وی دریافت این سرویس‌‌ها را برای مشتریان تجاری ارزشمند دانست و گفت: با در اختیار داشتن این سرویس‌‌ها سرعت و کیفیت ارتباطات مخابراتی مورد نیاز مشتریان تجاری دو‌چندان خواهد شد.

مدیر مخابرات منطقه گلستان در تشریح سرویس اینترانت گفت: سرویس اینترانت امکان اتصال به شبکه ملی اطلاعات داخل کشور را برای مشترکان فراهم می‌کند و با اتصال متقاضیان به این شبکه (با پهنای باند مورد نیاز) امکان دسترسی به نودها و آدرس‌‌های معتبر اینترنتی داخل کشور و آدرس‌‌های خصوصی متصل شده به این شبکه فراهم می‌شود.

وی همچنین پیاده‌‌سازی سرویس نورونتا را برای سرویس‌دهی امن و قابل اطمینان به مشترکان تجاری، مالی و حاکمیتی و به صورت کاملا مجزا از سایر شبکه‌های شرکت مخابرات ایران دانست و گفت: در طراحی این شبکه از تجهیزات اختصاصی و با کیفیت بسیار بالا استفاده شده که قابلیت ارائه SLA را دارا هستند.

مدیر مخابرات منطقه گلستان در ادامه معرفی سرویس‌‌های قابل ارائه در طرح تانومای تجاری گفت: مشتریان تجاری که MPLSویژه مخابرات را در اختیار داشته باشند می‌توانند با استفاده از شبکه دیتا بین نقاط مختلف شبکه، ارتباط مجازی و اختصاصی ایجاد کنند که غیر از کاربر آن شرکت یا سازمان هیچ کاربر دیگری امکان دسترسی به این شبکه را نخواهد داشت.