کتوسعه: توسعه صنایع و معادن کوثر در آبان‌ماه سال‌جاری، ۱۳۲‌هزار تن از محصولات خود را در داخل کشور به فروش رسانده و از این محل ۱۸میلیارد و ۴۰۰میلیون تومان درآمد شناسایی کرده که نسبت به مهرماه با افزایش ۱۲۰درصدی همراه بوده است.

دلر: داروسازی اکسیر در آبان‌ماه سال‌جاری، ۱۲۰میلیون محصول دارویی را در داخل کشور به فروش رسانده و یک‌میلیون و ۷۰۰‌هزار محصول را به خارج از کشور صادر کرده است. مجموع درآمد شرکت در این مدت ۲۴۳میلیارد تومان بوده که نسبت به دوره مشابه قبل، ۱۱‌درصد افزایش یافته است.

شبهرن: شرکت نفت بهران در آبان‌ماه، ‌هزار و ۳۰۰میلیارد تومان از محل فروش داخلی و ۳۳۵میلیارد تومان از محل صادرات محصولات درآمد به دست آورده و مجموع درآمد خود را در این مدت به هزار و ۷۰۰میلیارد تومان رسانده که نسبت به مهرماه ۳۰درصد افزایش یافته است.

کاسپین: داروسازی کاسپین، هشتمین‌ماه سال را با فروش ۲۱میلیون داروی تزریقی با نرخ ۵‌هزار تومان و همچنین فروش یک‌میلیون و ۲۰۰‌هزار داروی غیر‌تزریقی با نرخ ۵‌هزار تومان به اتمام رساند. مجموع درآمد شرکت در این مدت، ۹۵میلیارد و ۱۰۰میلیون تومان بوده که نسبت به مهرماه کاهش ۱۵درصدی داشته است.

دسینا: سینادارو در آبان‌ماه سال‌جاری، ۱۷میلیون دارو را در داخل کشور به فروش رسانده و از این محل، ۱۳۰میلیارد تومان درآمد کسب کرده است. این درحالی است که درآمد این شرکت در مهرماه، ۱۰۴میلیارد تومان بود.

تماوند: تامین سرمایه دماوند، در خصوص تغییرات سود عملیاتی خود در صورت‌های مالی اخیر دلایل زیر را عنوان کرد: مطابق صورت‌های مالی سالانه حسابرسی‌نشده منتهی به ۳۱/ ۰۶/ ۱۴۰۱ منتشرشده در تاریخ ۲۷/ ۰۷/ ۱۴۰۱ سود عملیاتی دوره جاری به مبلغ ۴۳۴میلیارد تومان و دوره مشابه قبل، به مبلغ ۶۳میلیارد تومان است. افزایش مذکور عمدتا ناشی از انتشار اوراق اجاره معادل ۶‌هزار و ۸۵۰میلیارد تومان در سال مالی جاری و همچنین افزایش سود مربوط به معاملات اوراق بهادار تحت تعهد این شرکت است.

حفارس: شرکت حمل‌ونقل بین‌المللی خلیج‌فارس اعلام کرد مطابق مصوبه کارگروه آرد و نان استان کرمانشاه، مقرر شد کرایه حمل آرد از ۴‌هزار تومان به ۷‌هزار تومان افزایش یابد. میزان حمل شرکت در ماه از این محل، حدود ۲۰۱‌هزار کیسه است. با در نظر گرفتن افزایش نرخ حمل، برآورد درآمد ناخالص ماهانه شرکت با نرخ جدید به رقم یک‌میلیارد و ۴۰۰میلیون تومان و در سال ۱۴۰۱ حداقل به میزان ۵میلیارد و ۶۰۰میلیون تومان بر عملکرد شرکت تاثیر‌گذار بوده که اثرات مالی آن به صورت کامل در صورت‌های مالی دوره‌های آتی ارائه خواهد شد. لازم به ذکر است که تاریخ اعمال نرخ ۰۶/ ۰۹/ ۱۴۰۱ است. افزایش درآمدهای برآوردی سال مالی منتهی به ۲۹/ ۱۲/ ۱۴۰۱ مندرج در گزارش تفسیری مدیریت صورت‌های مالی منتهی به ۳۱/ ۰۶/ ۱۴۰۱ لحاظ شده است.

تکنو: شرکت تکنوتار اعلام کرد افزایش سرمایه از مبلغ ۲۴میلیارد و ۵۰۰میلیون تومان به مبلغ ۸۴میلیارد تومان از محل مطالبات و آورده نقدی سهامداران به‌منظور تکمیل مدارک از دستور کار سازمان بورس خارج شده است.

سرود: شرکت سیمان شاهرود از قرارداد مهم خرید ماشین‌آلات معدنی و موتورهای MV خبر داد. تاریخ قرارداد، ۰۱/ ۱۲/ ۱۴۰۱ و طرف قرارداد، شرکت‌های هپکو، ایران‌خودرو دیزل و جمکو است. نحوه تسویه نیز به صورت نقدی خواهد بود.

شصفها: پتروشیمی اصفهان دلایل افزایش سود عملیاتی دوره مالی منتهی به ۳۱/ ۰۶/ ۱۴۰۱نسبت به دوره مشابه سال قبل را به شرح زیر اعلام کرد:

اصلاح فرمول قیمت‌گذاری خوراک شرکت پتروشیمی اصفهان از مبنای بنزین سوپر به نرخ نفتا به علاوه ۵۱دلار به‌ازای هر تن که پیرو اطلاعیه منتشرشده در سامانه کدال مورخ ۲۳/ ۰۵/ ۱۴۰۱ تحت عنوان افشای اطلاعات بااهمیت گروه «الف» آثار مالی ناشی از اصلاح فرمول خوراک به اطلاع سهامداران رسیده است.

نرخ فروش محصولات به‌رغم کاهش ۷درصدی میزان فروش نسبت به دوره مشابه سال قبل به‌ازای میانگین هر تن ۲۸میلیون و ۸۰۰‌هزار تومان (۶۹‌درصد افزایش در نرخ فروش) افزایش یافته است.