«خدیزل»: پیشنهاد افزایش سرمایه شرکت بهمن‌دیزل، از مبلغ ‌هزار و ۶۹۰میلیارد تومان به ۲‌هزار و ۸۰۰میلیارد تومان از محل تجدید ارزیابی دارایی‌ها به‌منظور اصلاح ساختار مالی و از محل تجدید ارزیابی دارایی‌های ثابت مشهود (زمین و ساختمان) بوده که در تاریخ ۱۶/ ۰۹/ ۱۴۰۱ به تصویب هیات‌مدیره رسیده و به‌منظور اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده است.

«وپویا»: با توجه به افزایش سرمایه شرکت سرمایه‌گذاری پویا، مورخ ۰۹/ ۰۹/ ۱۴۰۰ براساس تصمیمات مجمع عمومی فوق‌العاده مورخ ۲۳/ ۱۱/ ۱۴۰۰ افزایش سرمایه شرکت از مبلغ ۴۰۰میلیارد تومان به ۷۰۰میلیارد تومان از محل مطالبات و آورده نقدی در تاریخ ۱۶/ ۰۹/ ۱۴۰۱ در مرجع ثبت شرکت‌ها به ثبت رسیده است. لازم به ذکر است که افزایش ۲۳درصدی در سود عملیاتی صورت‌های مالی تلفیقی گروه ناشی از راه‌اندازی واحدهای گازی نیروگاه آریان زنجان مرتبط با شرکت فرعی توسعه انرژی شمال و جنوب از خردادماه سال‌جاری بوده است.

«حرهور»: شرکت مجتمع ترابری رهنورد، از برگزاری مناقصه خرید یک‌دستگاه لودر تیراژ، خبر داد. تاریخ برگزاری مزایده، ۲۷/ ۰۹/ ۱۴۰۱ است. همچنین این شرکت از برگزاری مزایده فروش یک‌دستگاه لودر ۴۷۰ و دودستگاه کامیون کاماز خبر داد. تاریخ برگزاری مزایده، ۲۷/ ۰۹/ ۱۴۰۱ است.

«ثامید»: شرکت توسعه و عمران امید، مزایده‌هایی را با عنوان فروش ۲۵واحد مسکونی به متراژ ۳‌هزار و ۷۰۰مترمربع، مزایده فروش یک‌واحد مسکونی به متراژ ۱۴۵مترمربع و مزایده فروش دو واحد مسکونی به متراژ ۲۴۶مترمربع را در تاریخ ۱۶/ ۰۹/ ۱۴۰۱ برگزار کرد. این شرکت پروژه‌های خود را به صورت نقد از طریق برگزاری مزایده عمومی واگذار می‌کند. حجم ریالی فروش پیش‌بینی‌شده در آگهی به میزان حداقل ۲۹۵میلیون تومان برآورد شده بود که عملکرد آن در گزارش‌های آتی منعکس می‌شود.

«وسرمد»: بیمه سرمد اعلام کرد، موضوع درخواست بانک‌صادرات ایران، مبنی بر استرداد وجوه حاصل از صدور حق بیمه‌عمر و تشکیل سرمایه کارکنان بانک‌صادرات در جلسه هیات‌مدیره شرکت مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد با توجه به تاکید بانک‌صادرات و تا زمان نهایی‌شدن طرح بیمه جدید عمر و تشکیل سرمایه و جایگزینی آن با طرح قبلی مبلغ ۹۱میلیارد و ۵۰۰میلیون تومان بابت بازخرید بیمه عمر و تشکیل سرمایه با رعایت کلیه‌‌‌ آیین‌نامه‌ها و ضوابط ابلاغی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران به حساب مطالبات ایشان منظور شود.

«آریان»: سرمایه‌گذاری پارس آریان، در خصوص صورت‌های مالی میان‌دوره‌ای ۶ماه منتهی به ۳۱شهریور ۱۴۰۱ شرکت توسعه مدیریت پارس حافظ موارد زیر را به استحضار می‌رساند.

با توجه به اینکه شرکت توسعه مدیریت پارس حافظ از شرکت‌های پذیرفته‌شده در سازمان بورس نیست، صورت‌های مالی آن با دقت میلیون ریال تهیه نشده است. با توجه به تذکر صادره، از این پس صورت‌های مالی شرکت توسعه مدیریت پارس‌حافظ به صورت میلیون ریال تهیه و ارائه خواهد شد.

افزایش ۱۵‌هزار و ۶۰۰میلیارد تومانی پرداختنی‌ها به شرکت سرمایه‌گذاری پارس‌آریان مطابق صورت‌های مالی نسبت به دوره منتهی به ۲۹/ ۱۲/ ۱۴۰۰ به علت منقضی‌شدن مهلت افزایش سرمایه شرکت توسعه مدیریت پارس حافظ و انتقال علی‌الحساب افزایش سرمایه به حساب‌های پرداختنی است. به این لحاظ این افزایش ناشی از معامله فی‌مابین نبوده و به همین علت در یادداشت معاملات با اشخاص وابسته منعکس نشده است.

«افق»: شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌‌‌ای افق‌کوروش اعلام کرد تعداد ۲۰۰میلیون سهم شرکت آریان کیمیاتک معادل ۵‌درصد با نماد کیمیاتک توسط این شرکت با نرخ ۹۵۰تومان به‌ازای هر سهم در تاریخ ۱۵/ ۰۹/ ۱۴۰۱ در بازار معاملات عمده بورس تحصیل شده است.

«دی»: بانک‌دی اعلام کرد، معاملات قراردادهای اختیار خرید و فروش بانک‌دی در سررسید اردیبهشت سال ۱۴۰۲ از روز شنبه مورخ ۱۹/ ۰۹/ ۱۴۰۱ در بازار ابزارهای مشتقه فرابورس ایران آغاز می‌شود. معاملات مربوط به این قرارداد تنها به صورت برخط بوده و صرفا از طریق کارگزارانی که مجوز معاملات برخط در این بازار را دارا باشند، قابل انجام خواهد بود. همچنین این بانک اعلام کرد، از مزایده فروش اموال مازاد و تملیکی خود نتیجه‌‌‌ای حاصل نشده است.