وکوثر

شرکت سرمایه‌گذاری کشاورزی کوثر از برگزاری مزایده در خصوص فروش سهام شرکت پیشگامان کشاورزی و صنعت کوثر دنا خبر داد. شرکت مذکور اعلام کرد، به دلیل اینکه در مهلت تعیین‌شده درخواستی برای شرکت در مزایده به شرکت ارائه نشده، مزایده عمومی بدون حصول نتیجه بوده است.

فاراک

شرکت ماشین‌سازی اراک از فسخ قرارداد‌های مهم خود می‌گوید. قراردادی که بابت خرید سه‌دستگاه بویلر از سوی شرکت طرح و ساخت بینا بوده، از سوی طرفین فسخ و توافق شده تا هر دوطرف بدون ادعا از قرارداد خود انصراف دهند. در این میان ضمانت‌نامه انجام تعهدات شرکت ماشین‌سازی اراک عودت شده است.

شتوکا

توکا رنگ فولاد سپاهان گزارش فعالیت آبان‌ماه خود را منتشر کرد. بر این اساس در ماه یادشده شرکت از محل فروش داخلی انواع رنگ‌های صنعتی به‌میزان ۱۵۶‌هزار و ۹۸۱کیلوگرم درآمد ۲۷میلیارد و ۴۳۹میلیون تومانی کسب کرده است که در مقایسه با درآمد مهرماه رشد ۱۸۲درصدی را نشان می‌دهد.

شسپا

شرکت نفت سپاهان از خرید ملک از بانک‌آینده خبر داد. بر این اساس شرکت مذکور در مزایده خرید املاک مازاد بانک‌آینده با مبلغ ۶۳۰میلیارد تومان شرکت کرده و در این مزایده به‌عنوان برنده انتخاب شده است. شرایط پرداخت این مزایده به صورت ۵۰‌درصد نقد و الباقی طی ۱۲قسط با سود برابر با نرخ مصوب شورای پول و اعتبار ابلاغ شده است.

دعبید

شرکت داروسازی دکتر عبیدی از مناقصه تهیه، حمل مصالح و اجرای فونداسیون، اسکلت فلزی و سقف ساختمان‌های پروژه عبیدی البرز خبر داد. بر این اساس بعد از ارزیابی اولیه فنی و مالی شرکت‌ها و انجام بازدید میدانی از ظرفیت کارخانه و توانمندی‌های مدیریتی برای تعداد محدودی از شرکت‌ها اسناد مناقصه ارسال و بعد از آن سه‌پاکت دریافت شد. بعد از آن گزارشی از فرآیند برگزاری، دریافت پیشنهادها و بازگشایی پاکات و قیمت‌های پیشنهادی شرکت‌های حاضر در مناقصه محدود عملیات مذکور به سمع و نظر اعضا هیات‌مدیره رسید و با در نظر گرفتن جمیع ملاحظات فنی و مالی، شرکت آران‌سیج با مبلغ پیشنهادی ۳۷۹میلیارد تومان به‌عنوان برنده مناقصه انتخاب شد.

شبصیر

تولیدات پتروشیمی قائد بصیر گزارش فعالیت هشتمین‌ماه سال ۱۴۰۱ خود را منتشر کرد. بر این اساس شرکت مذکور در آبان‌ماه درآمد ۲۵۱میلیارد و ۷۶۷میلیون تومانی کسب کرده که ۲۳۶میلیارد تومان آن از محل بازار داخل با فروش گرانول ABS بوده و ۱۵میلیارد تومان آن از محل صادرات محصول مذکور کسب شده است. درآمد شرکت نسبت به مهرماه افت یک‌درصدی را به ثبت رسانده است.

ورنا

شرکت سرمایه‌گذاری گروه صنعتی رنا از فروش ۶دستگاه خودروی خود خبر داد. بر این اساس این شرکت با فروش ۶دستگاه خودرو شامل سه‌دستگاه چانگان و سه‌دستگاه سیتروئن از طریق شرکت لیزینگ رایان سایپا، در مجموع ۴میلیارد و ۵۳۹میلیون تومان سود شناسایی کرد.

قثابت

کارخانه‌های تولیدی و صنعتی ثابت خراسان گزارش فعالیت آبان‌ماه خود را منتشر کرد که طبق آن در مجموع درآمد ۳۳میلیارد و ۵۹۵میلیون تومانی کسب کرده است. بر این اساس شرکت مذکور از محل فروش تفاله خشک، ملاس، تفاله تر، شکر تولیدی از چغندرقند و قند و شکر تولیدی از شکرخام درآمد فوق را کسب کرده و بر این اساس در مقایسه با مهرماه رشد ۱۲۲درصدی درآمد آن رقم خورده است.

تجلی

شرکت تجلی توسعه معادن و فلزات اعلام کرد، در تاریخ ۲۸ شهریورماه ۱۴۰۱ در مزایده عمومی همزمان با ارزیابی کیفی انجام سرمایه‌گذاری به‌منظور طراحی، تجهیز، آماده‌سازی و استخراج و فروش سالانه حداقل ۳۰۰‌هزار تن زغال‌سنگ حرارتی خام در بلوک۲ معدن کوچکعلی شمالی طبس شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران، شرکت کرده بود که مبالغ پیشنهادی شرکت تجلی مورد پذیرش قرار نگرفت و برنده مزایده نشد.

تابا

شرکت گسترش مواد مغناطیسی تابان در خصوص اطلاعات و صورت‌های مالی منتشرشده خود اعلام کرد که افزایش میزان تولید و کاهش بهای تمام‌شده باعث رشد حاشیه سود کالا‌های تولیدی و در نتیجه افزایش سود شرکت شده است.

کدما

شرکت معدنی دماوند گزارش فعالیت آبان‌ماه خود را منتشر کرد. بر این اساس شرکت مذکور از محل فروش کانی‌های معدنی به میزان ۳‌هزار و ۹۹۲تن، تراورتن به میزان ۳‌هزار و ۶۸۶تن و کنسانتره سرب به میزان ۶۶‌هزار تن در محل بازار داخلی درآمد ۴میلیارد و ۱۲۸میلیون تومانی کسب کرده و درآمد شرکت در مقایسه با مهرماه با افت ۹درصدی مواجه شده است.

 ولقمان

شرکت سرمایه‌گذاری لقمان از خرید ۱۸میلیون و ۳۸۸‌هزار برگه سهام شرکت گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی و گردشگری ایران با نماد «سمگا» خبر داد که در مجموع مبلغ ۹میلیارد و ۷۴۶میلیون تومان که بیش از ۵‌درصد دارایی‌های شرکت در صورت‌های مالی سال مالی قبل را شامل می‌شود، پرداخت شده است.