«شلیا»: شرکت مواد ویژه لیا از دریافت مجوز افزایش نرخ محصول تیشو خبر داد. نرخ این محصول، از ۳هزار و ۲۷۰تومان به ۴هزار و ۱۰۰تومان به میزان ۲۵درصد افزایش یافته است.

«آسیا»: بیمه آسیا اعلام کرد، بنا بر گزارش‌های واصله، به یکی از بیمه‌گذاران این شرکت به‌نام شرکت الکترواستیل در تاریخ ۱۵/ ۰۱/ ۱۴۰۲ بر اثر حریق خساراتی وارد شده است که کارشناسان این شرکت و کارشناسان رسمی دادگستری و نیز ارزیابان رسمی بیمه‌مرکزی در حال بررسی هستند و نتایج آن متعاقبا اعلام خواهد شد. براساس مقررات حاکم و روش‌های مدیریت ریسک و واگذاری اتکایی در صورت قطعی‌شدن شرایط پوشش بیمه‌نامه، حداکثر خسارت سهم نگهداری شرکت بیمه آسیا به میزان ۲۷میلیارد تومان خواهد بود.

«چکارن»: شرکت کارتن ایران از برگزاری مزایده فروش ۱۴واحد آپارتمان به مساحت ‌هزار و ۱۵۷مترمربع خبر داد. این مزایده در تاریخ ۱۶فروردین ۱۴۰۲ برگزار شد.

«شخارک»: شرکت پتروشیمی خارک اعلام کرد که ۳۸/ ۰درصد از سهام شرکت پتروشیمی مارون را به قیمت هر سهم ۱۷هزار و ۷۴۰تومان خریداری کرده و جمع مبلغ خرید سهام این شرکت، ۵۳۳میلیارد تومان شده است. نحوه تسویه نیز به صورت نقدی است.

«لبوتان»: شرکت گروه صنعتی بوتان اعلام کرد مجوز افزایش نرخ گروه محصولات داخلی خود را دریافت کرده است. نرخ قبلی این گروه از محصولات، ۷میلیون و ۴۰۰هزار تومان بود که پس از افزایش نرخ ۱۵درصدی به ۸میلیون و ۵۰۰هزار تومان خواهد رسید.

«دتوزیع»: توزیع داروپخش اعلام کرد، با توجه به مجوز افزایش سرمایه شرکت، براساس تصمیمات مجمع عمومی فوق‌العاده مورخ ۱۱مهر ۱۴۰۱ افزایش سرمایه شرکت از مبلغ ۱۲۰میلیارد تومان به ۱۸۰میلیارد تومان از محل مطالبات و آورده نقدی در تاریخ ۵فروردین در مرجع ثبت شرکت‌ها به ثبت رسیده است.

«غشهداب»: کشت و صنعت شهداب ناب خراسان، طی اسفندماه ۱۴۰۱، حدود ۸۵میلیارد تومان درآمد عملیاتی را به ثبت رسانده که نسبت به میانگین فروش ۱۲ماهه، ۱۰درصد افزایش یافته است. شرکت از ابتدای سال ۱۴۰۱، حدود ۹۳۵میلیارد تومان درآمد کسب کرده که نسبت به سال قبل‌‌‌تر از آن، ۵۶درصد افزایش یافته است.

«غگرجی»: بیسکویت گرجی، طی اسفندماه سال‌جاری، ۲۸میلیارد تومان درآمد شناسایی کرده که نسبت به مدت میانگین سال‌جاری، ۵/ ۱۲درصد کاهش یافته است. همچنین طی سال گذشته، ۳۹۰میلیارد تومان بوده که نسبت به سال قبل‌ از آن، با افزایش ۴۰درصدی همراه شده است.