دالبر: شرکت البرز دارو در تاریخ ۲۴شهریور افشای اطلاعات گروه «ب» داشت که در این افشا به معامله با شرکت پخش‌البرز که یک‌شرکت هم‌گروه است اشاره شد. این معامله شامل ۱۱۱میلیارد تومان دارایی است که حدود ۵‌درصد کل دارایی‌های شرکت و همین‌طور ۶/ ۷‌درصد کل فروش سال قبل است. برای تسویه این مبادله ۱۵۰روز فرصت داده شده است.

خاهن: شرکت آهنگری تراکتور‌سازی ایران برای تغییر بیش از ۱۰‌درصد نرخ انواع قطعات فورج خود مجوز دریافت کرد. این تغییر نرخ باعث می‌شود نرخ فروش محصول مذکور از ۳میلیون و ۹۵۰تومان به مبلغ ۴میلیون و ۹۷۷تومان افزایش پیدا کند. نسبت فروش محصول یا ارائه خدمات شرکت به کل درآمد در سال گذشته حدود ۳/ ۶‌درصد بوده است. این شرکت علاوه بر افزایش نرخ محصول خود، قرارداد مهمی را نیز منعقد کرده است. این قرارداد شامل ساخت و فروش قالب دو نوع میل‌لنگ به مبلغ ۸۸میلیارد تومان بوده است که در تاریخ ۲۴ شهریور منعقد شد و تاریخ موثر اجرای آن ۳۰ آذر سال ۱۴۰۱ است.

فسبزوار: شرکت سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران تعداد ۲۹۸میلیون و ۹۳۰‌هزار ۱۴۵سهم شرکت «فسبزوار» را که حدود ۴/ ۷‌درصد سهم شرکت است، به مبلغ کل ۹۵۰میلیارد تومان به صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان ملی فولاد واگذار کرد. اکنون مالکیت ایمیدرو از ۱۵‌درصد به ۵/ ۷‌درصد کاهش و مالکیت صندوق حمایت کارکنان فولاد به ۵/ ۷‌درصد افزایش یافته است.

دی: بانک‌دی در یک افشای اطلاعات گروه «ب» درباره مرحله چهارم مزایده عمومی املاک تملیکی و مازاد بانک دی، آگهی منتشر کرده است تا تاریخ آن را به اطلاع فعالان بازار برساند. این مزایده در تاریخ ۲۷ مهر سال ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد؛ اما تاریخ اعلام نتایج مزایده مشخص نشده است.

وآفرین: در خلاصه تصمیمات مجمع عمومی فوق‌العاده شرکت بیمه کارآفرین که در تاریخ ۲۳ شهریور برگزار شد، به تصمیم‌گیری درباره افزایش سرمایه، تطابق اساسنامه شرکت با نمونه اساسنامه سازمان بورس و دیگر موارد پرداخته شد. در این جلسه حدود ۷۹‌درصد سهامداران حاضر و باعث رسمیت‌بخشی به آن شدند. در آخر، مجمع با افزایش سرمایه از محل سود انباشته موافقت کرد و مبلغ افزایش سرمایه پیش‌رو ۲۴۹میلیارد تومان تصویب شد.

مارون: شرکت پتروشیمی مارون در آگهی دعوت به مجمع عمومی فوق‌العاده از تمام سهامداران خود برای حضور در مجمع دعوت کرد. این مجمع ساعت ۲:۳۰ روز دوشنبه ۴مهر برگزار خواهد شد. دستور جلسه شرکت مطابق اساسنامه شرکت با نمونه اساسنامه سازمان بورس و سایر موارد است.