«خساپا»: شرکت ایرانی تولید اتومبیل سایپا از دریافت مجوز افزایش بیش از ۱۰درصدی نرخ فروش محصولات خود خبر داد. شرکت سایپا در متن افشای خود عنوان کرد که مجوز افزایش قیمت محصولات را به‌طور میانگین به میزان ۲/ ۲۵درصد دریافت کرده که شامل ساینااس، ساینااس دوگانه‌سوز، ساینااس اتوماتیک، کوئیک گیربکس معمولی، کوئیک‌آر کوئیک‌اس، کوئیک اتوماتیک‌پلاس و شاهین بوده است.

«وبهمن»: شرکت سرمایه‌گذاری بهمن در خصوص اطلاعات و صورت‌های مالی منتشرشده در تاریخ ۱۹فروردین ۱۴۰۲ اعلام کرد که علت افزایش سود خالص سال مالی جاری نسبت به سال گذشته افزایش درآمد حاصل از سود سهام بوده است.

«خودرو»: شرکت ایران‌خودرو همچون سایر خودروسازان از دریافت مجوز افزایش نرخ فروش محصولات خود خبر داد. بر این اساس شرکت مذکور اعلام کرد که مجوز افزایش قیمت محصولات خود به‌طور میانگین به میزان ۱/ ۳۴درصد را دریافت کرده که متناسب با نوع خودرو بین ۵/ ۱۳ تا ۵/ ۱۶درصد مالیات ارزش‌افزوده، شماره‌‌‌گذاری و عوارض مربوط به ماده ۱۰ قانون ساماندهی و همین‌طور هزینه ثابت شماره‌‌‌گذاری، پست و بیمه شخص ثالث اضافه می‌شود. با توجه به الزامات استانداردهای اجباری خودروهای تولیدی در سال ۱۴۰۲، هزینه نصب تجهیزات مربوط به این الزامات بر قیمت‌های پایه فوق افزوده خواهد شد.

«ثامید»: شرکت توسعه و عمران امید جزئیات معاملات اخیر خود را افشا کرد. شرکت مذکور از واگذاری هشت‌واحد آپارتمان مسکونی پروژه سوهانک۳ به نشانی تهران، سوهانک، خیابان خندان، خیابان گلایل، خیابان محمدی‌فر و هشت‌واحد آپارتمان مسکونی پروژه حصاری به نشانی تهران، میرداماد، میدان مادر، خیابان شاه‌نظری، خیابان ششم را به مبلغ ۱۹۶میلیارد و ۶۴۵میلیون تومان واگذار کرده که ارزش دفتری این دارایی‌‌‌ها ۲۵میلیارد تومان بوده است.‌ سازوکار تسویه آن نیز برابر ماده ۴ مبایعه‌نامه بابت پرداخت بخشی از بدهی شرکت به گروه توسعه ساختمان تدبیر در حساب‌های فی‌مابین ثبت شده است.

«سخزر»: شرکت سیمان خزر در خصوص افشای علت سودآوری و رشد ۴۲درصدی سود عملیاتی و رشد ۴۲درصدی سود خالص دوره یکساله منتهی به ۲۹اسفند ۱۴۰۱ نسبت به سال ۱۴۰۰، در راستای شفافیت اطلاعات و صورت‌های مالی به استحضار می‌‌‌رساند افزایش مذکور عمدتا مربوط به افزایش درآمد فروش به‌میزان ۲۹درصد ناشی از رشد نرخ به‌‌‌ازای هر تن فله به‌‌‌مبلغ ۱۵۳هزار و ۸۹۵تومان و به‌‌‌ازای هر تن پاکتی به‌مبلغ ۱۱۴هزار و ۳۵۳تومان و نیز مدیریت هزینه‌‌‌های تولیدی به‌‌‌دلیل افزایش تولید کلینکر به‌‌‌میزان ۶۴هزار تن و پوشش هزینه‌‌‌های ثابت بوده است.