نوسازی تاکسی‌های فرسوده در سنندج کلید خورد /اولویت دریافت سورن پلاس با چه کسانی است؟

دنیای اقتصاد - کردستان:  حمید خضری در گفت و گو با خبرنگاران، با اشاره به آغاز مجدد فرآیند اجرای طرح نوسازی ناوگان تاکسی‌ رانی در سطح کشور، اظهار کرد: سایت طرح نوسازی ناوگان تاکسی‌ رانی به دلیل اختلاف بین سازمان محیط زیست و شرکت ایران خودرو بسته شده بود.

سرپرست سازمان حمل نقل، بار و مسافر شهرداری سنندج خاطرنشان کرد: با رفع این اختلافات امکان ثبت‌ نام و انتخاب خودروی سمند« سورن پلاس پایه گاز سوز» با سطح آلایندگی یورو ۵ در سامانه نوسازی ناوگان از ۲۷ آذرماه جاری آغاز شده است.

به گفته خضری، تأئیدیه‌ های لازم برای شماره گذاری این خودرو با کاربری تاکسی صادر و ثبت نام از متقاضیان همزمان با روز ملی حمل و نقل در سراسر کشور در سامانه نوسازی ناوگان با عنوان (طرح تاکسی ستاد) کلید خورده است.

وی با بیان اینکه این خودرو با قیمت ۲میلیارد و ۷۳۱میلیون و ۷۶۵هزار ریال به متقاضیان تحویل داده می‌ شود، اذعان کرد: اولویت با افرادی است که از قبل ثبت نام کرده باشند.

سرپرست سازمان حمل نقل، بار و مسافر شهرداری سنندج اظهار کرد: امکان برای ثبت نام افراد واجد شرایط جدید نیز در سامانه فراهم شده و انتظار داریم دارندگان تاکسی های فرسوده در شهر سنندج هرچه زودتر نسبت به ثبت نام در سایت اقدام کنند.

خضری گفت: متقاضیان نوسازی تاکسی فرسوده می‌ توانند با مراجعه به سازمان‌ های تاکسیرانی و حمل و نقل شهرداری سنندج نسبت به ثبت نام و تکمیل مدارک لازم اقدام کنند.

سرپرست سازمان حمل نقل، بار و مسافر شهرداری سنندج در پایان خاطرنشان کرد: افزایش سطح ارائه خدمات به شهروندان، کاهش آلودگی هوا و کاهش مصرف سوخت از مهمترین دستاوردها و اهداف اجرای طرح نوسازی ناوگان فرسوده حمل و نقل درون شهری است.