وآیند: بانک آینده گزارش‌های ارزیابی املاک واقع در شهرهای قم (خیابان امام دو مورد) و تهران (محله خلیج فارس شمالی و خیابان ملاصدرا) را منتشر کرد. گزارش‌های ارزیابی واصله فوق، متعلق به شرکت مهندسی عمرانی اقتصاد گستر دنا (سهامی خاص) توسط هیات کارشناسان رسمی دادگستری مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه است و گزارش ارزیابی سهام شرکت مذکور در دست تهیه است که پس از وصول اطلاع‌رسانی لازم صورت می‌پذیرد. لازم به توضیح است، سهام شرکت مزبور در سرفصل سرمایه‌گذاری‌های بانک طبقه‌بندی شده است؛ این شرکت اعلام کرده است که تعیین مقیاس اثرات مالی این رویداد متعاقبا اعلام می‌شود.

جم: پتروشیمی جم در آخرین افشای اطلاعات روی سایت کدال اعلام کرد از نرخ بازار متشکل ارز و طلا برای عرضه ارز استفاده خواهد کرد. در این گزارش آمده است: پیرو سیاست‌های جدید دولت و بانک مرکزی درخصوص عرضه ارز شرکت‌های پتروشیمی در بازار متشکل ارز و طلا، از این تاریخ مبادلات ارزی شرکت‌های پتروشیمی به عنوان عرضه‌کنندگان ارزهای صادراتی و متقاضیان ارزهای مزبور، از طریق حضور در تابلو دوم بازار فوق انجام و به‌جای اعمال نرخ ثابت ۲۸‌هزار و ۵۰۰ تومان به ازای هر دلار، بهای ارزها روزانه بر اساس میزان عرضه و تقاضای آن در بازار مذکور تعیین خواهد شد.

وبصادر: بانک صادرات مقیاس اثر رویداد عرضه سهام شرکت بیمه البرز را منتشر کرد. در اطلاعیه منتشر شده این سهم روی سایت کدال آمده است که: در راستای اجرای ماده ۱۳ دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت‌های ثبت‌شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار به استحضار می‌‌‌رساند؛ با توجه به تکالیف مقرر در ماده ۱۶ قانون رفع موانع تولید رقابت‌‌‌پذیر و ارتقای نظام مالی کشور، تعداد ۱.۰۱۳.۶۲۹.۹۸۷ سهم معادل ۸۹/ ۲‌درصد از سهام شرکت بیمه البرز در روز سه‌شنبه مورخ ۹ اسفند سال ۱۴۰۱ به مبلغ هر سهم ۲۴۴ تومان عرضه و حدود ۱۰۰ میلیارد تومان سود در دفاتر این بانک شناسایی شد.

خپارس: شرکت پارس خودرو در آخرین اطلاعیه خود روی سایت کدال از ارسال گزارش ارزش‌گذاری سهام به شرکت فرابورس ایران خبر داد. در این اطلاعیه آمده است که: به استناد ماده ۲ مکرر ۳ دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت‌های ثبت‌شده نزد سازمان به اطلاع می‌‌‌رساند گزارش ارزش‌گذاری سهام این شرکت جهت بررسی و تایید در تاریخ ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ به شرکت فرابورس ایران ارسال شد. در ادامه آمده است: بدیهی است در صورت وقوع هرگونه رویداد بااهمیت، مراتب مطابق مفاد ماده ۱۳ دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت‌های ثبت شده نزد سازمان افشا می‌شود.

کطبس: شرکت زغال‌سنگ نگین طبس در خصوص کنفرانس اطلاع‌رسانی به دلیل افزایش قیمت بیش از ۵۰ درصدی سهم کطبس، شفاف‌سازی کرد. در اطلاعیه این شرکت آمده است که در موعد زمانی مقرر برای طرح سوال از سوی تحلیلگران و سهامداران، سوالی مطرح نشده است. همچنین، از تاریخ صورت‌های مالی میان‌دوره حسابرسی‌شده منتهی به ۳۱ شهریور ۱۴۰۱ و آخرین گزارش عملکرد ماهانه، افزایش قیمت سهم شرکت طی روزهای معاملاتی اخیر، متاثر از وضعیت عرضه و تقاضای بازار بوده است.