یکی از دستاوردهای گروه سرمایه‌گذاری غدیر، عرضه موفقیت‌آمیز سهام هلدینگ صنایع و معادن غدیر در بازار سرمایه بود. عرضه «وکغدیر» عنوان بزرگ‌ترین عرضه اولیه سهام را در سال ۱۴۰۱ از آن خود کرد.  بازدهی سهم هلدینگ صنایع و معادن از زمان عرضه اولیه در ۲۳/ ۱۲/ ۱۴۰۱ تا پایان فروردین‌ماه ۱۴۰۲ بیش از ۸۰‌درصد بوده و در این مدت بیش از ۲میلیارد سهم معادل ۵/ ۱برابر سهم عرضه‌شده در روز نخست عرضه در بازار مورد معامله قرار گرفته است.

از دیگر دستاوردهای غدیر در دوره جدید مدیریت می‌‌‌توان به احقاق حقوق سهامداران خرد و حل یکی از چالش‌های مهم این شرکت در موضوع فرآیند واگذاری سهام اوپال و اسفراین اشاره کرد که با تهاتر‌‌‌ آن با سهام ‌‌‌ارزشمند پارسان گام مهمی در راستای حمایت از سهامداران این شرکت برداشته شد. بررسی روند پنج‌ساله سود‌سازی «وغدیر» از وضعیت خوب این شرکت در زمینه سود‌سازی حکایت دارد.

«وغدیر» از ابتدای سال ۱۴۰۱ تاکنون بازدهی بیش از ۱۰۰درصدی داشته که این رقم نشان‌دهنده پتانسیل‌ بالا و تحولات بنیادی در این سهم، چه در زمینه رشد ارزش ان‌ای‌وی و چه در زمینه سود‌سازی است. با توجه به آمارها و نمودار منتشرشده در ۶ماه اخیر «وغدیر» یکی از بیشترین بازدهی‌ها را در بین شرکت‌های هم‌گروه خود داشته و از این حیث در رتبه اول قرار دارد، به عبارتی «غدیر» به نهنگی در بازار سرمایه تبدیل شده است. در نهایت «وغدیر» در بین هلدینگ‌‌‌های هم‌گروه دومین رتبه را از نظر ارزش بازار داراست و فاصله چندانی تا کسب رتبه نخست بازار ندارد.