علی سهرابی‌‌‌بیدار با اشاره به اقدامات انجام شده برای برق‌‌‌رسانی به چاه‌‌‌های آب استان و رفع مشکل آب همدان گفت: در حوزه آبرسانی به شهر همدان کارکنان این شرکت با تلاشی جهادی نسبت به تامین برق موردنیاز چاه‌‌‌های آب کشاورزی برای ورود آنها به شبکه آب استان اقدام کردند.

وی به تامین برق ۳۳ حلقه چاه و سه ایستگاه پمپاژ اشاره کرد و افزود: به این منظور ۱۸ کیلومتر شبکه ۲۰ کیلوولت احداث و ۲۸ دستگاه ترانسفورماتور نصب شد.

وی اظهار کرد: همچنین برای برق‌‌‌رسانی به ایستگاه شماره سه طرح آبرسانی بلندمدت به همدان نیز ۲۳ کیلومتر از شبکه برق این مسیر نیاز به اصلاح دارد که با حضور ۴۰ گروه عملیاتی در ماه جاری اجرا می‌شود.

سهرابی‌‌‌بیدار گفت: برای این عملیات بزرگ در حالت عادی نیاز به ۱۵ روز کار است که با اجرای این مانور بزرگ و حضور اکیپ‌‌‌های عملیاتی از سراسر استان طی ۶ ساعت انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه امسال با مدیریت پیک بار تابستان مشترکان خانگی استان، تابستان را بدون خاموشی سپری کردند، ادامه داد: برای رسیدن به این هدف، برنامه‌‌‌های مدیریت پیک بار با همت وزارت نیرو و شرکت توانیر و با مشارکت مردم به خوبی اجرایی شد تا مراکز مشترکان خانگی ما خاموشی نداشته باشند.

سهرابی‌‌‌بیدار با اشاره به اجرای طرح تبدیل وضعیت ایثارگران گفت: با استفاده از این فرصت قانونی ۱۶۹ نفر از همکاران تبدیل وضعیت شدند و اکنون ۳۲۹ نفر از کارکنان و بازنشستگان شرکت از خانواده‌‌‌های معظم شهدا و ایثارگران هستند.