«دتولید»: شرکت داروسازی تولیددارو، از دریافت مجوز افزایش نرخ برخی از محصولات خود خبر داد. این شرکت اعلام کرد، نرخ فروش برخی از محصولات آن به جهت پوشش هزینه‌های ناشی از افزایش قیمت مواد اولیه و براساس مجوزهای سازمان غذا و دارو افزایش یافته است. در صورت وجود تغییر بااهمیت به سهامداران اطلاع‌رسانی خواهد شد. فروش محصولات فوق، نسبت به کل دارایی‌ها در سال مالی قبل حدود ۸/ ۰‌درصد و نسبت به کل درآمد فروش در سال مالی قبل حدود ۶/ ۱‌درصد است.

«اخابر»: شرکت مخابرات ایران، پیرو اطلاعیه منتشرشده در فضای مجازی، مبنی بر افزایش تعرفه به اطلاع می‌رساند، در خصوص افزایش تعرفه تلفن ثابت، موضوع مذکور توسط شورای بازار مصوب شده؛ ولی تاکنون از طریق مراجع ذی‌صلاح ابلاغ نشده است.

«خکاوه»: شرکت سایپادیزل در مردادماه سال‌جاری از محل فروش ۵۲دستگاه  KX۴۸با نرخ ۳میلیارد و ۴۵۰میلیارد تومان و ۱۰دستگاه کامیونت فوتون با نرخ یک‌میلیارد تومان، مجموعا ۱۹۰میلیارد تومان درآمد داشته که نسبت به تیرماه، درآمد این شرکت، ۳۶‌درصد افزایش یافته است. در تیرماه، نرخ محصول KX۴۸ ، ۲میلیارد و ۳۰۰میلیون تومان به‌ازای هر دستگاه بوده و نرخ کامیون فوتون تغییر چشمگیری نداشته است.

«ومبین»: مجموع ارزش سرمایه‌گذاری مهر اقتصاد مبین، در پایان مردادماه ۲۶۹میلیارد تومان بوده که نسبت به ابتدای دوره با یک‌‌درصد افزایش همراه بوده است.

«مفاخر»: شرکت توسعه فناوری اطلاعات خوارزمی در مردادماه، از محل فروش تجهیزات کامپیوتری و بانکی و دوربین مداربسته، حدود ۱۵میلیارد تومان درآمد داشته که نسبت به تیرماه، ۲۰‌درصد افزایش یافته است.

«ساینا»: صنایع بهداشتی ساینا ماه گذشته، از محل فروش محصولات خود نزدیک به ۴۰میلیارد تومان درآمد داشته که نسبت به تیرماه سال‌جاری، ۶۵‌درصد کاهش یافته است. این شرکت در مردادماه، محصولات خود را در داخل کشور با نرخ متوسط ۱۷میلیون و ۶۰۰‌هزار تومان به فروش رسانده که نسبت به تیرماه با ۲‌درصد کاهش نرخ مواجه شده است.

«ثپردیس»: شرکت سرمایه‌گذاری مسکن پردیس اعلام کرد، مطابق صورتجلسه هیات‌مدیره شرکت مورخ ۱۵/ ۰۶/ ۱۴۰۱ از میان پیشنهاد‌های واصله، هیات‌مدیره پیشنهاد قیمت شرکت مهرسازان صبا را به مبلغ ۱۲میلیارد تومان مناسب و به صرفه و صلاح شرکت تشخیص داده است.