هواپیمایی ایران ایرتور، پیشرو و پیشگام در خدمات‌رسانی به زائرین اربعین حسینی (ع)؛

با یاری پروردگار و کسب مجوز از سازمان هواپیمایی کشوری، هواپیمایی ایران ایرتور در سال جاری  با اقدامی کم ‌سابقه و ارزشمند، ظرفیت پروازهای اربعین خود را به میزان ۱۰۰ درصد نسبت به سال گذشته افزایش داده است. فرآیند فروش بلیت‌ های این پروازها مطابق با دستورالعمل‌های ابلاغی سازمان هواپیمایی کشوری برای عرضه و فروش بلیت اربعین ۱۴۰۳ آغاز شده است.

به گفته معاونت بازرگانی هواپیمایی ایران ایرتور، این شرکت امسال از پنج شهر تهران، مشهد، تبریز، رشت و اراک میزبان زائرین می‌باشد. با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و بازرسی‌های مداوم، شاهد خدمات‌رسانی بسیارخوبی خواهیم بود.

 با توجه به اهمیت خدمات‌رسانی شایسته به زائرین اباعبدالله حسین (ع)، از حداکثر ناوگان شرکت شامل هواپیماهای پهن‌پیکر ایرباس و جت بویئنگ مکدانل داگلاس استفاده خواهد شد همچنین همچون سال‌های گذشته، تدابیر ویژه‌ای برای ارائه خدمات فراهم شده است تا حداکثر آرامش زوّار تامین گردد.

نرخ فروش بلیت در تمامی مسیرها مطابق مصوبات و دستور وزارت راه و شهرسازی خواهد بود. با توجه به اینکه هفت سال است فروش مسیرها به صورت سیستمی و بدون واسطه انجام می‌شود هیچگونه گران‌فروشی یا تخلفی رخ نخواهد داد و این اقدام مهم جهت رفاه حال زوّار مورد تاکید قرار گرفته است.

مجددا خاطر نشان می‌گردد جهت جلوگیری از اتلاف وقت مردم عزیز فروش حضوری نخواهیم داشت و همچون سنوات گذشته تمامی بلیت‌ها صرفا به صورت سیستمی و تنها از طریق وب‌ سایت رسمی این شرکت به نشانی www.iranairtour.ir در اختیار زائرین عزیز قرار گرفته است.

مفتخریم که سال ‌هاست میزبان زائرین اباعبدالله الحسین(ع) هستیم و همواره شاهد بالاترین رضایت زوّار گرانقدر از پروازهای ایرتور بوده‌ایم.