«دسینا»: شرکت لابراتورهای سینادارو از برگزاری مناقصه در تاریخ ۲۶فروردین ۱۴۰۲ خبر داد. شرکت مذکور در متن افشای خود عنوان کرد: با توجه به آگهی روزنامه اطلاعات به تاریخ ۱۷فروردین ۱۴۰۲ در خصوص برگزاری مناقصه ماشین تزریق پلاستیک تمام‌اتوماتیک از نوع هیدرولیکی ۱۲۰تن، بالابر برقی مواد، یک‌سال گارانتی و ۱۰سال خدمات پس از فروش و لوازم یدکی ضروری برای یک‌سال کار مستمر به استحضار می‌رساند، شرکت‌کنندگان در مناقصه باید برای اطلاع از شرایط مناقصه و دریافت اسناد و مدارک و تحویل آن، به دبیرخانه شرکت مراجعه کنند.

«کباده»: شرکت تهیه و تولید خاک‌نسوز استقلال آباده از تغییر بیش از ۱۰درصدی در نرخ خرید مواداولیه خود خبر داد. بر این اساس شرکت مذکور عنوان کرد از تاریخ ۱۴فروردین ۱۴۰۲ با توجه به افزایش هزینه‌‌‌های تولید و باطله‌‌‌برداری و حقوق و دستمزد کارکنان و حقوق دولتی، هیات‌مدیره تصمیم به افزایش نرخ فروش محصولات خود کرد. بر این اساس مواداولیه از قیمت ۹۸۴هزار و ۳۱۸تومان به یک‌میلیون و ۲۷۰هزار تومان افزایش یافته است.

«ختور»: شرکت رادیاتور ایران اعلام کرد با عنایت به مجوز افزایش سرمایه مورخ ۱۰اسفند ۱۴۰۱ براساس تصمیمات مجمع عمومی فوق‌العاده مورخ ۲۴اسفند ۱۴۰۱ افزایش سرمایه شرکت از مبلغ ۲۶۳میلیارد و ۵۰۰میلیون تومان به‌‌‌مبلغ ۳۸۵میلیارد و ۴۱۴میلیون تومان افزایش یافته که بر این اساس از محل سود انباشته مبلغ ۱۲۱میلیارد و ۹۴۱میلیون تومان در تاریخ ۱۵فروردین ۱۴۰۲ در مرجع ثبت شرکت‌ها به ثبت رسیده است.

«بکام»: کارخانه‌های تولیدی شهید قندی عنوان کرد گزارش توجیهی افزایش سرمایه مورخ ۲۲اسفند ۱۴۰۱ هیات‌مدیره شرکت مبنی بر لزوم افزایش سرمایه از مبلغ یک‌هزار و ۴۰میلیارد تومان به مبلغ یک‌هزار و ۳۶۷میلیارد تومان از محل مطالبات حال‌شده سهامداران و آورده نقدی به‌منظور اصلاح ساختار مالی و تامین سرمایه در گردش برای خرید مواد اولیه و افزایش ظرفیت تولید، تکمیل طرح تولید پچ‌کورد مسی و نوری و اسپیلیتر کابل نوری و طرح توسعه تولید انواع کابل‌های شبکه cat ارائه شده که حسابرس موافقت خود را با افزایش سرمایه اعلام کرده است.

«وبرق»: سرمایه‌گذاری کارکنان صنعت برق در منطقه زنجان و قزوین در خصوص شایعه منتشرشده در فضای مجازی شفاف‌‌‌سازی کرد. بر این اساس شرکت مذکور اعلام کرد: پیرو شایعه منتشرشده در فضای مجازی مبنی بر اقدام شرکت برای ثبت به عنوان نهاد مالی به استحضار می‌رساند با توجه به شمولیت شرکت جهت ثبت به عنوان نهاد مالی نزد سازمان بورس و اوراق بهادار، نامه درخواست ثبت به اداره نظارت بر نهادهای مالی ارسال شده است.