«کی‌بی‌سی»: کی‌بی‌سی از برگزاری مزایده فروش یک‌قطعه زمین با بنای احداثی به پلاک ثبتی ۳۱۲ فرعی از ۱۱۷ اصلی به مساحت ۶۷۵مترمربع عرصه و ۶۷۶متر اعیانی واقع در تهران، شهرک غرب در تاریخ ۲۹/ ۰۹/ ۱۴۰۱ خبر داد.

«ولپارس»: لیزینگ پارسیان از برگزاری مزایده فروش ششدانگ یک‌باب ملک با کاربری صنعتی واقع در بخش ۱۰ تهران در تاریخ ۲۹/ ۰۹/ ۱۴۰۱ خبر داد.

«وهنر»: شرکت گروه توسعه هنر ایران، از فروش بخشی از دارایی‌‌‌های ثابت خود خبر داد. این دارایی، ساختمانی به ارزش دفتری ۱۲میلیارد تومان بوده و به قیمت ۱۵میلیارد و ۲۰۰میلیون تومان به فروش رسیده است. ملک، مازاد نیاز شرکت بوده است. آثار مالی معامله فوق بر سود و زیان شرکت مبلغ ۳میلیارد و ۱۰۰میلیون تومان سود است. لازم به ذکر است در تاریخ ۳۰/ ۰۷/ ۱۴۰۱ مطابق مبایعه‌نامه ملک خریداری‌ شده و خرید و فروش فوق بعد از صورت‌های مالی ۹ماهه شرکت بوده است.

«بکهنوج»: شرکت تولید برق ماه‌تاب کهنوج، از توقف بخشی از فعالیت‌‌‌های شرکت از ۲۹/ ۰۹/ ۱۴۰۱ خبر داد. دلیل این توقف خروج واحدهای نیروگاه شوباد از مدار تولید برای تعمیرات اساسی است.

«شپاسار»: شرکت نفت پاسارگاد اعلام کرد، در راستای ماده ۱۳ دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت‌های ثبت‌شده نزد سازمان مبنی بر لزوم افشای فوری اطلاعات بااهمیت، همچنین عطف به بند ۲-۵ گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی در خصوص صورت‌های مالی حسابرسی‌شده سال مالی منتهی به ۲۹اسفندماه ۱۴۰۰ با عنوان مطالبات سنواتی شرکت نفت پاسارگاد (سهامی‌عام) از وزارت راه و شهرسازی، بابت فروش قیر تهاتری از محل تبصره یک قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور به استحضار می‌‌‌رساند، به استناد صورت‌‌‌جلسه مورخ ۲۷/ ۰۹/ ۱۴۰۱ با وزارت راه وشهرسازی، این شرکت نسبت به وصول مرحله اول طلب و تسویه این مطالبات اقدام کرده است. مزید اطلاع سهامداران آثار مالی ناشی از این موضوع پس از تعیین‌تکلیف نهایی موضوع متعاقبا اطلاع‌رسانی خواهد شد.

«دیران»: در خصوص مطالبات شرکت ایران‌دارو از شرکت داروگستر رازی موضوع پرونده کلاسه اجرایی ۹۸۰۰۶۸ به استحضار می‌‌‌رساند که مبلغ مطالبات مشتمل است بر تاخیر و حق‌الوکاله و اصل مبلغ خواسته که عبارت است از ۱۰میلیارد و ۷۰۰میلیون تومان که در راستای احقاق شرکت مزایده‌ای برای فروش اموال توقیفی شرکت داروگستر رازی در تاریخ ۰۲/ ۰۹/ ۱۴۰۱ صورت پذیرفته که از مبلغ فوق یک‌واحد آپارتمان با متراژ ۹۱مترمربع به قیمت کارشناسی ۵میلیارد و ۹۰۰میلیون تومان به تملک شرکت ایران‌دارو طی فرآیند انتقال درخواهد آمد و مابقی به‌صورت نقدی به حساب شرکت ایران‌دارو واریز خواهد شد. لازم به ذکر است میزان تاثیر مطالبات اعلام‌شده بر سود و زیان شرکت کمتر از ۱۰درصد است.

«غشصفا»: با عنایت به ماده ۳ دستورالعمل مراحل زمانی افزایش سرمایه شرکت‌های ثبت‌شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار نسبت به گزارش توجیهی افزایش سرمایه مورخ ۲۴/ ۰۹/ ۱۴۰۱ هیات‌مدیره شرکت شیر پاستوریزه پگاه اصفهان مبنی بر لزوم افزایش سرمایه از مبلغ ۸۳میلیارد و ۵۰۰میلیون تومان به مبلغ ۱۱۵میلیارد تومان از محل سود انباشته به‌منظور اصلاح ساختار مالی، استفاده از معافیت مالیاتی ناشی از افزایش سرمایه و همچنین جلوگیری از خروج نقدینگی ارائه می‌شود.

«ولراز»: پیشنهاد افزایش سرمایه شرکت لیزینگ رازی از مبلغ ۶میلیارد و ۱۰۰میلیون تومان به مبلغ ۳۰میلیارد تومان از محل مطالبات حال‌شده سهامداران و آورده نقدی به‌منظور رعایت ماده ۱۰دستورالعمل اجرایی مصوب ۱۴/ ۱۰/ ۱۳۹۵ شورای پول و اعتبار و همچنین بهبود ساختار مالی شرکت در تاریخ ۲۹/ ۰۹/ ۱۴۰۱ به تصویب هیات‌مدیره رسیده و برای اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده است.