی استان باز کند. عضو هیات رئیسه اتاق ایران افزود: واحدهای فعال در حوزه صنعت ساختمان کرمانشاه تولیدات خوب و با کیفیتی دارند و این رویداد می‌تواند موجب افزایش صادرات استان شود.

وی تاکید کرد: اتاق بازرگانی نیز در راستای توسعه صادرات این واحدها، حمایت کاملی از آنها دارد. در کنار این نمایشگاه دیدارهای دو‌جانبه‌‌ مختلفی برای افزایش تعاملات بین کرمانشاه و سلیمانیه برگزار شد. در روز نخست، دیدار رئیس اتاق کرمانشاه با سرکنسول ایران در سلیمانیه عراق برگزار شد و کیوان کاشفی در سفر خود به سلیمانیه با شوشتری سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در سلیمانیه عراق، دیدار و گفت‌وگو کرد. در این نشست که به دعوت سرکنسول جمهوری اسلامی ایران و در محل سرکنسولگری برگزار شد، سنجابی رئیس اتاق مشترک ایران و عراق، رئیس اتاق بازرگانی سنندج، شاد‌فر رئیس انجمن صنعت ساختمان و برخی از فعالان اقتصادی استان حضور داشتند. راهکارهای توسعه تجارت بین دو استان و ضرورت حل و فصل مسائل موجود از مواردی بود که در این دیدار مورد بررسی قرار گرفت. با توجه به اینکه در آینده نزدیک سفر هیات بازرگانی اقلیم به کرمانشاه را داریم، تدوین برنامه‌های این سفر از دیگر مباحث مطرح شده در این جلسه بود.

این سفر به میزبانی کرمانشاه برگزار می‌شود و هیات اقلیم که قرار است در این سفر به کرمانشاه بیایند متشکل از روسای اتاق‌‌های بازرگانی سلیمانیه، حلبچه و ناحیه گرمیان، جمعی از بازرگانان و فعالان اقتصادی این استان‌ها، مدیران گمرکات استان‌ها، مدیران مرزهای تجاری، مدیران شرکت‌های بازرسی و کنترل کیفیت بین‌المللی مستقر در مرزها هستند. در روز دوم بازدید شوشتری از غرفه‌های کرمانشاهی نمایشگاه صورت گرفت، به علاوه شرکت‌‌های ایرانی و شرکت‌‌های حاضر در نمایشگاه با کمپانی‌‌های سلیمانیه نشست‌‌های B۲B برگزار کردند. در روز سوم این نمایشگاه، بازدید شرکت‌‌های حاضر در نمایشگاه از مرکز تجارت ایرانیان در سلیمانیه انجام شد و معرفی مرکز توسط جعفرپور مدیر این مرکز، معرفی خدمات، ثبت شرکت‌‌ها، شتاب‌دهی و شبکه‌‌سازی انجام شد.