حسین محبوبی درباره آخرین آمار ثبت‌‌نام متقاضیان در طرح نهضت ملی مسکن در استان اظهار کرد: تاکنون ۴۲ هزار و ۲۰۹ متقاضی در استان گلستان تا پایان مهلت ثبت‌‌نام مرحله نخست در سامانه نهضت ملی مسکن ثبت‌‌نام کردند.

وی درباره جزئیات آمار ثبت‌‌نام‌‌کنندگان اظهار کرد: تا پایان مهلت ثبت‌‌نام مرحله اول در شهر گرگان ۱۶۴۴۱، در شهر مینودشت ۴۶۵۴، در شهر آق‌‌‎قلا ۲۸۷۱ و در شهر آزادشهر ۲۳۹۸ نفر در سامانه نهضت ملی نام‌‌نویسی کرده‌‌اند.

وی با اشاره به اینکه نتایج اولیه استعلام‌ها  از سوی وزارت راه و شهرسازی اعلام می‌شود، توضیح داد: به زودی نتیجه پالایش اولیه ثبت‌‌نام متقاضی اعلام می‌شود و در سامانه نهضت ملی مسکن قابل مشاهده خواهد بود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان افزود: تعداد متقاضیان دارای شرایط تاکنون ۱۹۹۴۰ نفر بوده که با توجه به اینکه پالایش متقاضیان جدید هنوز ادامه دارد، با پایش جدید تعداد متقاضیان واجد شرایط افزایش پیدا می‌کند.

محبوبی ضمن اشاره به ثبت‌‌نام‌کنندگانی که به دلایل مختلف درخواست آنها رد شده است، اظهار کرد: درخواست تعدادی از این ثبت‌‌نام‌‌کنندگان به علت سابقه مالکیت و تعدادی نیز بابت سابقه بانکی رد شده که امکان اعتراض متقاضیان به نتیجه پالایش در مهلت تعیین شده در سامانه فراهم شده است.