«وسالت»: بانک قرض‌الحسنه رسالت از درخواست افزایش سرمایه خود خبر داد. بر این اساس، طبق اطلاع‌رسانی بانک مذکور درخواست مجوز افزایش سرمایه به میزان ۱۰۰میلیارد تومان از محل سود انباشته، پس از اینکه در مجمع عمومی فوق‌العاده این بانک با رعایت مفاد قانون تجارت مصوب به بانک‌مرکزی ارسال شده و این موضوع از نظر بانک مذکور بلامانع بوده، بانک رسالت موظف است پس از انجام مراحل افزایش سرمایه یادشده، صورتجلسه مربوط به افزایش سرمایه را به‌منظور بررسی به بانک‌مرکزی ارائه کند.

«وگردش»: بانک‌گردشگری در خصوص صورت‌های مالی منتشرشده توضیحاتی ارائه کرد. بر این اساس بانک مذکور در مورد افزایش سرفصل درآمد تسهیلات اعطایی و سپرده‌‌‌گذاری و اوراق بدهی و کاهش سایر درآمدها بیان کرد که حسب نظر حسابرس مستقل، مبلغ وجه التزام محاسباتی نسبت به بخشی از مطالبات بابت فروش وثایق تملیکی را مشاع دانسته و از سرفصل مذکور خارج و تحت سرفصل سود حاصل از تسهیلات اعطایی طبقه‌بندی و منظور کرده است. از طرفی کاهش تسهیلات اعطایی و مطالبات از اشخاص غیردولتی و افزایش سرفصل سایر حساب‌‌‌های دریافتنی به‌منظور قرارداد فروش ۵۱درصد سهام تملیکی شرکت مجتمع فولاد صنعت بناب، ثمن معامله به‌‌‌صورت بخشی نقد و مابقی اقساط بلندمدت بوده که به مبلغ ۹۴۸میلیارد تومان پرداخت شده و حسب نظر حسابرس به دلیل اینکه رویداد مذکور تعدیلی نبوده، مبلغ مذکور از سرفصل تسهیلات اعطایی خارج و در سرفصل سایر حساب‌‌‌های دریافتنی طبقه‌بندی شده است.

«خفولا»: شرکت خدمات فنی فولاد یزد در خصوص شرکت‌های زیرمجموعه خود نکات مهمی ارائه کرد. بر این اساس شرکت مذکور در مورد شرکت موزان صنعت افق بیان کرد که مذاکره با مالکان هنوز در جریان است. از آنجا که این شرکت تازه‌تاسیس است و مالکان با توافق نهایی در مورد چگونگی همکاری با شرکت خدمات فنی فولاد فعالیت‌‌‌های اصلی خود را شروع نکرده‌‌‌اند، در جلسه‌‌‌ای که هفته جاری تعیین شده میزان سرمایه‌گذاری در این شرکت مشخص خواهد شد. از طرفی در خصوص شرکت آریا پالایش ارگ مذاکرات با مالک اصلی در جریان است و شرکت مذکور پیشنهاد داده است تا میزان سهم خود را به بیش از ۵۰درصد برساند و در این باره مذاکرات در جریان است. در صورت به توافق نرسیدن با این شرکت، «خفولا» برنامه فروش سهام خود را پیش خواهد برد. همچنین این شرکت در خصوص لغو افزایش سرمایه از محل آورده نقدی بیان کرد که این مهم برای تامین سرمایه در گردش پروژه بوده و «خفولا» در حال رایزنی برای کسب اعتبارات لازم به این منظور است.

«خساپا»: شرکت تولید اتومبیل سایپا اعلام کرد که پیرو آگهی مزایده فروش شرکت تاپکو، در مزایده تاریخ ۱۶آذر ۱۴۰۱ برنده اعلام شده است. بر این اساس «خساپا» نسبت به خرید ۷۷درصد از سهام شرکت تاپکو با قیمت ۷۳۲میلیارد و ۳۹۶میلیون تومان اقدام کرده و در تاریخ ۲۲آذر ۱۴۰۱ به‌عنوان برنده اعلام شده است.

«وبهمن»: شرکت سرمایه‌گذاری بهمن در مفاد نوع اطلاعیه شماره ۹۲۲۷۷۷ بااهمیتی که قبلا منتشر کرده بود، تغییر ایجاد کرده و نوع افشا را از «الف» به «ب» تغییر داده است.

«ودی»: بانک‌دی درباره عرضه عمده سهام مدیریتی کنترلی شرکت تولید نیروی برق دماوند اطلاع‌رسانی کرد. بر این اساس بانک مذکور بیان کرد که با توجه به تکالیف مقرر در ماده ۱۶ قانون رفع موانع تولید رقابت‌پذیر و ارتقای نظام مالی کشور و به‌منظور کاهش سرمایه‌گذاری‌‌‌های غیربانکی، این بانک در نظر دارد ۷۰درصد از سهام شرکت تولید نیروی برق دماوند را به‌‌‌طور عمده و نقد یا به‌صورت شرایطی از طریق بازار دوم فرابورس ایران در روز یکشنبه ۲۵دی ۱۴۰۱ به فروش برساند.