«غسالم»

 شرکت سالمین، در خصوص علت تغییر سود‌آوری بیش از ۳۰‌درصدی خود اعلام کرد، افزایش سودآوری اطلاعات صورت‌های مالی ۶ماهه حسابرسی‌شده منتهی به ۳۱/ ۰۶/ ۱۴۰۱ عمدتا به دلیل حذف ارز ترجیحی و افزایش قابل‌توجه نرخ خرید اقلام عمده شرکت شامل آرد گندم، شکر، تخم‌مرغ، شیر خشک و... بوده و به تبع آن افزایش نرخ فروش، کاهش نرخ تخفیفات فروش و کاهش اوزان هر بسته از برخی محصولات فروش رفته به تفکیک هر محصول در ۶ماه سال ۱۴۰۱ بوده است. همچنین افزایش نرخ خرید و فروش محصولات به صورت تدریجی در سال ۱۴۰۰ از علل افزایش عملکرد ۶ماه سال‌جاری نسبت به دوره مشابه سال گذشته است.

«رمپنا»

 شرکت گروه مپنا از انعقاد قراردادی با موضوع احداث واحدهای ۵ و ۶ نیروگاه برق و بخار دماوند انرژی عسلویه شامل انجام خدمات مهندسی تامین تجهیزات عملیات ساختمانی و راه‌اندازی تا تحویل دائم دوواحد گاز MGT۷۰ با ظرفیت ۱۸۳مگاوات خبر داد. تاریخ انعقاد قرارداد ۱۸/ ۰۸/ ۱۴۰۱ و طرف قرارداد نیروگاهی متعلق به شرکت دماوند انرژی عسلویه است. مبلغ قرارداد ۱۲۴میلیون و ۴۰۰‌هزار یورو است که ۲۵‌درصد آن از محل منابع کارفرما و ۷۵‌درصد آن از محل منابع پیمانکار به صورت فاینانس از محل منابع پیمانکار مورد توافق طرفین در مدت اجرای قرارداد تامین خواهد شد. اجرای قرارداد پس از ارائه تضمین هیات‌مدیره به همراه چک از سوی پیمانکار به کارفرما به‌عنوان تضمین حسن انجام تعهدات قرارداد و پرداخت قسط اول پیش‌پرداخت توسط کارفرما معادل ۵/ ۱۲‌درصد مبلغ قرارداد خواهد بود.

«حفارس»

 شرکت حمل‌ونقل بین‌المللی خلیج‌فارس اعلام کرد در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت در تاریخ ۲۴آبان‌ماه سال ۱۴۰۱، در مناقصه تخلیه و بارگیری ۴۰‌هزار تن انواع نهاده‌های کشاورزی شرکت خدمات حمایتی استان‌فارس از انبارهای سازمانی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی به سایر نقاط در داخل و خارج از استان به تعیین کارفرما، برنده اعلام شده است. قابل‌توجه است که مبلغ ضمانت‌نامه ارائه‌شده شرکت در مناقصه ۶۸۶میلیون تومان و مبلغ درآمد برآوردی قراردادها ۱۴میلیارد و ۸۰۰میلیون تومان است.

«ومهان»

 شرکت گروه توسعه مالی مهر آیندگان، اعلام کرد با توجه به احراز شرایط عمومی و اختصاصی پذیرش در بورس اوراق بهادار تهران و درخواست این شرکت مبنی بر انتقال نماد از تابلوی فرابورس به بورس و موافقت هیات پذیرش بورس اوراق بهادار تهران، نماد معاملاتی این شرکت پس از درج توسط بورس اوراق بهادار تهران از فرابورس به بورس منتقل شد.